100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4687
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Famke »

Kan ik gewoon de Radler Citroen 0,0 nemen of moet er perse fris op de verpakking staan?
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Mario »

Famke schreef:Kan ik gewoon de Radler Citroen 0,0 nemen of moet er perse fris op de verpakking staan?
Ik denk dat die met fris erop nog niet te krijgen zijn.... heb zelf bij AH de gewone Radler Citroen 0,0% gehaald, op de kassabon staat dan Amstel 0,0 & Amstel 0,0% (welke precies de ene is, en welke de gewone 0,0 bier zonder smaak weet ik niet....maar denkdathet voldoende is om geld terug te ontvangen)
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Marieke »

Heb een bericht gestuurd via hun website met de vraag of dit nou gaat om de Radler citroen 0,0% of om een nieuw product.

Ik hou jullie op de hoogte
Groet,

Marieke
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Marie-Louise »

Gaat om een nieuw produkt. Het moet perse de fris zijn. liggen eind deze week of volgende week in de winkel.
petra11
Berichten: 1229
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door petra11 »

Ik heb hem om die reden nog niet gekocht.
Je kan geen geld terugvragen van iets wat nog niet in de winkels ligt.
Maar misschien zijn ze coulant en krijg je toch het geld terug van de oude versie Radler van Amstel.....
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door irisvm »

petra11 schreef:Ik heb hem om die reden nog niet gekocht.
Je kan geen geld terugvragen van iets wat nog niet in de winkels ligt.
Maar misschien zijn ze coulant en krijg je toch het geld terug van de oude versie Radler van Amstel.....
Chips, hoop dat ik alsnog geld terugkrijg.. Anders maar terugbrengen
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door testpiet »

Heb zelf even bij de Amstel site zelf gekeken en ook daar staan alleen de varianten die nu ook in de winkels liggen.

@ mario de duurdere variant is die met citroen ( kwam zelf ook thuis, met dezelfde vraag, maar heb even online bij ah gekeken)
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door ikka »

Ik had een mail gestuurd aan de klantenservice.
Hierbij het antwoord:

Geachte mevrouw xxx,

Hartelijk dank voor uw bericht van 9 maart 2018.

Wat vervelend om te horen dat u Amstel Radler 0.0 Fris nog niet in de schappen van de winkel heeft aangetroffen. Wij kunnen u melden dat Amstel Radler 0.0 Fris verkrijgbaar is in de meeste supermarkten in Nederland; Albert Heijn, Jumbo en de winkels van Superunie. Bij de informatiebalie van de supermarkt is er altijd een mogelijkheid om het product te bestellen.

Bij Albert Heijn is Amstel Radler 0.0 Fris vanaf week 15 te koop. Er is nog ruime gelegenheid om met de actie mee te doen aangezien de cashback actie tot juni loopt.

Wij danken u hartelijk voor de door u gestelde vraag en vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Consumer Contact & Care
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Mario »

Marie-Louise schreef:Gaat om een nieuw produkt. Het moet perse de fris zijn. liggen eind deze week of volgende week in de winkel.
Wat ik dan weer een beetje vreemd vindt, is dat ze een actie starten vanaf 1 maart, en dat het dan pas 2 weken later in de winkel komt te liggen.....dan moeten ze niet lastig doen, als je in die 2 weken al de verkeerde radler gekocht hebt... ;) even afwachten hoe ze dat gaan doen dan....
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0

Bericht door Marieke »

Hier hetzelfde bericht ontvangen.
Hier ook niet blij mee dat het nog 2 weken duurt gezien ik hoogzwanger ben en over 2 weken waarschijnlijk niet meer de puf heb boodschappen te doen en achter deze acties aan te lopen
Groet,

Marieke
Plaats reactie