Probeer Arla Kefir Gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Marry »

Vanaf vandaag bij Plus voor 0,99
zonnebloem
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 30 jul 2017, 14:43

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door zonnebloem »

wat is het eigenlijk en waar is het te vinden? In het koelgedeelte??
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Mariette »

zonnebloem schreef:wat is het eigenlijk en waar is het te vinden? In het koelgedeelte??
Het is een biologische drink yoghurt die in 3 varianten verkrijgbaar is. Bij de AH XL is het boven in het melk schap te vinden hopende dat je hier iets aan hebt.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb zonet met de Arla consumentenbond gebeld.
Ze zijn er niet zo gecharmeerd over dat de actie op websites voor gratis producten staat, maar ze weten ook dat als er ergens iets gratis te krijgen valt, mensen er vaak snel bij zijn, vooral als het op websites komt te staan en de thread opstellers kennelijk niet de volledige actievoorwaarden zullen hebben gelezen.
Je kan het product gewoon kopen, vul bij vouchercode een paar nullen in, en dan wordt het alsnog verwerkt. Je kan het ook aan consumentenservice@arlafoods.com sturen, en dan verwerken ze het ook.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door liamito »

AmeGrunn schreef:Ze zijn er niet zo gecharmeerd over dat de actie op websites voor gratis producten staat,
:lol: Toen ze nog acties via Scoupy deden, kon je die Arla Naturals toch echt tig keer proberen?
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door suriboy »

AmeGrunn schreef:Ik heb zonet met de Arla consumentenbond gebeld.
Ze zijn er niet zo gecharmeerd over dat de actie op websites voor gratis producten staat, maar ze weten ook dat als er ergens iets gratis te krijgen valt, mensen er vaak snel bij zijn, vooral als het op websites komt te staan en de thread opstellers kennelijk niet de volledige actievoorwaarden zullen hebben gelezen.
Je kan het product gewoon kopen, vul bij vouchercode een paar nullen in, en dan wordt het alsnog verwerkt. Je kan het ook aan consumentenservice@arlafoods.com sturen, en dan verwerken ze het ook.

:lol:

Wat een opmerking anno 2018. Denken ze nou echt dat wij debielen zijn ofso? Tegenwoordig wordt alles gedeeld op het internet.

FYI - KEES (van de kazen) en Blue Wonder (Reiniger) hadden een soortgelijke reactie twee jaren terug toen ze de promotie hadden. Pffff
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag een pak gekocht, en ik kreeg dit bericht na het invullen (zo gedaan als mij werd verteld):

"We zijn erg benieuwd wat je van Arla biologische kefir vind!
Welke heb je geprobeerd, wat vind je van de smaak en de textuur? Welke heb je geprobeerd, wat vind je van de smaak en de textuur?
Laat het ons weten via consumentenservice@arlafoods.com."
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door koekje »

AmeGrunn schreef:Ik heb zonet met de Arla consumentenbond gebeld.
Ze zijn er niet zo gecharmeerd over dat de actie op websites voor gratis producten staat.
Waarom heb je dat dan ook verteld, je had toch gewoon naar hun website kunnen verwijzen? :roll:
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door AmeGrunn »

koekje schreef:
AmeGrunn schreef:Ik heb zonet met de Arla consumentenbond gebeld.
Ze zijn er niet zo gecharmeerd over dat de actie op websites voor gratis producten staat.
Waarom heb je dat dan ook verteld, je had toch gewoon naar hun website kunnen verwijzen? :roll:
Dat hebben ze uit zich zelf gezegd, niet ik dus. :x
Ze weten drommels goed van forums als deze. Ik heb alleen maar gezegd dat ik de actie online gezien had en dat ik graag wilde weten wat ik ivm. de vouchercode moest doen.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Alwiene »

Heb ze gisteren gemaild of ze wellicht een vouchercode voor mij hadden omdat ik af en toe producten van hen koop (wat ook zo is) en ik graag aan deze actie mee wilde doen. Kreeg als antwoord dat ik ook zonder vouchercode mee kon doen en 'succes' :lol: Beetje vage korte reactie maar oke, het is duidelijk, code niet nodig. Dus heb hem vandaag gehaald, moet hem nog even indienen. Nog niet geproefd, ben wel benieuwd. Vind hun yoghurtdrink zwarte bes (die zonder zoetstoffen) erg lekker.
Plaats reactie