Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Ankie
Berichten: 51
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 11:58

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Bericht door Ankie »

Ik had de mail ook. Mooi niet dat ik voor zoiets ga betalen om EERDER van dezelfde acties gebruik te kunnen maken. Van 35 euro kun je heel wat boodschappen kopen die je wél gebruikt en niet haalt omdat het toevallig gratis is.
Ze groeien zichzelf boven het hoofd. De service gaat achteruit, tijdens de looptijd acties aanpassen wekt nou ook niet echt vertrouwen... Steeds minder echt gratis producten of producten met een leuke korting (50% kan je net zo goed in de winkel krijgen).
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Bericht door AmeGrunn »

De vraag is: wie zou voor eerder gebruik van acties betalen? Ik in ieder geval niet.
Niet betalen voor de app was juist een van de redenen waarom ik de app ging gebruiken, heb tot nu toe, sinds februari 2016, +/- 600 € refund gehad,
Het boodschappenpakket zie ik eerder als lokkertje, en ik vermoed dat er vooral producten in zitten die je in eerdere cashbacks kon krijgen.
En die Super Sparen Zegels? Wie heeft nu echt gebruik gemaakt van de acties die je met de zegels kun kopen? Hetzelfde met de Bingo. Om de kaart te vullen moet je de producten kopen en dan krijg je een cashback bon.
Waar zijn ze toch mee bezig bij Scoupy?
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Bericht door ikka »

AmeGrunn schreef:.
Waar zijn ze toch mee bezig bij Scoupy?
Met hun verdienmodel aanscherpen.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Gratis of betalen voor Scoupy app. (OT)

Bericht door Alwiene »

AmeGrunn schreef:De vraag is: wie zou voor eerder gebruik van acties betalen? Ik in ieder geval niet.
Niet betalen voor de app was juist een van de redenen waarom ik de app ging gebruiken, heb tot nu toe, sinds februari 2016, +/- 600 € refund gehad,
Het boodschappenpakket zie ik eerder als lokkertje, en ik vermoed dat er vooral producten in zitten die je in eerdere cashbacks kon krijgen.
En die Super Sparen Zegels? Wie heeft nu echt gebruik gemaakt van de acties die je met de zegels kun kopen? Hetzelfde met de Bingo. Om de kaart te vullen moet je de producten kopen en dan krijg je een cashback bon.
Waar zijn ze toch mee bezig bij Scoupy?
De meeste van ons zullen daar niet aan meedoen/intrappen. Maar denk dat we hier met bovengemiddeld bewuste consumenten/koopjesjagers zitten. Denk dat een groot deel van de Scoupy doelgroep ook de meer gemiddelde consument is. Je weet wel; het type dat zegt dat ze flink op de kleintjes letten omdat ze altijd inslaan bij de Hamsterweken van AH. Dat zijn de mensen die denken hey ik betaal 10 euro maar ik krijg sowieso voor 20 euro boodschappen, plus nog allerlei kortingen én ik ben er als eerste bij, dit is een goede deal. En van die mensen moet Scoupy het denk ik hebben.
Plaats reactie