Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Bericht door koekje »

http://www.scoupy.nl

Gratis Obrigado en Fruittella

(niet gratis maar) deels geld terug op Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Acties gestart op 30-04-2018

(TIP pas op met de Fruittella zie vorige actie misschien maar weer een paar en is het zo op (http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... lla#p38141) )
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA

Bericht door koekje »

Had ik gezien maar dat ging over de Sneak Preview

[quote="Famke"]Was al onderwerp over, enkel de Fruitella niet: https://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=6867
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Bericht door Deezers »

Fruittella afgekeurd want variant doet niet mee... Doet wel mee volgens de voorwaarden. Mailen maar weer :( dat automatische herkennen gaat niet lekker laatste tijd.
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Bericht door kareltt »

Aantal fijne acties weer. Bij mij Fruittella wel goedgekeurd, maar ik had dan ook de 30% minder suiker variant. Die staat ook op het plaatje, maar uiteraard zijn de voorwaarden leidend.

Dat kokoswater is echt smerig, naar mijn bescheiden mening. Ik snap niet dat men denkt dat dat gaat lopen in de Nederlandse markt. Zag ze een tijd geleden ook al in de stad gratis flesjes uitdelen.

Ik heb overigens ook weer een exclusief voor jou-actie van 7UP Lemon Lemon gratis!
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Bericht door Deezers »

kareltt schreef:Aantal fijne acties weer. Bij mij Fruittella wel goedgekeurd, maar ik had dan ook de 30% minder suiker variant. Die staat ook op het plaatje, maar uiteraard zijn de voorwaarden leidend.

Dat kokoswater is echt smerig, naar mijn bescheiden mening. Ik snap niet dat men denkt dat dat gaat lopen in de Nederlandse markt. Zag ze een tijd geleden ook al in de stad gratis flesjes uitdelen.

Ik heb overigens ook weer een exclusief voor jou-actie van 7UP Lemon Lemon gratis!
Ik kom onderhand om in de frisdrank en bierflesjes! :D
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Bericht door B2B »

Mix of mini's staat wel in de voorwaarde. Maar die willen ze liever niet volgens mij :)
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Bericht door Deezers »

Volgens mij zijn de vaste krachten op vakantie.. afgekeurd omdat kassabon al gebruikt is. Is gewoon nieuwe bon (na elkaar afgerekend mag gewoon)
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Bericht door willy13 »

Deezers schreef:Volgens mij zijn de vaste krachten op vakantie.. afgekeurd omdat kassabon al gebruikt is. Is gewoon nieuwe bon (na elkaar afgerekend mag gewoon)
Omcirkel het bonnummer van de 2e kassabon
Waarschijnlijk zijn de producten op het zelfde tijdstip afgerekend.
Gebruikersavatar
WIJ
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 00:34

Re: Scoupy acties, Gratis Obrigado en Fruittella en deels GTA Mora, Quaker, Jillz, Kikkoman Sojasaus, Aquafresh

Bericht door WIJ »

B2B schreef:Mix of mini's staat wel in de voorwaarde. Maar die willen ze liever niet volgens mij :)
Deze variant werd zonder problemen herkend en goedgekeurd in de app, hoewel de prijs aanzienlijk hoger is dan die van de vele actieproducten die slechts in miniatuurverpakkingen worden aangeboden.
Plaats reactie