Nu voor iedereen geldig: Scoupy Appletiser Apple: van €2,29* voor €0,- (bij AH) + MAGGI Roerbaknoedels óf -pasta: €0,50

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Nu voor iedereen geldig: Scoupy Appletiser Apple: van €2,29* voor €0,- (bij AH) + MAGGI Roerbaknoedels óf -pasta: €0

Bericht door tequilacin »

Scoupy acties stellen helaas steeds minder voor... :roll:
mrsx
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 12 mar 2018, 13:18

Re: Nu voor iedereen geldig: Scoupy Appletiser Apple: van €2,29* voor €0,- (bij AH) + MAGGI Roerbaknoedels óf -pasta: €0

Bericht door mrsx »

Vind ik ook, ik deed altijd mee aan bijna acties maar deze sla ik gewoon weg over,.. of die 50 procent acties... loont weinig vh gezin
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Nu voor iedereen geldig: Scoupy Appletiser Apple: van €2,29* voor €0,- (bij AH) + MAGGI Roerbaknoedels óf -pasta: €0

Bericht door AmeGrunn »

zonnebloem schreef:Waar kan je dat produkt vinden?
Appletiser is verkrijgbaar in twee soorten, bij grotere Albert Heijn's.
Dat was tenminste hier bij mij zo.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nu voor iedereen geldig: Scoupy Appletiser Apple: van €2,29* voor €0,- (bij AH) + MAGGI Roerbaknoedels óf -pasta: €0

Bericht door Famke »

AmeGrunn schreef:
zonnebloem schreef:Waar kan je dat produkt vinden?
Appletiser is verkrijgbaar in twee soorten, bij grotere Albert Heijn's.
Dat was tenminste hier bij mij zo.
Niet alleen grotere AH's hebben het. Zonnebloem, je kan online kijken welke winkels het in het assortiment hebben. Het is te vinden bij vruchtendrank of vruchtendranken met bubbels/cola ed.
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: Nu voor iedereen geldig: Scoupy Appletiser Apple: van €2,29* voor €0,- (bij AH) + MAGGI Roerbaknoedels óf -pasta: €0

Bericht door willy13 »

De MAGGI Roerbaknoedels of Roerbakpasta cashback-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 24-06-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: Nu voor iedereen geldig: Scoupy Appletiser Apple: van €2,29* voor €0,- (bij AH) + MAGGI Roerbaknoedels óf -pasta: €0

Bericht door willy13 »

De Appletiser Apple-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 25-06-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Plaats reactie