100% cashback op Amstel 0.0

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door suriboy »

Marie-Louise schreef:Hoi Suriboy
Ik heb de 0.0 gekocht en daar staat niks op en goedgekeurd door Scoupy. Ik dacht ook dat dat probeer gratis alleen op de 0.0 Fris staat.
Dank voor de info. De reden waarom ik driedubbel navraag is omdat ik wil voorkomen dat Scoupy mijn item afkeurt. Volgens de site zou je dus ook een 'probeer gratis' verpakking moeten hebben:
https://static.scoupy.nl/amstel-cashbac ... -bier.html
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door Marie-Louise »

Mijn dochter en ik hebben beide zonder de sticker probeer gratis. Bij beide goedgekeurd. Op de kassabon staat gewoon Amstel 0.0% 6p. Het is weer heel verwarrend zo.
Maxx
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 13:26

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door Maxx »

suriboy schreef:
Maxx schreef:Ik heb op 10 maart met de actie meegedaan via de amstelsite en mijn geld op 16 maart ontvangen van heineken. Net opnieuw gekocht en ingediend via de scoupy site (Ik dacht ik probeer het gewoon) en is goedgekeurd :lol:
*) Heb je de normale verpakking gekocht?
*) Welke super heb je hem gekocht en wat had je ervoor betaald?
Ja, normale verpakking. Bij de AH voor €3,05.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door Famke »

Hebben jullie dit gezien?:
LET OP: de vernieuwde receptuur is bij Albert Heijn vanaf 9 april te koop, bij de andere supermarkten vanaf nu in de schappen.
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door irisvm »

Famke schreef:Hebben jullie dit gezien?:
LET OP: de vernieuwde receptuur is bij Albert Heijn vanaf 9 april te koop, bij de andere supermarkten vanaf nu in de schappen.
Jep, nadat ik hem gekocht had, gelukkig toch goedgekeurd! Overigens gisteren was ik bij Hoogvliet voor de radler fris en daar stonden ook alleen normale verpakkingen 0.0 en niet met probeer gratis. De fris waren wel speciale verpakkingen
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door K'tje »

Ik heb mijn bon op 12-3 bij Amstel ingediend, nog niks gehoord, en geen geld terug tot nu toe. Net het contactformulier maar eens ingestuurd. Met nogmaals mijn bon in de bijlage. Nu weer afwachten.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door suriboy »

K'tje schreef:Ik heb mijn bon op 12-3 bij Amstel ingediend, nog niks gehoord, en geen geld terug tot nu toe. Net het contactformulier maar eens ingestuurd. Met nogmaals mijn bon in de bijlage. Nu weer afwachten.
Amstel keurt hem af indien gekocht bij AH of Jumbo.

BIj deze twee supermarkten zijn ze pas vanaf week 15 beschikbaar. Dit hebben ze aan mij doorgegeven als reden van afwijzing.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door Mario »

suriboy schreef:
K'tje schreef:Ik heb mijn bon op 12-3 bij Amstel ingediend, nog niks gehoord, en geen geld terug tot nu toe. Net het contactformulier maar eens ingestuurd. Met nogmaals mijn bon in de bijlage. Nu weer afwachten.
Amstel keurt hem af indien gekocht bij AH of Jumbo.

BIj deze twee supermarkten zijn ze pas vanaf week 15 beschikbaar. Dit hebben ze aan mij doorgegeven als reden van afwijzing.
de Amstel Radler Fris hebben ze waarschijnlijk wel al bij Jumbo.....de andere, gewone met op de verpakking probeer gratis nog niet...

https://www.jumbo.com/zoeken?SearchTerm ... h=&search=
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door petra11 »

op 10 en 11 maart gekocht bij Jumbo voor 3 mensen van de familie en 3 kassabonnen van (ieder met een ander adres).
bij 2 mensen goed gekeurd en geld al terug op de 16e.
bij mijzelf nog niet
en omdat op die kassabon ook Red Band gums opstond, dacht ik: ben ik misschien vergeten die Amstel te doen. ik kon ook niks terug vinden en de mail.
Dus die gta. vanmiddag nog eens ingevuld en verstuurd en van die inzending heb ik nu een afkeuring gekregen met:
datum valt buiten de actie-periode.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: 100% cashback op Amstel 0.0

Bericht door Famke »

petra11 schreef:op 10 en 11 maart gekocht bij Jumbo voor 3 mensen van de familie en 3 kassabonnen van (ieder met een ander adres).
bij 2 mensen goed gekeurd en geld al terug op de 16e.
bij mijzelf nog niet
en omdat op die kassabon ook Red Band gums opstond, dacht ik: ben ik misschien vergeten die Amstel te doen. ik kon ook niks terug vinden en de mail.
Dus die gta. vanmiddag nog eens ingevuld en verstuurd en van die inzending heb ik nu een afkeuring gekregen met:
datum valt buiten de actie-periode.
Ik neem aan dat het geldt bij beide eerder ingediende soorten (van afgelopen maandag):
Kon eindelijk de reactie van Amstel zien en voor jullie ook wel informatief:
Vanwege groot enthousiasme op onze actie duurt het helaas iets langer voordat het daadwerkelijk op uw rekening staat, onze excuses voor het ongemak! Wij proberen zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug te storten!
Ter info, ik heb 10e ook ingediend en mijn geld nog niet terug.
Plaats reactie