Welkom op het forum

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Suggestie van koekje ten aanzien van De Ruilhoek

Bericht door Shiven »

koekje, ben blij dat jij er ook oog voor hebt. Ik hoop dat jouw suggestie uitgevoerd kan worden door de Beheerder, danwel het Moderator Team.
Hierdoor zal de Ruilhoek aanzienlijk overzichtelijker en netter worden.
Heb zojuist nog even een aantal ruiladvertenties opengeklikt...Er staan diverse tussen die ofwel afgehandeld zijn (voorbeeld: haarverf aangeboden door tilak: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=2706), danwel verlopen zijn (voorbeeld: Activia 2015 + belVita Sandwich door marjootje83: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=2782).
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2069
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Lois »

@ Koekje & Shiven en iedereen.
Ik ben eens even flink aan het opruimen geweest in de ruilhoek.
Er was inderdaad ontzettend veel verlopen. :shock:
Van 78 post nu terug naar 28! :o
Zo waar mogelijk was heb ik de datum tot wanneer de actie loopt ingevuld.

Verder staan er nog een aantal open zoals Bier van Bavaria/Radler,Coolblue,Games,Leap bonnen & andere diverse zegels.
Ik weet niet of dit nog recent is en of men dit nog zoekt en of te ruil heeft?
Daarom raad ik iedereen aan die een toppic heeft in de ruilhoek om te kijken of deze nog up to date is en anders even aan te passen en/of aan geven als deze verwijderd mag worden.
Mijn hartelijke dank.
Groetjes, Lois
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

zoek mogelijkheden ??

Bericht door koekje »

Ik merk dat er een beperking is met zoeken op bepaalde woorden als deze veel voorkomen.

Dat is jammer, ik probeer vaak eerst even te zoeken of iets al gemeld is. Maar ik krijg steeds vaker de melding dat woorden in de zoekopdracht zijn genegeerd omdat ze te vaak voorkomen.

Of ik zoek iets waarvan ik weet dat het bijv. bij Albert Heijn is. Dan zoek ik op AH of Albert of Heijn maar wordt de zoek opdracht genegeerd. Dat is dan weer jammer.

Dan plaats ik toch maar de melding die dan even later weer van een slotje voor zien moet worden. Dat elvert alleen maar extra vervuiling op

Is het wellicht mogelijk de laatste 50-100 wel te laten zien en de rest niet?
Of is het mogelijk hele oude postings te verwijderen zodat de kans dat worden te vaak voorkomen kleiner wordt. Of wellicht de postings die op slot staan verwijderen.
Beheerder
Beheerder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 00:01

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Beheerder »

Dat is inderdaad onwenselijk. Ik heb achter de schermen nu een aantal instellingen gewijzigd, waardoor deze melding minder vaak moet voorkomen. Het kan echter even duren voordat deze wijziging ook merkbaar is.

Meestal is het wel fijn om soms (herhalende) acties uit het verleden op te kunnen zoeken en laten we daarom nog relatief veel oude berichten staan. Mocht het bovenstaande nog niet opgelost zijn, zullen we even kijken of we nog meer oude berichten kunnen opschonen.

Update: ik heb de complete zoekindex van het forum opnieuw laten indexeren. Daarom is het per direct ook mogelijk om op veelvoorkomende woorden te zoeken. Probleem dus opgelost :ugeek:
eva91
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 29 jun 2015, 18:05

Re: Welkom op het forum

Bericht door eva91 »

Is het een idee om aparte fora (groepen?) te maken voor gta/nggt acties en voor kortingen.

Nu staan onder 'gratis' heel veel dingen die niet gratis zijn. Maar bijv. 3e korting op wasmiddel of 5e korting op maduordam bij aankoop van...
Beheerder
Beheerder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 00:01

Re: Welkom op het forum

Bericht door Beheerder »

Hi Eva,


Bedankt voor de suggestie. Eigenlijk is het zo dat het Xgratis.nl forum zo geëvolueerd is dat gratis acties en geld terug acties door elkaar heen zijn komen te staan. Op zich ook wel terecht want bij veel geld terug acties krijg je het complete aankoopbedrag retour, of is de korting zo groot dat je vrijwel niets meer hoeft te betalen. Ook kan het zijn dat een geld terug actie in combinatie met een aanbieding in de winkel toch nog gratis is. Het is daarom dat we er voor gekozen hebben om geen aparte categorieën te maken. Het probleem is namelijk ook weer dat als je een verdeling maakt tussen gratis en geld terug acties, dat je weer de vraag krijgt waar een 100% geld terug actie geplaatst dient te worden. Het is een GTA, maar ook weer gratis en krijg je wellicht weer dubbele posts.

Voorlopig laten we het dus ongewijzigd. Aan iedereen die een nieuwe actie plaatst wel het verzoek goed in de titel aan te geven om wat voor actie het gaat en of het om een korting of gratis product betreft. Dat helpt iedereen om in één oogopslag te zien of de actie voor hem of haar interessant is.

Voor de rest iedereen bedankt voor het actief delen van jullie tips!
san 1960
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:32

Re: Welkom op het forum

Bericht door san 1960 »

Ik ben al jaren lid van deze site maar ben er toen mee gestopt ,maar nu weet ik niet meer zo goed hoe het werkt neerzetten weet ik maar weghalen niet meer en ik wil als het kan ook niet alles van gratis prikbord in mijn mail krijgen
groetjes san1960
Gebruikersavatar
Brigit
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:20

Re: Welkom op het forum

Bericht door Brigit »

san 1960 schreef:Ik ben al jaren lid van deze site maar ben er toen mee gestopt ,maar nu weet ik niet meer zo goed hoe het werkt neerzetten weet ik maar weghalen niet meer en ik wil als het kan ook niet alles van gratis prikbord in mijn mail krijgen
groetjes san1960
Als je op je naam " rechts boven " klikt kun je naar het Gebruikerspaneel.
Daar kun je je voorkeuren van je mail wijzigen
Tijsl
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 29 mei 2016, 08:48

Re: Welkom op het forum

Bericht door Tijsl »

Beste,

Ik heb een account op dit forum en had eens een vraagje.

Zelf ben ik in het bezit van een webshop met koffie. Regelmatig hebben wij leuke kortingsacties, mag ik deze hier ook plaatsen?

Dacht het eerst maar even te vragen.

Groeten,
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Welkom op het forum

Bericht door ikka »

Tijsl schreef: wo 06 mar 2019, 18:52 Beste,

Ik heb een account op dit forum en had eens een vraagje.

Zelf ben ik in het bezit van een webshop met koffie. Regelmatig hebben wij leuke kortingsacties, mag ik deze hier ook plaatsen?

Dacht het eerst maar even te vragen.

Groeten,

Antwoord van beheerder:
Op zich mag elk bedrijf hier berichten plaatsen, maar dienen het dan wel om gratis acties en prijsvragen te gaan. Kortingen passen over het algemeen niet erg goed (tenzij het echt extreme kortingsacties zijn).

Ik verwacht van niet, maar als hij gratis acties heeft of prijsvragen, mag hij ze plaatsen op de relevante boards.
Plaats reactie