Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door AmeGrunn »

Krijg het volledige aankoopbedrag tot €3,49* terug van één Robijn Wasverzachter.

Geldig op alle Robijn wasverzachters met een maximale aanschafwaarde van €3,49. Indien er andere varianten Robijn wasverzachter worden ingestuurd (zoals bijvoorbeeld: Robijn wasverzachter Zwitsal Geur 750 ml, Robijn Intense en de 1500 ml varianten), zal er een bedrag van maximaal €3,49 vergoed worden.

Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een winkel in Nederland.

Deze cashback actie is begonnen op 04-12-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/robi ... 0/49595/co
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door kareltt »

Leuke actie weer. Ben benieuwd hoe de deelnemers geselecteerd worden, want mijn broertje heeft de actie niet gekregen terwijl hij meestal hetzelfde Scoupt.

Ik kan voorlopig wel weer even vooruit met wasverzachter! :lol:
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door AmeGrunn »

kareltt schreef:Leuke actie weer. Ben benieuwd hoe de deelnemers geselecteerd worden, want mijn broertje heeft de actie niet gekregen terwijl hij meestal hetzelfde Scoupt.

Ik kan voorlopig wel weer even vooruit met wasverzachter! :lol:
Ik ook! ;)

Bij mij zat hij erin, bij mijn moeder niet. Het is gewoon een willekeurige keuze van het systeem.

Maar qua prijs/keuze is toch Kruidvat te adviseren. Ze schijnen daar deze week in de aanbieding te zijn (als ik de website moet geloven).
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door Mariette »

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze exclusief voor jou.
Gebruik altijd wasverzachter om de was lekker te laten ruiken en zacht te maken.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door Lia »

Ik mag hem ook halen.
Bij ah in de bonus 1+1 gratis
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door kareltt »

Lia schreef:Ik mag hem ook halen.
Bij ah in de bonus 1+1 gratis
Let op dat je dan wel 'maar' 50% terug krijgt. Alsnog een mooie prijs voor 2 wasverzachters, maar toch.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door suriboy »

kareltt schreef:
Lia schreef:Ik mag hem ook halen.
Bij ah in de bonus 1+1 gratis
Let op dat je dan wel 'maar' 50% terug krijgt. Alsnog een mooie prijs voor 2 wasverzachters, maar toch.
Volgens mij kun je het beste handelen door bv de grotere flessen te kopen met de 1+1 actie.

Voorbeeld:
https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... itsal-geur
1,5 liter voor €7,49

Met de 1+1 krijg je 1 fles gratis; je betaalt per fles 50% van €7,49 = €3.745.
Scoupy geeft je vervolgens maximaal €3,49 terug per fles. Per saldo betaal je dus zelf €0,255 voor 3 liter wasverzachter.

Zien jullie dit ook zo?
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door Alwiene »

LET OP!!! Dit is dezelfde actie als via probeerrobijn.nl in de app staat erbij dat de actie via verschillende wegen gecommuniceerd wordt en je maar 1 keer mag deelnemen. Ik heb ze nog gemaild om te vragen of dit inderdaad dezelfde actie is en keurig reactie terug gehad dat het dezelfde is en je dus niet aan de actie in de app kan meedoen als je al meegedaan hebt via probeerrobijn.nl!
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door Famke »

Alwiene schreef:LET OP!!! Dit is dezelfde actie als via probeerrobijn.nl in de app staat erbij dat de actie via verschillende wegen gecommuniceerd wordt en je maar 1 keer mag deelnemen. Ik heb ze nog gemaild om te vragen of dit inderdaad dezelfde actie is en keurig reactie terug gehad dat het dezelfde is en je dus niet aan de actie in de app kan meedoen als je al meegedaan hebt via probeerrobijn.nl!
Zucht waarom stond het er eerder niet duidelijker. De fles gaat weer terug naar de winkel.
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)

Bericht door kareltt »

Alwiene schreef:LET OP!!! Dit is dezelfde actie als via probeerrobijn.nl in de app staat erbij dat de actie via verschillende wegen gecommuniceerd wordt en je maar 1 keer mag deelnemen. Ik heb ze nog gemaild om te vragen of dit inderdaad dezelfde actie is en keurig reactie terug gehad dat het dezelfde is en je dus niet aan de actie in de app kan meedoen als je al meegedaan hebt via probeerrobijn.nl!
Lijkt mij een misverstand van hun uit toch? Dit is een exclusief voor jou-actie die los staat van de openbare. Sowieso is de mijne al goedgekeurd en ik heb ook aan de andere actie meegedaan. Je kan het dus alsnog proberen alvorens evt de wasverzachter te retourneren.
Plaats reactie