Welkom op het forum

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door monique33 »

Beheerder schreef:
monique33 schreef:Beste beheerders, een vraag;
kan ik hier ook iets instellen dat ik een bericht krijg zodra er een nieuw onderwerp geplaatst wordt op het forum?
Mvgr
Dat is inderdaad mogelijk.

Plaats in dat geval een berichtje in het bewuste topic en zet bij 'Opties' (net onder het tekstvak) een vinkje bij 'Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties'.
Beste beheerders, bedankt voor je reactie. Maar hier bedoel je als er een nieuwe reactie op een bestaand onderwerp wordt geplaatst toch?
En ik bedoel eigenlijk; als er in het forum Gratis een heel nieuw onderwerp wordt aangemaakt; kan ik daar ook voor aanmaken dat ik dan een berichtje ontvang? Dus nieuw nieuws ;-)
Marry
Berichten: 1241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Marry »

@monique 33
Dat gaat op de tablet niet....dus ik had gehoopt dat ik dat ergens kon instellen in mijn account.
Gebruikersavatar
miss piggy
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 18:00

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door miss piggy »

.
Laatst gewijzigd door miss piggy op vr 16 feb 2024, 16:27, 2 keer totaal gewijzigd.
remcosw
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 13:54

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door remcosw »

miss piggy schreef: Hiervoor kun je je abonneren op een forum. Klik bij het gewenste forum helemaal onderaan (in de onderste blauwe balk) op "abonneer op dit forum"
Dan krijg je helaas ook een mailtje bij reacties op onderliggende al bestaande topics..
indy777
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:00

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door indy777 »

Ik had iets gevraagd over n andere site: likebux, net zoals er ook n topic is over die spaarprogramma's. Ik zie m nergens staan,verwijderd??

bvd
mey
Berichten: 1
Lid geworden op: di 23 dec 2014, 11:09

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door mey »

welkom allemaal,

Een vraag aan de beheerder ik zie niks staan over de huishoudbeurs 2015
zodat we acties, kortingen met elkaar kunnen delen.

mvg Mey
Beheerder
Beheerder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 00:01

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Beheerder »

mey schreef:welkom allemaal,

Een vraag aan de beheerder ik zie niks staan over de huishoudbeurs 2015
zodat we acties, kortingen met elkaar kunnen delen.

mvg Mey
Hoi Mey, zodra de eerste acties bekend zijn, kunnen op het forum de tips met elkaar uitgewisseld worden.

Mochten het veel acties zijn, dan kan er eventueel besloten worden om alles in een verzameltopic te vermelden.
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door monique33 »

Misschien zit ik teveel op facebook ;-), maar ik mis eigenlijk een knop 'vind ik leuk' waar ik op kan klikken.
Bv bij het melden van een nieuwe actie door iemand; ben ik altijd blij mee, maar als iedereen een berichtje schrijft krijg je zoveel berichtjes.
Een idee? Of is dit er al?

En? Was het een idee?

.... jammer; krijg geen reactie op mijn bericht.
Laatst gewijzigd door monique33 op ma 02 feb 2015, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
indy777
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:00

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door indy777 »

Tot twee keer toe heb ik een onderwerp geplaatst hier onder "spaarprogramma's", maar beide keren was het na een dag weggehaald. Het oude topic "spaarprogramma's "kon ik niet meer vinden,vandaar nieuwe. Waarom is dit weggehaald zonder een berichtje of uitleg?
san 1960
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:32

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door san 1960 »

eindelijk is het mij gelukt om er in te komen,het heeft wel maanden geduurd maar nu zit ik er weer bij
san 1960
Plaats reactie