100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
aktie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door aktie »

Bericht ontvangen dat de radler fris de verkeerde is. Knap hoor dat ze dat door de pc heen kunnen zien. heb toch echt de goede gekocht. Doe mij maar scoupy
whizzy62
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 11:35

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door whizzy62 »

Tip: als op de kassabon niet duidelijk is welk product ik heb gekocht (als bij deze actie b.v. staat Amstel Radler en verder niets), dan maak ik een foto van de kassabon samen met het product. Bij Scoupy kun je meerdere foto's indienen, dus maak ik er altijd 1 van de gehele kassabon en 1 van het product (in detail) op de kassabon met het echte product (in dit geval blikjes of flesjes) ernaast. Dan kan er nooit twijfel zijn of je wel het juiste product hebt gekocht. Bij Scoupy gaat dit tot op heden altijd goed.
petra11
Berichten: 1229
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door petra11 »

vanavond gekocht bij de Jumbo.
Ingevuld en binnen een kwartier had ik al een goedkeuring.
Prima toch.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door suriboy »

whizzy62 schreef:Tip: als op de kassabon niet duidelijk is welk product ik heb gekocht (als bij deze actie b.v. staat Amstel Radler en verder niets), dan maak ik een foto van de kassabon samen met het product. Bij Scoupy kun je meerdere foto's indienen, dus maak ik er altijd 1 van de gehele kassabon en 1 van het product (in detail) op de kassabon met het echte product (in dit geval blikjes of flesjes) ernaast. Dan kan er nooit twijfel zijn of je wel het juiste product hebt gekocht. Bij Scoupy gaat dit tot op heden altijd goed.
Bij Scoupy wordt alles via de computer gecontroleerd. Een mens kijkt alleen naar je bon indien de computer het niet heeft kunnen goedkeuren. Voor de rest is alles geautomatiseerd.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Marieke »

Vandaag gevonden bij de plus :D direct ingediend
Groet,

Marieke
Miranda
Berichten: 1327
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Miranda »

Iemand deze al gevonden bij AH? Ik kan hem daar online ook nog steeds niet vinden? Dus als iemand een link heeft heel graag!
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door suriboy »

Miranda schreef:Iemand deze al gevonden bij AH? Ik kan hem daar online ook nog steeds niet vinden? Dus als iemand een link heeft heel graag!
Volgens Amstel zou dit product pas in week 15 beschikbaar zijn bij de AH.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door ikka »

Vandaag de Amstel Radler fris gevonden bij De Jumbo in Heesch.
Meteen een ontvangstbevestiging gekregen en een half uur later is de bon goedgekeurd.
Asjemenou
Berichten: 20
Lid geworden op: di 31 mei 2016, 11:26

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Asjemenou »

aktie schreef:Bericht ontvangen dat de radler fris de verkeerde is. Knap hoor dat ze dat door de pc heen kunnen zien. heb toch echt de goede gekocht. Doe mij maar scoupy

Ik heb hem ook gekocht en hetzelfde op de kassabon staat niet welke, helaas, kan ook de link niet meer gebruiken. :roll:
Miranda
Berichten: 1327
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Miranda »

Inmiddels beide bij de jumbo gevonden op beide ook een gele probeer gratis sticker.
Plaats reactie