Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
sjaan71
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 12:54

Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door sjaan71 »

https://scoupy.com/nl/#/spaarkaart/scou ... t/49506/co

Actievoorwaarden spaardeal ‘Spaar voor €2,- cash’

De spaardeal ‘Spaar voor €2,- cash’ bij Super Simpel Sparen is geldig van 01-09-2018 t/m 30-09-2018.
Alleen kassabonnen met een bondatum vanaf 01-09-2018 t/m 30-09-2018 tellen mee voor deze actie.
Na 30-09-2018 is het niet meer mogelijk om een volle Super Simpel Sparen spaarkaart te verzilveren voor deze spaardeal.
Alleen spaarkaarten die aangemaakt zijn vanaf 01-09-2018, of spaarkaarten die reeds zegels bevatten maar nog niet vol waren per 01-09-2018, kunnen verzilverd worden voor deze spaardeal.
Spaarkaarten die reeds vol waren voor 01-09-2018 kunnen niet verzilverd worden voor de spaardeal ‘Spaar voor €2,- cash’. Uiteraard kunnen deze kaarten wel verzilverd worden voor de overige spaardeals.
De waarde van een volle Super Simpel Sparen spaarkaart bij deze spaardeal in de actieperiode is €2,-.
De spaardeal ‘Spaar voor €2,- cash’ wordt per IBAN maximaal 5 keer uitgekeerd. Daarna is deze spaardeal niet langer meer beschikbaar voor dit account.
Deze spaardeal wordt automatisch gestort op het rekeningnummer dat in het Scoupyaccount is ingevuld, zodra er gekozen is voor deze spaardeal.
Het is niet mogelijk om de spaardeal uit te laten keren op een spaarrekeningnummer.
Wanneer blijkt dat het rekeningnummer dat is opgegeven niet meer bestaat of geblokkeerd is, vervalt het recht op uitbetaling.
Het terugdraaien van een eenmaal uitgekeerde ‘€2,- cash’ is niet mogelijk.
sandra
Berichten: 13
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 01:09

Re: Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door sandra »

Eindelijk eens een leuke spaaractie!
Maar als ik snel de rekensom maak, moet je 15 x €10= €150 besteden om € 2 retour te krijgen.
Max 5 deelnames zijn dus 5 x€ 150 = € 750 besteden voor € 10 retour. Tja.. rijk zul je er niet van worden.
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door kareltt »

sandra schreef:Eindelijk eens een leuke spaaractie!
Maar als ik snel de rekensom maak, moet je 15 x €10= €150 besteden om € 2 retour te krijgen.
Max 5 deelnames zijn dus 5 x€ 150 = € 750 besteden voor € 10 retour. Tja.. rijk zul je er niet van worden.
Tja, voor hen is het volgens mij ook vooral interessant om gegevens te verzamelen. Dat is alleen wat waard in grote hoeveelheden.

Sinds de overname door Sanoma is het natuurlijk zo dat je gratis producten / cashback krijgt voor het inruilen van een deel van je privacy en hierbij ligt het er nog dikker bovenop omdat je niet even apart de cashback-producten af kan rekenen.
Famke84
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 23:35

Re: Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door Famke84 »

Yeah, kassabonnen verzamelen bij de supermarkten 8-)
Vraag de dames bij de kassa of je mag helpen de prullenbakken te legen, wordt vast wel op prijs gesteld :mrgreen:
Andere tip: er liggen vaak kassabonnen in en bij de winkelwagentjes. Zo gaat sparen wat sneller als je zelf wat meer op de centjes let (of moet letten).
Maar vergeet ook niet de bonnen van de drogist, hapje eten dat afhaalt/restaurant, tankbeurt e.a., alle bonnen doen mee volgens mij. Ik heb zo al eens eerder met een soortgelijke actie meegedaan,
zonnebloem
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 30 jul 2017, 14:43

Re: Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door zonnebloem »

je hebt zeker niet gekeken naar deze voorwaarden:

•Het is alleen toegestaan om kassabonnen in te sturen met aankopen voor eigen gebruik. Kassabonnen met zakelijke aankopen zijn uitgesloten.
•De aankopen die op je kassabon staan moeten door jezelf afgerekend zijn.
•Het is niet toegestaan om voor derden te sparen of om kassabonnen in te sturen die niet van jou zijn.
•Je kunt maximaal 5 kassabonnen per dag uploaden.
•Iedere kassabon kan maximaal 1 keer geüpload worden voor deze spaaractie.
•Op de foto van de kassabon moet de volgende informatie zichtbaar zijn: naam van de winkel, producten, totaalbedrag, betaalwijze, aankoopdatum en -tijd
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door kareltt »

Famke84 schreef:Yeah, kassabonnen verzamelen bij de supermarkten 8-)
Vraag de dames bij de kassa of je mag helpen de prullenbakken te legen, wordt vast wel op prijs gesteld :mrgreen:
Andere tip: er liggen vaak kassabonnen in en bij de winkelwagentjes. Zo gaat sparen wat sneller als je zelf wat meer op de centjes let (of moet letten).
Maar vergeet ook niet de bonnen van de drogist, hapje eten dat afhaalt/restaurant, tankbeurt e.a., alle bonnen doen mee volgens mij. Ik heb zo al eens eerder met een soortgelijke actie meegedaan,
Het geldt nu alleen voor supermarkten en drogisterijen. Maar ik hoop niet dat te veel mensen jouw 'strategie' toepassen, dan stoppen ze er gauw mee...
mrsx
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 12 mar 2018, 13:18

Re: Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door mrsx »

Ik doe toch echt alleen mee voor mijn eigen boodschappen. ben het helemaal met de vorige eens. los daarvan kunnen ze het ook zien ad hand van andere kassabonnen (anders rek no, als het niet contant betaald is)... ik vind het wel een leuke actie, als extraatje vd vele boodschappen die er in een groter gezin gehaald worden (en dan haal ik denk ik 1, heel misschien 2 spaarkaarten vol, maar dat betwijfel ik) hopelijk verpesten anderen het niet zo voor mensen die trouw kun eigen kassabonnen voor dit doel bewaren...
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door ikka »

Ik heb dit jaar een paar keer supersparen aangevinkt maar er niets mee gedaan.
Ik zie dat die zegels nog steeds op een spaarkaart staan. En gebruikt kunnen worden voor die €2 euro cashback.
De 1e 3 zegels gratis staan bij mij op datum 09-10-2017.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door Marry »

ikka schreef:Ik heb dit jaar een paar keer supersparen aangevinkt maar er niets mee gedaan.
Ik zie dat die zegels nog steeds op een spaarkaart staan. En gebruikt kunnen worden voor die €2 euro cashback.
De 1e 3 zegels gratis staan bij mij op datum 09-10-2017.
Klopt maar ik krijg de melding dat er eenst nog meer zegels moeten worden toegevoegd aan de huidige kaart voordat ik mijn volle kaart kan inwisselen
Laatst gewijzigd door Marry op vr 07 sep 2018, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy spaar met kassabon voor €2 cashback

Bericht door Miranda »

Marry schreef:
ikka schreef:Ik heb dit jaar een paar keer supersparen aangevinkt maar er niets mee gedaan.
Ik zie dat die zegels nog steeds op een spaarkaart staan. En gebruikt kunnen worden voor die €2 euro cashback.
De 1e 3 zegels gratis staan bij mij op datum 09-10-2017.
Klopt maar ik krijg de melding dat er eenst nog meer zgles moetwnmworden toegvoegd aan de huidige kaart voordat ik mijn volle kaart kan inwisselen
Klopt dat heb ik ook! Voor de 2 euro cashback moet je toch het nieuwe formulier vol maken.
Plaats reactie