Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)

Bericht door willy13 »

Probeer gratis Page Kussenzucht en Page vochtig toiletpapier.
Deze actie is geldig t/m 30 juli 2018 en geldt uitsluitend voor Page Kussenzacht 6 en 9 rol toiletpapier en voor Page vochtig toiletpapier.
Alleen volledige inzendingen worden geaccepteerd.
De vergoeding voor Page Kussenzacht 6 rol bedraagt 2,79, voor Page Kussenzacht 9 rol 4,09 en voor Page vochtig toiletpapier 1,59.
Nabootsingen en/of kopieën van de streepjescode(s) en/of de coupon worden niet geaccepteerd.
Maximaal 1inzending per persoon/adres/rekeningnummer/couponcode bestaande uit maximaal 1 streepjescode van de Page Kussenzacht en/of streepjescode van Page Vochtig toiletpapier.
Deze actie is alleen geldig in Nederland
Gegevens worden uitsluitend gebruikt in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

https://www.pageschoon.nl/

Toevoeging moderator:
Voor Page Kussenzacht geldt: Ook 4 rol, ook meer rollen dan 9.
Ook geldig voor andere varianten Page Vochtig toiletpapier.
Zie onderstaande quote.

Marleen schreef:Je kan ook een grotere verpakking kopen. Zie de aanvullende regels. Dat heb ik vorige keer ook gedaan.

De actie geldt uitsluitend voor Page Kussenzacht 4, 6 en 9 rol en Page Vochtig toiletpapier.
De vergoeding bedraagt €1,79 voor Page Kussenzacht 4 rol, € 2,79 voor Page Kussenzacht
6 rol, € 4,09 voor Page Kussenzacht 9 rol. Mocht je een pak Page Kussenzacht of Page Kus-
senzacht Design gekocht hebben met een inhoud van meer dan 9 rollen, dan ontvang je ook een
vergoeding van € 4,09. Voor Page Fresh Vochtig toiletpapier is de vergoeding € 1,59 en € 1,75
voor een andere variant Page Vochtig toiletpapier. Alleen volledige inzendingen worden
geaccepteerd.
morrie
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:32

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door morrie »

Actie gaat in op 5 februari..nog heel even wachten tot maandag met halen.
Super actie. Bedankt voor het plaatsen!
petra11
Berichten: 1229
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door petra11 »

ik heb gelezen dat je alleen de streepjescode(s) hoeft te versturen met de coupon.
Dus wachten tot maandag hoeft evt. niet.

Ik zie bij de supermarkten in mijn omgeving alleen pakken van 6 en 12 staan.
die van 9 kom ik niet tegen op de sites van diverse supermarkt-ketens
petra11
Berichten: 1229
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door petra11 »

Page vochtig bij Kruidvat in de aanbieding tot 11 februari
1+1 gratis.
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door Meriam »

Leuke actie weer! Dank voor het plaatsen Willy13.
Famke
Berichten: 4687
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door Famke »

petra11 schreef:ik heb gelezen dat je alleen de streepjescode(s) hoeft te versturen met de coupon.
Dus wachten tot maandag hoeft evt. niet.

Ik zie bij de supermarkten in mijn omgeving alleen pakken van 6 en 12 staan.
die van 9 kom ik niet tegen op de sites van diverse supermarkt-ketens
https://www.hoogvliet.com/INTERSHOP/web ... ussenzacht
3,88 euro bij de Hoogvliet.
petra11
Berichten: 1229
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door petra11 »

ik heb gekeken naar supermarkten in mijn omgeving, is Limburg
en daar zie ik de pakken van 9 rollen niet.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door Alwiene »

Iemand die zeker weet of je aan deze mee mag doen als je al eerder aan zo'n zelfde actie meegedaan hebt? Er wordt met geen woord over gerept dus ik verwacht van wel, maar aangezien ik dit anders absoluut niet koop wil ik eigenlijk geen risico lopen. Ik kan het zelf navragen, maar hier zitten nog wel eens mensen die het al nagevraagd hebben, dus dacht probeer het even hier :D
Famke
Berichten: 4687
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door Famke »

Alwiene schreef:Iemand die zeker weet of je aan deze mee mag doen als je al eerder aan zo'n zelfde actie meegedaan hebt? Er wordt met geen woord over gerept dus ik verwacht van wel, maar aangezien ik dit anders absoluut niet koop wil ik eigenlijk geen risico lopen. Ik kan het zelf navragen, maar hier zitten nog wel eens mensen die het al nagevraagd hebben, dus dacht probeer het even hier :D
Ervaring leert dat je gewoon met elke nieuwe actie mee mag doen ook al heb je meegedaan met een gelijksoortige actie eerder.
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door Marleen »

Je kan ook een grotere verpakking kopen. Zie de aanvullende regels. Dat heb ik vorige keer ook gedaan.

De actie geldt uitsluitend voor Page Kussenzacht 4, 6 en 9 rol en Page Vochtig toiletpapier.
De vergoeding bedraagt €1,79 voor Page Kussenzacht 4 rol, € 2,79 voor Page Kussenzacht
6 rol, € 4,09 voor Page Kussenzacht 9 rol. Mocht je een pak Page Kussenzacht of Page Kus-
senzacht Design gekocht hebben met een inhoud van meer dan 9 rollen, dan ontvang je ook een
vergoeding van € 4,09. Voor Page Fresh Vochtig toiletpapier is de vergoeding € 1,59 en € 1,75
voor een andere variant Page Vochtig toiletpapier. Alleen volledige inzendingen worden
geaccepteerd.
Plaats reactie