The Insiders acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

The Insiders acties

Bericht door AmeGrunn »

Ik kreeg vandaag een e-mail dat mijn aanmelding aan de Mova Oven Maaltijdsnack campagne van The Insiders (https://bit.ly/2H81Msj) gelukt is!
Volgende week kan ik de brief met instructies verwachten.
Wie ook?

(Zie dit als een begin voor toekomstige The Insiders acties. Lekker bij elkaar. ;) )
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: The Insiders acties

Bericht door BabsMeijers »

AmeGrunn schreef:Ik kreeg vandaag een e-mail dat mijn aanmelding aan de Mova Oven Maaltijdsnack campagne van The Insiders (https://bit.ly/2H81Msj) gelukt is!
Volgende week kan ik de brief met instructies verwachten.
Wie ook?

(Zie dit als een begin voor toekomstige The Insiders acties. Lekker bij elkaar. ;) )
Ik mag ook testen eindelijk naar zeker elke keer niet geselecteerd te zijn voor de campagnes waar ik me voor had ingeschreven. Mijn eerste test actie dat ik geselecteerd ben geworden is met de Starbucks ijskoffie geweest daarna nooit meer geselecteerd geworden en nu gelukkig wel.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: The Insiders acties

Bericht door Sue-tje »

Ook wij mogen weer een keer testen na ook veel nee mailtjes ontvangen te hebben.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: The Insiders acties

Bericht door AmeGrunn »

Sue-tje schreef:Ook wij mogen weer een keer testen na ook veel nee mailtjes ontvangen te hebben.
Dat had ik dus ook. Zo vaak een nee gehad de laatste tijd, dan is het extra leuk als je toch eens gekozen wordt! :)

Tevens vond ik dat ze de laatste tijd veel 'dure' acties hadden, veel electronica.
'Testen, maar dan weer terug sturen of kopen.'
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: The Insiders acties

Bericht door Annesi »

Deze keer ben ik niet geselecteerd, maar dat verbaasde me ook niet echt.
Ik heb de laatste tijd met veel leuke campagnes mee mogen doen o.a Nestle L'Atelier chocolade, OMO kleur wasmiddel, Curver/Apetina
dus geen enkel probleem om deze aan mij voorbij te laten gaan.
Voor degenen die meedoen: Veel test- en uitdeelplezier!

ps Aan die dure elektronica campagnes doe ik ook nooit mee hoor.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: The Insiders acties

Bericht door K'tje »

Ik krijg de laatste tijd steeds een helaas.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: The Insiders acties

Bericht door Miranda »

Na heeeeel vaak een helaas ben ik wel uitgekozen voor de curver/apetina actie.

Voor de mora dus weer een helaas.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: The Insiders acties

Bericht door Marry »

Ik mag meedoen met de Mora actie en heb vouchers voor 1,50 korting.
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/mora-cashrefund

Heb jij een kortingscode voor Mora Oven Maaltijd Snacks ontvangen? Registreer je dan hier!
De actie geldt voor de volgende producten: Oven Kipkorn®, Oven Kalfsvlees Kroketten, Oven Bamischijven, Oven Goudse Kaassoufflés, Oven Ham-Kip Loempia’s, Oven Kip Sweet Chili Loempia’s en Oven Goulash Kroketten.
Let erop dat je de registratie zo compleet mogelijk invult, de aankoopdatum binnen de vastgestelde periode ligt (zie actievoorwaarden) en de aangekochte producten op één kassabon staan.

Refund groep € 1,50 korting.
1. Enkel volledige en duidelijke registraties komen in aanmerking.
2. Eén terugbetaling per IBAN-rekeningnummer, huishouden en kassabon.
3. Enkel geldig op de volgende Mora Oven maaltijdsnacks: Oven Kipkorn®, Oven Kalfsvlees Kroketten, Oven Bamischijven, Oven Goudse Kaassoufflés, Oven Ham-Kip Loempia’s, Oven Kip Sweet Chili Loempia’s en Oven Goulash Kroketten
4. Deze actie is enkel geldig voor aankopen in Nederland in de periode van 4 juni 2018 t/m 15 juli 2018 (datum op kassabon geldt als bewijs).
5. Registratie voor refund is mogelijk in de periode van 4 juni t/m 22 juli 2018.
6. Het terug te storten bedrag bedraagt maximaal €1,50
Laatst gewijzigd door Marry op wo 06 jun 2018, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: The Insiders acties

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag de post gehad, nu net de snacks gekocht.
Leuke actie!
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: The Insiders acties

Bericht door AmeGrunn »

In het briefje in het Mona pakket stond dat je het geld binnen 2 weken terug kon verwachten.
Ik kreeg een goedkeuring van de actie per e-mail, en daarin stond binnen 4 weken geld terug.
En enkele uren later een bericht dat ik het binnen 2 weken terug kan verwachten.
Plaats reactie