Probeer Arla Kefir Gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Miranda »

Marie-Louise schreef:
Famke schreef:
Miranda schreef:Ik krijg heel de tijd de melding u hebt dit formulier al ingevuld raar ik heb het hele product nog nooit gehad.

En dan probeer ik het op een andres adres rekeningnummer van m'n ouders of dochter krijg ik dezelfde melding.

Hij verstuurd het dus niet??
Probeer eens de cookies te verwijderen en cache te legen?[/quote

Ik had dat vamiddag ook. Toen heb ik het via hun mailadres gedaan , zoals hier eerder vermeld , gewoon gemaild met naam en bankrek.nr en kassabon in de bijlage. Ik kreeg vrij snel daarna een bevestiging van hun.
Heb je ook al een betaling ontvangen? Aangezien wij het op dezelfde dag/manier hebben ingediend.

Ik heb nog geen betaling ontvangen vandaar.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Marie-Louise »

Marie-Louise schreef:
Famke schreef:
Miranda schreef:Ik krijg heel de tijd de melding u hebt dit formulier al ingevuld raar ik heb het hele product nog nooit gehad.

En dan probeer ik het op een andres adres rekeningnummer van m'n ouders of dochter krijg ik dezelfde melding.

Hij verstuurd het dus niet??
Probeer eens de cookies te verwijderen en cache te legen?[/quote

Ik had dat vamiddag ook. Toen heb ik het via hun mailadres gedaan , zoals hier eerder vermeld , gewoon gemaild met naam en bankrek.nr en kassabon in de bijlage. Ik kreeg vrij snel daarna een bevestiging van hun.
Ik heb nog geen betaling ontvangen.

Mijn dochter had vorige week Arla gebeld want die had het naar het verkeerde email adres arla.com in plaats van arla. nl gestuurd en kreeg die mail pas na 4 dagen retour, toen was de actie al afgelopen. Ze mocht hem gewoon insturen ondat t binnen de termijn gekocht was, heeft geen bevestiging gehad en kreeg gistermiddag 1,99 gestort.

Daar ga ik dus met mijn bevestiging. En nog niets terug.......
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Miranda »

Marie-Louise schreef:
Marie-Louise schreef:
Famke schreef:
Probeer eens de cookies te verwijderen en cache te legen?[/quote

Ik had dat vamiddag ook. Toen heb ik het via hun mailadres gedaan , zoals hier eerder vermeld , gewoon gemaild met naam en bankrek.nr en kassabon in de bijlage. Ik kreeg vrij snel daarna een bevestiging van hun.
Ik heb nog geen betaling ontvangen.

Mijn dochter had vorige week Arla gebeld want die had het naar het verkeerde email adres arla.com in plaats van arla. nl gestuurd en kreeg die mail pas na 4 dagen retour, toen was de actie al afgelopen. Ze mocht hem gewoon insturen ondat t binnen de termijn gekocht was, heeft geen bevestiging gehad en kreeg gistermiddag 1,99 gestort.

Daar ga ik dus met mijn bevestiging. En nog niets terug.......
Ik heb het ook naar .com gestuurd maar ik heb dat mailadres van hun eigen webpagina met deze gta afgehaald.

Copy:
Deel je kefirmoment op Instagram of Facebook met de hashtag #Arlakefir & #lekkergoedkefir. Mail daarna een foto van je aankoopbewijs, rekeningnummer en voor & achternaam naar consumentenservice@arlafoods.com.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Miranda »

Ik heb ze nogmaals gemaild naar .com en .nl omdat ik toen ook geen bevestiging heb gehad nu wel gelijk een bevestiging terug via het .com mailadres.


Beste Miranda,

De aanvraag is verwerkt. Het bedrag wordt eind deze week op je rekening bijgeschreven.

Groet, Arla
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Marie-Louise »

Dan heb ik t omgewisseld, naar .nl gestuurd in plaats van .com. Ze kreeg na 4 dagen bericht van de server dat ze t bericht niet konden afleveren.

Sorry voor de eventuele verwarring.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb ook nog een bericht aan Arla geschreven (na berichten hier).

Ingestuurd had ik de aanvraag op 27 augustus.

Kreeg snel een antwoord.

Uw aanvraag is verwerkt. Het bedrag zal eind van de week op uw rekening worden bijgeschreven.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Alwiene »

Ik heb hem inmiddels (gisteren meen ik) erop staan!
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door AmeGrunn »

Zonet uitbetaald gekregen!
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Marie-Louise »

Ik heb hem vanmiddag ook op mijn rekening.
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer Arla Kefir Gratis

Bericht door Famke »

Me 3.
Plaats reactie