Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door Famke »

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/sant ... 0/50057/co

Santa Maria Kruidenpasta voor €0,-


Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één tube Santa Maria Kruidenpasta, gekocht bij Albert Heijn.

Kruiden in een tube! De kruidenpasta’s van Santa Maria kun je gebruiken in plaats van verse kruiden. Net zo lekker, maar dan zonder snijden, persen, pellen en stinkende handen.

Te vinden in het kruidenschap.

- Alleen geldig op Santa Maria Garlic Kruidenpasta 80 gr, Santa Maria Basillicum Kruidenpasta 80 gr, Santa Maria Chili Kruidenpasta 80 gr, Santa Maria Ginger Kruidenpasta 80 gr, Santa Maria Herbes de Provence Kruidenpasta 80 gr, Santa Maria Oregano Kruidenpasta 80 gr of Santa Maria Dille Kruidenpasta 80 gr.
- Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Albert Heijn-winkel in Nederland.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door Marieke »

Heeft iemand deze al gevonden? Bij de AH op de Vondellaan in Utrecht heb ik hem niet kunnen vinden. Zowel bij de kruiden als bij de pasta gekeken.
Terwijl deze er wel zou moeten zijn volgens de appie app.

Marieke
Groet,

Marieke
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door petra11 »

volgens mij heb ik hier reeds gelezen dat bij diverse AH-s dit spul al bij de afgeprijsde artikelen ligt,
dus gaat weer uit het assortiment.
Bij mijn AH stond er nog wel een display in een schap met alle soorten er in.
Stond bij de potjes, kruiden, zoals peper, nootmuskaat e.d.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door Famke »

Marieke schreef:Heeft iemand deze al gevonden? Bij de AH op de Vondellaan in Utrecht heb ik hem niet kunnen vinden. Zowel bij de kruiden als bij de pasta gekeken.
Terwijl deze er wel zou moeten zijn volgens de appie app.

Marieke
Kan je dan niet het personeel aanspreken? Die moeten het weten.
Ankie
Berichten: 51
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 11:58

Re: Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door Ankie »

Marieke schreef:Heeft iemand deze al gevonden? Bij de AH op de Vondellaan in Utrecht heb ik hem niet kunnen vinden. Zowel bij de kruiden als bij de pasta gekeken.
Terwijl deze er wel zou moeten zijn volgens de appie app.

Marieke
Ja stond bij AH bij de kruiden. Er zat wel al een -35% sticker op omdat het uit het assortiment gaat.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door ikka »

Hier ook in het kruidenschap. Dacht eerst dat het er niet lag maar zag het iets iets verderop een beetje onopvallend bij elkaar liggen.
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door Marleen »

Marieke schreef:Heeft iemand deze al gevonden? Bij de AH op de Vondellaan in Utrecht heb ik hem niet kunnen vinden. Zowel bij de kruiden als bij de pasta gekeken.
Terwijl deze er wel zou moeten zijn volgens de appie app.

Marieke
Bij mijn AH lag het bij de santa maria producten. Je weet wel de taco en tortilla mix enzo.
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door Meriam »

Bij mijn ah lagen ze bij de potjes gedroogde kruiden. Met uitzondering van de smaken Gember en Basilicum waren ze met 35% korting. Ik vermoed dat het producten zijn die niet goed verkopen.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door Miranda »

Bij mijn ah lagen ze ook bij de gedroogde kruiden en daar weer naast staat de azijn olijfolie etc.

De knoflook en basilicum variant (voor mezelf en m'n dochter) heb ik meegenomen die waren de normale prijs maar er lagen ook dille, oregano, Franse kruiden en die waren bij ons met 35% korting sticker.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Scoupy Santa Maria Kruidenpasta gratis

Bericht door Marieke »

Ik had iemand van het (waardeloze) personeel aangesproken maar die hebben over het algemeen geen enkel idee wat er verkocht wordt. Meestal vind ik het zelf nog eerder.

Ik kijk zaterdag wel bij een ander finiaal. Maar dan weet ik waar ik bij moet kijken.
Bedankt allen
Groet,

Marieke
Plaats reactie