Coop luisterpanel

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Coop luisterpanel

Bericht door AmeGrunn »

Ik was vandaag bij de Coop, kon vanwege tijdsgebrek de bon niet uitprinten. Vroeg eerst wat Molenbrood Vloerbrood was, aangezien ik ze nergens kon vinden. Bleken het alle broden te zijn waar 'vloer' opstaat. Ging met het brood naar de kassa, liet de bon zien, en het tonen ervan was genoeg dat ze ergens op hun systeem een coupon aantikten. Scannen vanaf de telefoon lukte niet. Brood ligt nu in de vriezer ...
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Coop luisterpanel

Bericht door Marie-Louise »

AmeGrunn schreef: di 11 aug 2020, 20:31 Ik was vandaag bij de Coop, kon vanwege tijdsgebrek de bon niet uitprinten. Vroeg eerst wat Molenbrood Vloerbrood was, aangezien ik ze nergens kon vinden. Bleken het alle broden te zijn waar 'vloer' opstaat. Ging met het brood naar de kassa, liet de bon zien, en het tonen ervan was genoeg dat ze ergens op hun systeem een coupon aantikten. Scannen vanaf de telefoon lukte niet. Brood ligt nu in de vriezer ...
Nou bij mij deden ze dat voorheen in dezelfde Coop ook maar nu niet. Terwijl mijn broer het een uur eerder wel kreeg. Via messenger contact met coop en die zeggen ja je moet een print hebben, maar dat ze niet cobtroleren hoe iedere coop dat doet. Ik heb aan de kassa gezegd, nou dan hoef ik de rest van de boodschappen ook niet en ben weggegaan. Ze denken zeker dat ik de boel oplicht.maar t volgende panel zullen ze t weten die coop.
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Re: Coop luisterpanel

Bericht door Luus »

Marie-Louise schreef: di 11 aug 2020, 22:06
AmeGrunn schreef: di 11 aug 2020, 20:31 Ik was vandaag bij de Coop, kon vanwege tijdsgebrek de bon niet uitprinten. Vroeg eerst wat Molenbrood Vloerbrood was, aangezien ik ze nergens kon vinden. Bleken het alle broden te zijn waar 'vloer' opstaat. Ging met het brood naar de kassa, liet de bon zien, en het tonen ervan was genoeg dat ze ergens op hun systeem een coupon aantikten. Scannen vanaf de telefoon lukte niet. Brood ligt nu in de vriezer ...
Nou bij mij deden ze dat voorheen in dezelfde Coop ook maar nu niet. Terwijl mijn broer het een uur eerder wel kreeg. Via messenger contact met coop en die zeggen ja je moet een print hebben, maar dat ze niet cobtroleren hoe iedere coop dat doet. Ik heb aan de kassa gezegd, nou dan hoef ik de rest van de boodschappen ook niet en ben weggegaan. Ze denken zeker dat ik de boel oplicht.maar t volgende panel zullen ze t weten die coop.
Uit duurzame overwegingen print ik dus nooit, maar wat ik al eerder aangaf, het tonen van je email kan ook...
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Coop luisterpanel

Bericht door Lia »

Ik heb ze nu al 2 keer gemaild,geen reactie :twisted:
Ook dat zal ik de volgende keer aangeven.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Coop luisterpanel

Bericht door Jacky's »

BIj mij ging het ook niet vlekkeloos, ik gaf de print aan de caissière, ze las het en zei, dat is dan €2.60. Dat dacht ik niet, een ervaren iemand werd er bij geroepen. Haar antwoord: hier kan ik niks mee, hier kan ik helemaal niks mee. Mijn antwoord, dat lukt heus wel, en na nog iemand te hebben moeten lastig gevallen heb ik het brood meegekregen. Wat een genante vertoning.
Ook ik ga hier melding van maken.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Coop luisterpanel

Bericht door Lia »

Ik geloof niet dat ik die brood ga halen.
Staan er allemaal mensen achter je,en dan moet je bijna bedelen om het brood mee te krijgen.
Snap ook net dat ze niet reageren.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Coop luisterpanel

Bericht door Chrisje9999 »

Dinsdag bij Coop, een vloerbrood in winkelwagen, bij kassa werkte bon niet en volgens kassière had ik het verkeerde brood, had wel een Molenbrood vloerbrood maar dat stond niet op het lijstje. Er staat toch waardebon voor een heel gratis brood naar keuze en dan bijvoorbeeld en dat wil toch zeggen dat er enkele voorbeelden genoemd worden en niet dat je die dan moet kopen. Werd iemand bijgeroepen om een ander brood te halen, inderdaad wachtrij achter mij, duurde lang, hadden de genoemde broden niet. Komen pas op het einde van de week weer.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Coop luisterpanel

Bericht door Marie-Louise »

Lia schreef: do 13 aug 2020, 07:29 Ik geloof niet dat ik die brood ga halen.
Staan er allemaal mensen achter je,en dan moet je bijna bedelen om het brood mee te krijgen.
Snap ook net dat ze niet reageren.
Precies zoals ik erover denk en het ervaren heb. Niet fijn. En dan zeggen ze ook nog hoezo je kan niet printen, in deze tijd kan iedereen printen.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Coop luisterpanel

Bericht door Lia »

Slechte actie van de Coop.
lydiam1
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 06:57

Re: Coop luisterpanel

Bericht door lydiam1 »

Heb een berichtje via Facebook gestuurd, want er is nergens een e-mailadres te vinden.

Kreeg keurig binnen een uur bericht met een nieuwe pdf van de waardebon met streepjescode, afbeelding en duidelijke tekst welke broden er meedoen. Prima klantenservice.
Plaats reactie