Coop luisterpanel

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Coop luisterpanel

Bericht door K'tje »

lydiam1 schreef: vr 14 aug 2020, 06:59 Heb een berichtje via Facebook gestuurd, want er is nergens een e-mailadres te vinden.

Kreeg keurig binnen een uur bericht met een nieuwe pdf van de waardebon met streepjescode, afbeelding en duidelijke tekst welke broden er meedoen. Prima klantenservice.
Vreemd dat ik dan via Facebook bericht kreeg, dat ik de ontvangen bon zonder streepjescode gewon kan gebruiken. Ze hebben toch geen eenduidig beleid.
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Re: Coop luisterpanel

Bericht door Luus »

K'tje schreef: vr 14 aug 2020, 07:44
lydiam1 schreef: vr 14 aug 2020, 06:59 Heb een berichtje via Facebook gestuurd, want er is nergens een e-mailadres te vinden.

Kreeg keurig binnen een uur bericht met een nieuwe pdf van de waardebon met streepjescode, afbeelding en duidelijke tekst welke broden er meedoen. Prima klantenservice.
Vreemd dat ik dan via Facebook bericht kreeg, dat ik de ontvangen bon zonder streepjescode gewon kan gebruiken. Ze hebben toch geen eenduidig beleid.

Ik zette hier al eerder de tip neer om contact te leggen via Facebook Messenger, de meest directe en snelle manier, en niet alleen bij Coop!

Inmiddels is er alweer een nieuw onderzoek om in te vulllen!

"Dit keer willen we graag jouw mening horen over Coop spaaracties en voorlezen. Meedoen aan het onderzoek duurt maximaal 6 minuten. De uiterlijke invuldatum is zondag 23 augustus 2020."
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Coop luisterpanel

Bericht door margreetK »

lydiam1 schreef: vr 14 aug 2020, 06:59 Heb een berichtje via Facebook gestuurd, want er is nergens een e-mailadres te vinden.

Kreeg keurig binnen een uur bericht met een nieuwe pdf van de waardebon met streepjescode, afbeelding en duidelijke tekst welke broden er meedoen. Prima klantenservice.
hier ook, binnen de kortste keren bericht en pdf bon
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Coop luisterpanel

Bericht door K'tje »

Hier werkte de streepjescode uit de coupon verkregen via facebook ook niet goed. Uiteindelijk kreeg ik het brood wel gratis mee, en zijn ze nog doorgegaan met de chef om het in hun kassa goed te krijgen.
Normaal heeft onze kleine Coop-compact deze broden niet. Vorige week hadden ze er extra besteld en kwam er niemand met de bon, nu hadden ze er toevallig 1 omdat een klant er één besteld had, en ze moeten er altijd minimaal 2 bestellen.
EricJasman
Berichten: 2
Lid geworden op: do 20 aug 2020, 11:40

Re: Coop luisterpanel

Bericht door EricJasman »

Ingeschreven! hopelijk snel een enquete!
Plaats reactie