€3 cashback op Heineken 0.0

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Hortensia
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 okt 2014, 12:50

€3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door Hortensia »

Nieuwe actie, nu niet meer via Scoupy, maar via Heineken zelf.

ACTIEVOORWAARDEN – €3 CASHBACK OP HEINEKEN 0.0

Algemeen

Deze voorwaarden zijn van toepassing op de actie: €3 cashback op Heineken 0.0, hierna te noemen: ‘actie’, die wordt georganiseerd door Heineken, hierna te noemen: ‘Heineken’.
Alleen in Nederland woonachtige personen van 18 jaar of ouder zijn gerechtigd aan deze actie deel te nemen.
Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode, van 18-06-2018 tot en met 01-07-2018, dit is tevens het moment dat het recht van verzilvering afloopt.
Let op: voor deze actie geldt op=op. Er is een beperkt aantal uit te betalen cashbacks beschikbaar.
Actie is alleen van toepassing bij aankoop van één 6-pack Heineken 0.0% blik (6x33cl) of één 6-pack Heineken 0.0% fles (6x25cl).
Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per huishouden maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
De €3 cashback ontvang je binnen 10 werkdagen na bevestiging op je rekening.

https://www.heineken.com/nl/Campagnes/h ... 0-cashback?
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: €3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door petra11 »

Bij Jumbo kosten de flesjes 3,28 en bij AH 3,45

Bij Vomar in het weekend flesjes voor 2,99 : zou je dan ook het geld terug krijgen?
Dan heb je ze daar gratis...
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: €3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door Famke »

petra11 schreef:Bij Jumbo kosten de flesjes 3,28 en bij AH 3,45

Bij Vomar in het weekend flesjes voor 2,99 : zou je dan ook het geld terug krijgen?
Dan heb je ze daar gratis...
Actievoorwaarden:
Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.

En anders:
Contact/Klachten
Als je vragen of opmerkingen hebt over producten van Heineken of over deze actievoorwaarden of de uitvoering van deze actie, neem dan contact op met Heineken Consumentenservice via www.heineken.com/nl/contact of 0800-0227789.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: €3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door Marie-Louise »

Gisteren gekocht en ingevuld. Ik krijg deze bevestiging. Mijn gegevens ontbreken dus ik kan sowieso al niks controleren. Bij meer mensen zo ?

Beste [%PersonalDetails.FirstName%],



Bedankt voor je aanvraag. Als je kassabon goedgekeurd wordt, dan ontvang je het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op de volgende rekening:



IBAN: [%IBAN.IBAN%]



Op naam van:



Voornaam: [%PersonalDetails.FirstName%]

Tussenvoegsel: [%PersonalDetails.Tussenvoegsel%]

Achternaam: [%PersonalDetails.LastName%]


Heb je nog vragen over deze actie, of staat er een fout in je gegevens? Neem dan contact op met consumentenservice via het contactformulier.


Proost!

Heineken 0.0
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: €3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door testpiet »

Kreeg binnen 1 minuut gelijk een afkeuring. Ook mijn gegevens waren niet te zien en het beloofde formulier stond er ook niet bij. Heb daarom gebeld en daar werd verteld dat je dan een email kon sturen naar: consumenten.service@heineken.nl
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: €3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door Mario »

Marie-Louise schreef:Gisteren gekocht en ingevuld. Ik krijg deze bevestiging. Mijn gegevens ontbreken dus ik kan sowieso al niks controleren. Bij meer mensen zo ?

Beste [%PersonalDetails.FirstName%],



Bedankt voor je aanvraag. Als je kassabon goedgekeurd wordt, dan ontvang je het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op de volgende rekening:



IBAN: [%IBAN.IBAN%]



Op naam van:



Voornaam: [%PersonalDetails.FirstName%]

Tussenvoegsel: [%PersonalDetails.Tussenvoegsel%]

Achternaam: [%PersonalDetails.LastName%]


Heb je nog vragen over deze actie, of staat er een fout in je gegevens? Neem dan contact op met consumentenservice via het contactformulier.


Proost!

Heineken 0.0
Kan me nog herinneren dat het bij de actie van AMSTEL RADLER FRIS ook zo'n zooitje was, daarna zijn ze zelf gestopt met de actie, en overgeschakeld naar SCOUPY...dit lijkt weer hetzelfde te gaan....weet niet of ze nog over gaan stappen naar Scoupy met deze actie, maar zo is het niks, zo te lezen...ik wacht nog maar even met kopen...
Ach ja, biermakers kunnen beter biermaken, ipv zelf acties houden met geld terug lijkt mij... ;)
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: €3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door Marie-Louise »

Ja Mario, dat dacht ik ook al.

En Heineken is Amstel. Werd van de week gebeld betr., een klacht over Amstel, en die persoon zei: met Heineken.
josje
Berichten: 66
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:50

Re: €3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door josje »

Zojuist mijn aanvraag ingediend. Kreeg binnen een minuut een mailtje, met daarin m'n naam, gegevens en banknummer. Blijkbaar gaat het nu wel goed;)
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: €3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door petra11 »

gisteren ingevuld en afgekeurd.
Toen gemaild over de afkeuring en mijn gegevens door gegeven en foto van de kassabon bijgevoegd.
Vanmiddag antwoord gekregen dat ik over een dag of 2
de geld terug actie nogmaals moet invullen via de site.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: €3 cashback op Heineken 0.0

Bericht door Marie-Louise »

Vanmiddag deze reactie gehad van Heineken:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat leuk dat u deelneemt aan de Heineken 0.0 cashbackactie. Helaas werkt de site niet naar behoren zoals u gemerkt heeft. Er wordt hard aan gewerkt het in orde te krijgen, wij vragen u uw kassabon te bewaren en het over een dag of twee nogmaals te proberen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Monique Stolwijk

Heineken Consumer Contact & Care
Plaats reactie