Barilla pasta gratis bij AH

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door Lia »

Vandaag gehaald.
Je moet heel goed zoeken en vragen aan het personeel.
Want het staat ,bij ons tenminste, op een hele rare plaats,bij de groenteafdeling.
Een kleine stelling.
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door irisvm »

In Amsterdam heeft o.a. Belgiëplein veel soorten in het assortiment!
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door tequilacin »

xwebber schreef:ik heb het bij 23 winkels in zuidlimburg gechecked en nergens in het assortiment.

ik denk dat Barilla ons voor het karretje spant, zodat wij als gekken bij alle winkels gaan vragen naar Barilla pasta en
zo hopen zij dat de ah winkels hun producten in het assortiment opnemen.
Net gekocht in de Brusselse Poort in Maastricht. Keuze zat.
Allen heb ik geenbevestigingsemail van mijn ingestuurde bon gehad. Derhalve even een berichtje via Messenger gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door tequilacin »

tequilacin schreef:
xwebber schreef:ik heb het bij 23 winkels in zuidlimburg gechecked en nergens in het assortiment.

ik denk dat Barilla ons voor het karretje spant, zodat wij als gekken bij alle winkels gaan vragen naar Barilla pasta en
zo hopen zij dat de ah winkels hun producten in het assortiment opnemen.
Net gekocht in de Brusselse Poort in Maastricht. Keuze zat.
Allen heb ik geenbevestigingsemail van mijn ingestuurde bon gehad. Derhalve even een berichtje via Messenger gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
tequilacin schreef:
xwebber schreef:ik heb het bij 23 winkels in zuidlimburg gechecked en nergens in het assortiment.

ik denk dat Barilla ons voor het karretje spant, zodat wij als gekken bij alle winkels gaan vragen naar Barilla pasta en
zo hopen zij dat de ah winkels hun producten in het assortiment opnemen.
Net gekocht in de Brusselse Poort in Maastricht. Keuze zat.
Geld is al uit betaald!
lyrico
Berichten: 74
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:30

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door lyrico »

Helaas is er geen enkele AH in de buurt die Barilla verkoopt. Er zijn zo'n 5 AH op loopafstand.
Om dan speciaal te reizen voor een pak pasta of pot saus...nee.
Normaal kan ik die speciaal voor jou acties wel kopen, maar deze keer dus niet.
Vind wel jammer dat ze zulke acties houden waar de producten moeilijk te krijgen zijn.

Na zo lang is de beschikbaarheid bij scoupy nog steeds zo'n 70%. Als het product makkelijk te koop was, was de actie normaal na 1 week wel afgelopen bij 100% gta acties. Jammer dat je niet bij de Jumbo mag kopen, want Jumbo verkoopt wel Barilla zelfs in de kleine Jumbo vestiging bij mij in de buurt.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door AmeGrunn »

lyrico schreef:Helaas is er geen enkele AH in de buurt die Barilla verkoopt. Er zijn zo'n 5 AH op loopafstand.
Om dan speciaal te reizen voor een pak pasta of pot saus...nee.
Normaal kan ik die speciaal voor jou acties wel kopen, maar deze keer dus niet.
Vind wel jammer dat ze zulke acties houden waar de producten moeilijk te krijgen zijn.

Na zo lang is de beschikbaarheid bij scoupy nog steeds zo'n 70%. Als het product makkelijk te koop was, was de actie normaal na 1 week wel afgelopen bij 100% gta acties. Jammer dat je niet bij de Jumbo mag kopen, want Jumbo verkoopt wel Barilla zelfs in de kleine Jumbo vestiging bij mij in de buurt.
Ik kon het ook eerst niet vinden, maar na een vraag gesteld te hebben via de Facebook Webcare van de AH is het me wel gelukt. ;)
aktie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door aktie »

Ik kan ze ook niet vinden. Ze zeggen dat je bij AH-XL moet zijn, maar dan moet ik eerst zo'n 50 km rijden :-(
Famke
Berichten: 4687
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door Famke »

aktie schreef:Ik kan ze ook niet vinden. Ze zeggen dat je bij AH-XL moet zijn, maar dan moet ik eerst zo'n 50 km rijden :-(
Ik moet ook 40 km rijden. :lol:
lummel
Berichten: 17
Lid geworden op: do 19 mei 2016, 21:47

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door lummel »

Ik heb de Barilla pasta gevonden bij AH Umberstraat in Tilburg (winkelcentrum Paletplein). Een stelling vol langs het hoofdpad door de winkel.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Barilla pasta gratis bij AH

Bericht door Florence »

Weet iemand of deze actie is afgelopen..?
De ah bij mij heeft het nu eindelijk maar ik zie het niet meer bij scoupy staan
Plaats reactie