Alleen nog op 11/4 te bestellen!3x15 euro korting Stockon boodschappen service

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Alleen nog op 11/4 te bestellen!3x15 euro korting Stockon boodschappen service

Bericht door Marry »

Stockon - 3 keer €15 korting op je boodschappen bij Stockon
https://www.eurosparen.nl


Bestel hier je kortingsvoucher t.w.v. €45 op je boodschappen bij Stockon.

Stockon is de app om voortaan al je favoriete boodschappen in te regelen. Met een paar tikken zet je die boodschappen 'aan' en worden ze op een zelfverkozen levermoment gratis bij je thuisbezorgd. De unieke code op de kortingsvoucher geeft je recht op 3 keer €15 korting op je boodschappen, bij bestellingen vanaf €25. Voor deze actie geldt op=op.

Let op: deze superdeal is slechts twee weken geldig (29 maart 2018 t/m 11 april 2018). Bestel dus snel!

Meer informatie over deze superdeal
De unieke code op de kortingsvoucher geeft recht op €15 korting op je 1e, 2e en 3e bestelling bij Stockon. In totaal dus €45 korting!
Verzilver je kortingsvouchers t/m 11 mei 2018. De 1e bestelling dient dus voor deze datum geplaatst te zijn.
Voor deze actie geldt een minimaal bestelbedrag van €25 per bestelling.
Laatst gewijzigd door Marry op wo 11 apr 2018, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gitje
Berichten: 243
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:06

Re: Alleen nog op 11/4 te bestellen!3x15 euro korting Stockon boodschappen service

Bericht door Gitje »

IK KAN HET MET DEZE LINK NIET VINDEN?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Alleen nog op 11/4 te bestellen!3x15 euro korting Stockon boodschappen service

Bericht door Famke »

Gitje schreef:IK KAN HET MET DEZE LINK NIET VINDEN?
https://www.eurosparen.nl/spaarshop/pro ... ex0lbzr3ua

Anders spaarshop- superdeal en dan staat hij er bij.
Gitje
Berichten: 243
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:06

Re: Alleen nog op 11/4 te bestellen!3x15 euro korting Stockon boodschappen service

Bericht door Gitje »

Dank je Famke
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Alleen nog op 11/4 te bestellen!3x15 euro korting Stockon boodschappen service

Bericht door Miranda »

Volgens mij is dit wel een abonnementsdienst! En worden de houdbaarheidsdata maar tot een maand gegarandeerd! Iets om wel rekening mee te houden misschien.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Alleen nog op 11/4 te bestellen!3x15 euro korting Stockon boodschappen service

Bericht door Alwiene »

Miranda schreef:Volgens mij is dit wel een abonnementsdienst! En worden de houdbaarheidsdata maar tot een maand gegarandeerd! Iets om wel rekening mee te houden misschien.
Dat van de tht klopt maar in de praktijk nu veel gehoord dat ze langer zijn. Het is ook een abo maar je kan hem op elk moment aanpassen of stopzetten uiterlijk 24 uur voor je nieuwe levering.
De korting is nu zo hoog ik ga er lekker 3x gebruik van maken. :D
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Alleen nog op 11/4 te bestellen!3x15 euro korting Stockon boodschappen service

Bericht door Marry »

Alwiene schreef:
Miranda schreef:Volgens mij is dit wel een abonnementsdienst! En worden de houdbaarheidsdata maar tot een maand gegarandeerd! Iets om wel rekening mee te houden misschien.
Dat van de tht klopt maar in de praktijk nu veel gehoord dat ze langer zijn. Het is ook een abo maar je kan hem op elk moment aanpassen of stopzetten uiterlijk 24 uur voor je nieuwe levering.
De korting is nu zo hoog ik ga er lekker 3x gebruik van maken. :D
Precies, via de app kun je heel gemakkelijk stop zetten of een keer overslaan, en wasmiddel of wc reiniger heeft voor mij geen houdbaarheidsdatum
Plaats reactie