Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
aktie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door aktie »

Ik las ergens anders dat dit een oude aktie is die per ongeluk weer online staat.
xwebber
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 03 nov 2014, 18:20

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door xwebber »

aktie schreef:Ik las ergens anders dat dit een oude aktie is die per ongeluk weer online staat.
Uit de veel gestelde vragen:

Tot wanneer is deze actie geldig?
De actie start op 29 januari 2018 en loopt tot en met 28 februari 2018
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door Famke »

xwebber schreef:
aktie schreef:Ik las ergens anders dat dit een oude aktie is die per ongeluk weer online staat.
Uit de veel gestelde vragen:

Tot wanneer is deze actie geldig?
De actie start op 29 januari 2018 en loopt tot en met 28 februari 2018
En dat staat ook bij het beginscherm genoemd als periode, naast dat volgens mij eerder de variant Cherry ook niet mee deed? Coca Cola Nederland zei dat het bij hun perfect werkt de EAN code, maar dat is natuurlijk omdat zij geen geschiedenis van ooit al ingediende flessen hebben. Heb vandaag veelvuldig contact met hun gehad en zij hebben met geen enkel woord ook gerept dat het een oude actie is.
aktie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door aktie »

Famke schreef:
xwebber schreef:
aktie schreef:Ik las ergens anders dat dit een oude aktie is die per ongeluk weer online staat.
Uit de veel gestelde vragen:

Tot wanneer is deze actie geldig?
De actie start op 29 januari 2018 en loopt tot en met 28 februari 2018
En dat staat ook bij het beginscherm genoemd als periode, naast dat volgens mij eerder de variant Cherry ook niet mee deed? Coca Cola Nederland zei dat het bij hun perfect werkt de EAN code, maar dat is natuurlijk omdat zij geen geschiedenis van ooit al ingediende flessen hebben. Heb vandaag veelvuldig contact met hun gehad en zij hebben met geen enkel woord ook gerept dat het een oude actie is.

Zou leuk zijn als dit idd een nieuwe aktie is. Ik wacht ff met kopen tot jij antwoord hebt.
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door willy13 »

De problemen zijn opgelost.
Net probleemloos deelgenomen en een bevestiging ontvangen.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door BabsMeijers »

Ik krijg zojuist dit berichtje via Facebook Messenger van Coca-Cola Nederland:

Hi Babs,

De nieuwe refund campagne bleek nog te zijn gekoppeld aan de vorige campagne, waardoor je de melding te zien kreeg. Ons technisch team heeft vanmorgen deze 2 campagnes los gekoppeld waardoor (indien je nog niet aan de nieuwe campagne hebt meegedaan) je nu wél kunt deelnemen!

Succes en enjoy your gratis Coca-Cola zero sugar!

Groetjes,
Team Coca-Cola


Ps. Bij blijvende problemen helpt het mogelijk om nogmaals je cookies/cache te verwijderen. Helpt dat niet? Neem dan contact op met onze consumer service via het telefoonnummer 0800-26222652.
Gitje
Berichten: 243
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:06

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door Gitje »

De site werkt nu perfect.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door Famke »

Gitje schreef:De site werkt nu perfect.
Inderdaad. Antwoord van CC NL dat het moet zijn opgelost. Zoals al verwacht bleek het inderdaad nog aan de vorige campagne te zijn gekoppeld (had ik gisteren al aangegeven dat dit waarschijnlijk het probleem zou zijn :ugeek: ). Dus nu in te dienen.
Jo12
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:59

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door Jo12 »

Ik kon een paar dagen terug al niet verder na het uploaden van mijn kassabon, en nu lukt dat ook niet. En ik krijg mijn bericht via hun contactformulier ook niet verstuurd :roll: Zijn er mensen met hetzelfde probleem?
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry

Bericht door Famke »

Jo12 schreef:Ik kon een paar dagen terug al niet verder na het uploaden van mijn kassabon, en nu lukt dat ook niet. En ik krijg mijn bericht via hun contactformulier ook niet verstuurd :roll: Zijn er mensen met hetzelfde probleem?
Het beste kan je hun via Facebook benaderen of:
Mocht je voortaan opnieuw tegen een probleem aanlopen is de snelste weg om dit te melden en op te lossen door te bellen naar onze consumer service via 0800-26222652.
Plaats reactie