Welkom op het forum

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Beheerder
Beheerder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 00:01

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Beheerder »

monique33 schreef:Misschien zit ik teveel op facebook ;-), maar ik mis eigenlijk een knop 'vind ik leuk' waar ik op kan klikken.
Bv bij het melden van een nieuwe actie door iemand; ben ik altijd blij mee, maar als iedereen een berichtje schrijft krijg je zoveel berichtjes.
Een idee? Of is dit er al?

En? Was het een idee?

.... jammer; krijg geen reactie op mijn bericht.

Hoi Moniek, dat is een leuk idee. We zullen kijken of er opties voor dit forum zijn dit dit op een goede manier toevoegen en er dan eens goed over nadenken.
indy777
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 08:00

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door indy777 »

ik wacht ook nog steeds op reactie...................ik snap dat ik niet zo n spannend bericht had,maar ff reageren lijkt mij wel zo netjes............
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door monique33 »

Beheerder schreef:
monique33 schreef:Misschien zit ik teveel op facebook ;-), maar ik mis eigenlijk een knop 'vind ik leuk' waar ik op kan klikken.
Bv bij het melden van een nieuwe actie door iemand; ben ik altijd blij mee, maar als iedereen een berichtje schrijft krijg je zoveel berichtjes.
Een idee? Of is dit er al?

En? Was het een idee?

.... jammer; krijg geen reactie op mijn bericht.

Hoi Moniek, dat is een leuk idee. We zullen kijken of er opties voor dit forum zijn dit dit op een goede manier toevoegen en er dan eens goed over nadenken.
Dank je beheerder; wie weet!
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Zomertijd

Bericht door monique33 »

Het valt mij op dat we hier nog in de wintertijd 'werken', misschien handig om aan te passen?
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door ikka »

Ik heb net zelf de tijd in mijn gebruikersprofiel veranderd.
Forumvoorkeuren-mijn tijdzone.
Maar misschien kan het ook voor de hele site voor iedereen tegelijk ingesteld worden?
Heb de vraag aan de beheerder gesteld.
Bij mij zijn alle tijden van berichten nu ook veranderd.
Als ik uitlog staat het weer op wintertijd.
http://www.xgratis.nl/forum/ucp.php?i=174
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door monique33 »

Dank je Ikka, ik heb het nu ook zelf aangepast.
Beheerder
Beheerder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 00:01

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Beheerder »

Van de informatiepagina van phpbb:
Zomer- of wintertijd is in phpBB3 een individuele instelling, per gebruiker (de instelling in de algemene instellingen geldt alleen voor gast-gebruikers en voor nieuwe gebruikers). De achtergrond hiervan is, dat een forum door een internationaal publiek gebruikt kan worden, die de tijden in hun lokale tijd willen zien. Aangezien zomer- en wintertijd niet in alle delen van de wereld op hetzelfde moment ingaat (denk alleen al aan noordelijk en zuidelijk halfrond, maar er zijn ook veel landen, waar helemaal geen verschil tussen zomer- en wintertijd wordt gehanteerd), moeten gebruikers "dus" zelf kunnen aangeven, wanneer voor hen zomertijd actief is.
Zelf hadden we graag gezien dat het forum zich automatisch aanpast naar de correcte tijd of dat we het in een keer kunnen doorvoeren, maar helaas is dat dus niet mogelijk :(

Met de bovenstaande toelichting van ikka zou iedereen het zelf kunnen instellen.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door ikka »

Misschien kan dan de instelling in de algemene instellingen die geldt voor gast-gebruikers en voor nieuwe gebruikers aangepast worden. Dan is de tijd goed als je niet ingelogd bent.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Shiven »

Ruiladvertenties waarvan de 'houdbaarheidsdatum' verstreken is, blijven helaas staan. Momenteel zijn er 3 postings in de Ruilhoek mbt Campina Stevige Yoghurt-vouchers, met einddatum: 29-11-2015. De posters hiervan nemen kennelijk helaas niet de moeite te vragen een slotje te plaatsen op hun item.
Wie wil hierop reageren?
Edit: de slotjes zijn inmiddels geplaatst, veel dank hiervoor!
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

verval/verloop data in onderwerpregel bij Ruilhoek postings

Bericht door koekje »

Shiven schreef:Ruiladvertenties waarvan de 'houdbaarheidsdatum' verstreken is, blijven helaas staan. Momenteel zijn er 3 postings in de Ruilhoek mbt Campina Stevige Yoghurt-vouchers, met einddatum: 29-11-2015. De posters hiervan nemen kennelijk helaas niet de moeite te vragen een slotje te plaatsen op hun item.
Wie wil hierop reageren?
Edit: de slotjes zijn inmiddels geplaatst, veel dank hiervoor!
Dit geldt voor veel meer advertenties, pas als je ze open klikt zie je dat het gaat om zaken die niet meer geldig zijn.

Zou mooi zijn als bij een posting in de ruilhoek er een vervaldatum bij vermeld moeten worden zodat advertentie automatisch op slot gaat of verdwijnt of dat in onderwerp "VERLOPEN" komt te staan
Plaats reactie