The Insiders acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: The Insiders acties

Bericht door AmeGrunn »

sjaan71 schreef: di 27 nov 2018, 18:49 Vandaag bericht ontvangen dat ik de tex mex mag testen, vanaf 5 dec komt er bericht wanneer het pakket opgehaald kan worden
Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag het bericht gehad dat ik niet voor deze campagne gekozen ben ... 😥
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: The Insiders acties

Bericht door Sue-tje »

Ook ik mag hieraan meedoen
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: The Insiders acties

Bericht door Annesi »

Ik mag ook mee doen met de Tex-Mex campagne !
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: The Insiders acties

Bericht door Sue-tje »

Wie doet er ook meer met TRND? Wij mogen de Hans Grohe handdouche testen. Heel erg benieuwd
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: The Insiders acties

Bericht door B2B »

Moet je die producten nou ook weer terug geven na de testperiode?
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: The Insiders acties

Bericht door Marry »

B2B schreef: vr 30 nov 2018, 15:06 Moet je die producten nou ook weer terug geven na de testperiode?
Nee die mag je houden
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: The Insiders acties

Bericht door Sue-tje »

Vaak mag je ze houden. In sommige gevallen moet je een waarborg doen en na gebruik kan je dan kiezen om het voor dat bedrag te kopen. Wil je dat niet dan stuur je het retour en krijg je de waarborg terug. Aan die acties doe ik dus niet mee
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: The Insiders acties

Bericht door Chrisje9999 »

Het probleem is met een waarborgsom dat er niets aan het product mag mankeren als je het terugstuurt anders wordt de waarborg niet teruggestort.
Wil dit risico niet nemen alleen als ik het product ook echt zou willen hebben.
Sue-tje schreef: vr 30 nov 2018, 20:36 Vaak mag je ze houden. In sommige gevallen moet je een waarborg doen en na gebruik kan je dan kiezen om het voor dat bedrag te kopen. Wil je dat niet dan stuur je het retour en krijg je de waarborg terug. Aan die acties doe ik dus niet mee
hoihoi
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:47

Re: The Insiders acties

Bericht door hoihoi »

hoi hoi

Het lijkt wel sinterklaas... nieuwe douchekop van Grohe, Gratis Philps strijkijzer, Santa Maria pakket , gratis la vache qui rit. griekse yoghurt. dank u sinterklaasje
Duss
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 03 dec 2018, 22:40

Re: The Insiders acties

Bericht door Duss »

Vraagje, ik heb op 28-11 een mail van ups gekregen dat mijn tex mex pakket waarschijnlijk 29-11 bij mijn ophaalpunt zou zijn. Ik heb echter nooit een bericht gekregen dat hij daar is aangekomen. Als ik in ups zoek op mijn tracking nummer staat er label craeted, maar nog niet verstuurd en bezorgd. Hebben jullie het pakket al wel op kunnen halen?
Plaats reactie