egni schreef:Dank voor deze tip!
Weet iemand hoe je de aanvraag moet doen met twee artikelen? Moet dat in een of twee keer ingediend worden?
Per artikel alle stappen door lopen en dan komt het helemaal goed. Hoeft overigens niet perse in een keer kan later ook nog een tweede artikel invullen.
Onder "voorwaarden voor deelname" staat (als 4e punt):
"Deelnemers zijn per huishouden gerechtigd om tijdens de gehele Actieperiode maximaal tweemaal gebruik te maken van de Actie (meer deelnames per persoon / bankrekening / huishouden zijn niet mogelijk)."
Meer mensen er last van als je op een account voor twee mensen, twee maal twee codes invult dat je dan alleen van de allerlaatste een bevestiging ontvangt en van de rest niet met vermelding van de code?
Mariette schreef:Meer mensen er last van als je op een account voor twee mensen, twee maal twee codes invult dat je dan alleen van de allerlaatste een bevestiging ontvangt en van de rest niet met vermelding van de code?
Hier pakte die de eerste code wel, ook bevestiging van gehad, bij 2e code alles weer opnieuw ingevuld, maar stap 4 pakte die niet, ging niet verder, telkens opnieuw op geklikt, later ook geen bevestiging meer gehad via e-mail....
mailtje gestuurd naar ze.
Ik heb ook 2 verpakkingen gehaald,en meteen ingediend.
Maar ik had geen probleem.
Meteen een bevestiging gehad met daarin de 2 verschillende codes.
Duurt 14 dagen voor jeje geld terug krijgt.
Voor mensen die toch geen reactie hebben ontvangen na twee keer insturen: 0800-3266631 een alle gegevens worden netjes genoteerd en ze nemen contact met je op.
Heb zelf ook net gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan door deze dame.
Voor mijn vader en mijzelf twee keer ingevuld en maar 1 bevestiging gehad voor mijzelf.