Gratis Activia

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Gratis Activia

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag twee sets van Activia gekocht, zonet ingediend en ik heb ook twee bevestigingsemails gehad.
Ze zaten echter wel in de 'Ongewenste e-mail' map, dus wie wellicht een bevestiging mist, zou daar even na moeten kijken.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Activia

Bericht door Miranda »

AmeGrunn schreef:Vandaag twee sets van Activia gekocht, zonet ingediend en ik heb ook twee bevestigingsemails gehad.
Ze zaten echter wel in de 'Ongewenste e-mail' map, dus wie wellicht een bevestiging mist, zou daar even na moeten kijken.
Bij mij gisteren net zo idd.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis Activia

Bericht door BabsMeijers »

Weet iemand als je 2 verpakkingen koopt of deze samen op de kassabon mogen staan of dat het per kassabon maar 1 verpakking op mag staan.
naromi
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 22:53

Re: Gratis Activia

Bericht door naromi »

Ze mogen op 1 bon staan
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis Activia

Bericht door BabsMeijers »

naromi schreef:Ze mogen op 1 bon staan
Bedankt voor de reactie. Ik ga ze namelijk niet voor mezelf halen maar voor iemand die voedselpakketten maakt voor gezinnen die het hard nodig hebben.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Activia

Bericht door Miranda »

BabsMeijers schreef:Weet iemand als je 2 verpakkingen koopt of deze samen op de kassabon mogen staan of dat het per kassabon maar 1 verpakking op mag staan.

Ik had de bon niet nodig alleen maar de 2 codes invoeren en klaar.
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Activia

Bericht door Famke »

BabsMeijers schreef:
naromi schreef:Ze mogen op 1 bon staan
Bedankt voor de reactie. Ik ga ze namelijk niet voor mezelf halen maar voor iemand die voedselpakketten maakt voor gezinnen die het hard nodig hebben.
Goed idee. Alleen de verpakking wel even bewaren tot zij hebben uitgekeerd, want zij kunnen aanvullende vragen stellen.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis Activia

Bericht door BabsMeijers »

Famke schreef:
BabsMeijers schreef:
naromi schreef:Ze mogen op 1 bon staan
Bedankt voor de reactie. Ik ga ze namelijk niet voor mezelf halen maar voor iemand die voedselpakketten maakt voor gezinnen die het hard nodig hebben.
Goed idee. Alleen de verpakking wel even bewaren tot zij hebben uitgekeerd, want zij kunnen aanvullende vragen stellen.
Bedankt voor de tip. Ik die dit ook met andere cashback acties met producten die ik zelf niet gebruik en als het toch 100% cashback is waarom het dan niet halen want meestal binnen een aantal dagen heb je toch het geld uitbetaald op je rekening. Ik doe dit samen met mijn zus en zo kun je indirect toch ook andere mensen helpen die het echt nodig hebben.
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Activia

Bericht door Famke »

BabsMeijers schreef:
Famke schreef:
BabsMeijers schreef:
Bedankt voor de reactie. Ik ga ze namelijk niet voor mezelf halen maar voor iemand die voedselpakketten maakt voor gezinnen die het hard nodig hebben.
Goed idee. Alleen de verpakking wel even bewaren tot zij hebben uitgekeerd, want zij kunnen aanvullende vragen stellen.
Bedankt voor de tip. Ik die dit ook met andere cashback acties met producten die ik zelf niet gebruik en als het toch 100% cashback is waarom het dan niet halen want meestal binnen een aantal dagen heb je toch het geld uitbetaald op je rekening. Ik doe dit samen met mijn zus en zo kun je indirect toch ook andere mensen helpen die het echt nodig hebben.
Doe ik ook icm de bij elkaar gespaarde producten van de Hoogvliet.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Gratis Activia

Bericht door greetje11 »

in de aanbieding bij Dirk en Deka van af vandaag.
Plaats reactie