GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
gratiskippetje
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 04 jan 2016, 20:21

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door gratiskippetje »

Weet iemand of er met “tussen 28/05/2018 en 10/06/2018” wordt bedoeld dat het op 10/06 ook nog gekocht kan worden of bedoelen ze tot 10/06?
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door anja61 »

Lastig. Vooral ook omdat er op de flyer staat: insturen binnen veertien dagen na aankoop en voor 4 juli. Dat vind ik nogal vaag.

Dus al je op 10 juni nog mag kopen en binnen veertien dagen de bon moet opsturen wat betekent die datum 4 juli dan... ?

Verwarrend.

Op basis daarvan zou je het kunnen wagen om het product op 10 juni te kopen lijkt me.
Je hebt dan best goede argumenten om het 'uit te vechten'', mocht het niet geaccepteerd worden.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door ronaldo »

gratiskippetje schreef:Weet iemand of er met “tussen 28/05/2018 en 10/06/2018” wordt bedoeld dat het op 10/06 ook nog gekocht kan worden of bedoelen ze tot 10/06?
Als je de tekst leest dan is 10 juni niet meer in actie periode, maar zou Procter & Gamble moeilijk gaan doen over 1 dag?
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door K'tje »

Oeps, ik had de bon hier nog liggen, en op 1/6 gekocht, maar gauw ingevuld en zo op de bus doen.
Den eraan dat je ook een deel van de streepjescode moet invullen. die regel onderaan valt niet zo op.
Ik heb een foto van de bonnen gemaakt als back-up.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door tequilacin »

Iemand al iets vernomen van HighCo?
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door petra11 »

Nog niks gehoord, maar
bij High Co moet je geduld hebben.
Het is nog geen maand geleden
en ik tel altijd op 8 weken bij High Co DATA.
Het heeft ook wel eens 12 weken geduurd eer ik het geld van een gta terug had.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door AmeGrunn »

K'tje schreef:Oeps, ik had de bon hier nog liggen, en op 1/6 gekocht, maar gauw ingevuld en zo op de bus doen.
Den eraan dat je ook een deel van de streepjescode moet invullen. die regel onderaan valt niet zo op.
Ik heb een foto van de bonnen gemaakt als back-up.
Ik maak altijd foto's als back-up, in dit geval ook van de fles en streepjescode. Ben namelijk de lijn van de streepjescode vergeten ...

Dat mailde ik HighCo op 1 juni, en ik kreeg deze reactie:

Beste,

Na verzending van uw deelname dient u te rekening te houden met een termijn van 3 à 4 weken alvorens we uw deelname kunnen inkijken (onder voorwaarde dat we alle nodige informatie hebben ontvangen voor het verwerken van uw deelname).

Dank u voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Lisa Vermeer
The Call Center Team
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door tequilacin »

Vind ik net een brief van HighCo Data, dat ze mijn inzending niet in behandeling kunnen nemen omdat ik een kopie van de kassabon had opgestuurd.
Of ik nu maar de originele bon wil opsturen in een voldoende gefrankeerde enveloppe.
Buiten dat dat weer een postzegel kost, stond toch echt op de flyer vermeld, dat je ook een kopie mocht opsturen.
Ik heb hun dus daarover een email gestuurd, en ben eens benieuwd naar hun reactie.
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door Anircha »

tequilacin schreef:Vind ik net een brief van HighCo Data, dat ze mijn inzending niet in behandeling kunnen nemen omdat ik een kopie van de kassabon had opgestuurd.
Of ik nu maar de originele bon wil opsturen in een voldoende gefrankeerde enveloppe.
Buiten dat dat weer een postzegel kost, stond toch echt op de flyer vermeld, dat je ook een kopie mocht opsturen.
Ik heb hun dus daarover een email gestuurd, en ben eens benieuwd naar hun reactie.
Hier precies hetzelfde verhaal .....
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat

Bericht door tequilacin »

Anircha schreef:
tequilacin schreef:Vind ik net een brief van HighCo Data, dat ze mijn inzending niet in behandeling kunnen nemen omdat ik een kopie van de kassabon had opgestuurd.
Of ik nu maar de originele bon wil opsturen in een voldoende gefrankeerde enveloppe.
Buiten dat dat weer een postzegel kost, stond toch echt op de flyer vermeld, dat je ook een kopie mocht opsturen.
Ik heb hun dus daarover een email gestuurd, en ben eens benieuwd naar hun reactie.
Hier precies hetzelfde verhaal .....
Ik heb tevens eens een email aan Herbal Essence NL gestuurd. Daar komt per slot van rekening de flyer vandaan!ik ga er vooralsnog niet mee akkoord!!
Plaats reactie