GTA Jan Linders: Senseo Latte en/of Maaslander 50+ kaasplakken

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: GTA Jan Linders: Senseo Latte en/of Maaslander 50+ kaasplakken

Bericht door K'tje »

Gisteren in Arnhem wel de senseo gekocht, maar de kaas lag volgens de kassamedewerker nog achter. moest nog bijgevuld worden. Dat ik 15 km opd e fiets had gereden,w as geen reden om het even vast te pakken, ik moest maar later terug komen.
Maar wel mooi de Senseo gescoord.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: GTA Jan Linders: Senseo Latte en/of Maaslander 50+ kaasplakken

Bericht door tequilacin »

BabsMeijers schreef:
tequilacin schreef:
Deezers schreef:
Vooral bij de kleinere filialen ja. Grote hebben nog wel wat op voorraad. Maar je kan een tegoedbon bij de servicebalie halen, ook op de eerste dag. Daarom ga ik ook niet vaak, je weet van te voren al dat de kans heel groot is dat je lege schappen treft..
Ik heb gisteren nog met de manager van betreffend filiaal erover gesproken, en zelfs hij gaf toe dit probleem bij alle filialen ter herkennen. Verder trok hij de schouders op, en bood mij geen tegoedbon of iets dergelijks aan, en ik ga er ook niet om vragen.
Jan Linders geeft telkens te kennen, dat hun klanten er niet toe doen.
Over welke filialen heb je het dan want hier hadden ze het wel gewoon allemaal zowel de senseo pads als de maaslander kaas.
De filialen in Maastricht.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: GTA Jan Linders: Senseo Latte en/of Maaslander 50+ kaasplakken

Bericht door tequilacin »

Mariette schreef:In Groesbeek bijna alles goed op voorraad alleen van 1 soort nog maar 1 zak Senseo pads, heb ik de andere variant meegenomen. Maaslander kaas meer dan voldoende.
Ook voor alle resterende aanbiedingen goed kunnen slagen zoals Hero kleine kuipjes jam 1+1 gratis, Venz hagelslag, Hero sap was gisteren nog niet voldoende binnen maar dat kwam vandaag. Remia snacksaus meer dan voldoende en als je het in de winkel vraagt dan houden ze zelfs een actie apart voor je en ze bellen je op als het binnen is.
Mooi dat het gedeeltelijk voor jou wel gelukt is, maar het is toch van de gekke dat je moet gaan bellen of ze soms producten uit de aanbieding op voorraad hebben. En, zoals vermeld was ik er op maandag, de eerste dag dat hun aanbiedingen in zouden gaan.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: GTA Jan Linders: Senseo Latte en/of Maaslander 50+ kaasplakken

Bericht door Deezers »

Hier aan het begin van de week wel alles op voorraad maar vandaag waren veel producten al op.. en dat met Pinksteren. Dus je moet het altijd maar direct meenemen als ze het nog hebben. Tegoedbon gehaald maar altijd even opletten of ze ook daadwerkelijk de korting goed verrekenen de volgende keer. Ik weet niet of ze het bewust doen om je naar de winkel te lokken, lijkt het haast wel op als de voorraad zo slecht is geregeld.
Plaats reactie