Welkom op het forum

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Hortensia
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 okt 2014, 12:50

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Hortensia »

Ik heb me zojuist ook hier weer aangemeld.
Fijn dat er zulke forums zijn, waardoor we met elkaar gebruik kunnen maken van leuke acties!
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Chrisje9999 »

@ Beheerder
Bedankt voor de nieuwe site en de accurate reacties in een woord geweldig.
Het is echt een geweldige site en het werkt echt makkelijk en we kunnen nu zoveel meer informatie zien, ook in een oogopslag zien hoeveel mensen er al gereageerd hebben en ook die al gekeken hebben zonder iets te zeggen. We hoeven ook niet meer te zoeken waar een nieuwe reactie staat.
biek
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 okt 2014, 17:07

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door biek »

Leuk en overzichtelijk forum! 8-)
Lucky_Strike
Berichten: 4
Lid geworden op: di 28 okt 2014, 14:47

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Lucky_Strike »

Is er iets mis met de zoekfunctie? Als ik zoek op 'maaslander' of 'geitenkaas' krijg ik een bericht dat er te veel post zijn met die zoekterm en dat de resultaten dus niet worden weergegeven. Dit lijkt me nogal onzin.

Daarnaast zou het toch prettig zijn als nieuwe websites in een nieuwe tab worden geopend. Het op dezelfde pagina openen is echt niet meer van deze tijd en voor jullie een kleine aanpassing.
ridini
Berichten: 1
Lid geworden op: di 14 okt 2014, 09:51

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door ridini »

kan je mij vertellen waarom ik veel dingen in een vreemde taal zie is niet echt uitnodigend zo
remcosw
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 13:54

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door remcosw »

ridini schreef:kan je mij vertellen waarom ik veel dingen in een vreemde taal zie is niet echt uitnodigend zo
Dit zijn geautomatiseerde spammers.

Door middel van een ant-spam plugin is dit goed op te lossen. Indien de webmaster hiervoor hulp nodig heeft hoor ik het wel.
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door monique33 »

Beste beheerders, een vraag;
kan ik hier ook iets instellen dat ik een bericht krijg zodra er een nieuw onderwerp geplaatst wordt op het forum?
Mvgr
Beheerder
Beheerder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 00:01

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Beheerder »

monique33 schreef:Beste beheerders, een vraag;
kan ik hier ook iets instellen dat ik een bericht krijg zodra er een nieuw onderwerp geplaatst wordt op het forum?
Mvgr
Dat is inderdaad mogelijk.

Plaats in dat geval een berichtje in het bewuste topic en zet bij 'Opties' (net onder het tekstvak) een vinkje bij 'Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties'.
Marry
Berichten: 1241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Marry »

Kan ik ook ergens instellen dat als ik op een link klik, deze in een nieuw tabblad opent? Zodat het forum dus gewoon open blijft staan? Nu moet ik elke keer opnieuw het forum openen.
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door monique33 »

Marry schreef:Kan ik ook ergens instellen dat als ik op een link klik, deze in een nieuw tabblad opent? Zodat het forum dus gewoon open blijft staan? Nu moet ik elke keer opnieuw het forum openen.
Hoi Marry; je kunt met je rechtermuisknop selecteren voor; link openen in een nieuw tabblad. Dan opent hij die pagina in een nieuw tabblad en blijft het forum op de andere pagina open staan.
Plaats reactie