Gierige Gerda

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2069
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Gierige Gerda

Bericht door Lois »

Gierige Gerda | Even voorstellen

http://simplynspecial.nl/gierige-gerda- ... orstellen/

Nederlanders zijn dol op besparen, daar staan we zelfs ook bij onze buurlanden om bekend. Maar waar de meeste mensen toch al blij zijn met een klein beetje korting, ga ik alleen voor de allerbeste deals. Mijn toepasselijke bijnaam is dan ook Gierige Gerda, maar ik heet eigenlijk gewoon Minke en ik heb van koopjesjagen echt een sport gemaakt. Vandaag wil ik mezelf even voorstellen, lees je even mee?

Het is geboren uit noodzaak. Ik kon altijd al heel gelukkig worden van een hoog kortingsbedrag en goede aanbiedingen, maar toen werd mijn huishoudbudget gehalveerd. De broekriem moest strakker aangetrokken worden en ineens sloegen heel gewone dingen als wc papier en shampoo een enorm gat in mijn budget. Ik werd langzaamaan nog fanatieker. Betaalde ik gister een euro voor iets? Dan wilde ik morgen 99 cent betalen. Oke, ik zal eerlijk zijn; zo ben ik eigenlijk nog steeds. Het wordt wel steeds moeilijker om een lagere prijs te vinden, maar soms lukt het nog steeds en dan is dat gewoon extra leuk!

Toen ik online ging zoeken naar plekken waar ik deals kon vinden kwam ik erachter dat die er gewoon niet waren. Ja, natuurlijk waren er wel plekken waarop cashbacks en deals worden gedeeld, maar daar stonden mij ook veel te veel nutteloze tips op. Daarom besloot ik een instagram te starten voor het delen van de ALLER ALLER beste deals. Inmiddels ben ik een jaar verder, werd ik verschillende keren geïnterviewd door tv en radio en zijn mijn volgers flink gegroeid. En vanaf nu zal ik in een gastblog eens per maand mijn avonturen als koopjesjager en natuurlijk de beste tips over hoe ook jij kunt besparen delen op Simplynspecial.nl!

Ik heb er erg veel zin in om jullie mee te nemen in mijn avonturen en mijn gedachtengang en jullie zo een beetje te laten zien dat besparen echt veel makkelijker en leuker is dan veel mensen denken! Wil je de allerbeste deals in de tussentijd niet missen vergeet dan niet te kijken op https://www.instagram.com/gierigegerda/

Minke | Bespaarguru ♀️ 'De grootste koopjesjager van NL' Ik deel alleen de allerbeste deals!
Elke woensdag op YT http://www.youtube.com/gierigegerda
http://gierigegerda.nl/pers/
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 437
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Gierige Gerda

Bericht door Ellis »

Leuk artikel Lois!
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2069
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gierige Gerda

Bericht door Lois »

Ja, dat vond ik ook
Op haar website staan 2 filmpjes van Editie NL (ze heeft een hele schuur met voorraad) en bij Koffietijd.
Op Instagram de tip van Knorr:

Gister deed ik bij @xenos_nl weer eens een goede vondst! Knorr wereldgerechten Tabouleh voor 25 cent per pak! De houdbaarheidsdatum is heel dichtbij, maar er zit niks in deze pakken wat daadwerkelijk bederft. Nu het daar toch over gaat; is er interesse in meer informatie over houdbaarheidsdata en daadwerkelijke houdbaarheid van producten?
Maar Xenos verdwijnt binnenkort en is overgenomen door Casa.
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 437
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Gierige Gerda

Bericht door Ellis »

Ik vond het ook altijd leuk en spannend om naar extreme couponing van TLC te kijken. Kelders vol met voorraden en dat allemaal gratis, geweldig! Alleen daarvoor al zou je al in Amerika willen wonen :D

Fijne dag/avond

groetjes
Lisa
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Gierige Gerda

Bericht door sjaak van de Hoek »

; is er interesse in meer informatie over houdbaarheidsdata en daadwerkelijke houdbaarheid van producten?

Ja Lois daar heb ik zeker interesse in , waar kan ik daar info over vinden ?

Alvast dank , Sjaak van de Hoek
Gebruikersavatar
miss piggy
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 18:00

Re: Gierige Gerda

Bericht door miss piggy »

.
Laatst gewijzigd door miss piggy op vr 16 feb 2024, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gierige Gerda

Bericht door ikka »

Vraag het aan Gierige Gerda, zij vraagt of er interesse is. :ugeek:
sjaak van de Hoek schreef:; is er interesse in meer informatie over houdbaarheidsdata en daadwerkelijke houdbaarheid van producten?

Ja Lois daar heb ik zeker interesse in , waar kan ik daar info over vinden ?

Alvast dank , Sjaak van de Hoek
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2069
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gierige Gerda

Bericht door Lois »

@Sjaak, hou Gierige Gerda in de gaten, ze gaat dit vast behandelen.
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
miss piggy
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 18:00

Re: Gierige Gerda

Bericht door miss piggy »

.
Laatst gewijzigd door miss piggy op vr 16 feb 2024, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: Gierige Gerda

Bericht door testpiet »

Je kunt het ook nazien in het boek: Voedsel; veilig kopen, koken en bewaren
Is ooit eens uitgegeven door de consumentenbond
Plaats reactie