Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (allen actief)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep (deels actief)

Bericht door Mariette »

ikka schreef:Dit was al bekend, ik had alleen niet bij de andere coupons gekeken en had dus vorige week gemist dat er al 2 op 10 september zouden beginnen.
ikka schreef:Struik maaltijdsoep en Quaker Havermoutrepen zijn m.i.v. maandag 10 september actief voor iedereen.
Er staat bij de overige coupons:
Deze cashback actie is begonnen op 12-09-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Waarschijnlijk gaat deze voor niet- geselecteerden dus woensdag 12 september van start.
Mario schreef:
ikka schreef:Waarschijnlijk stond bij de soep en de havermoutrepen al sinds vorige week 10 september bij de coupon.
Ik heb niet bij alle coupons de actievoorwaarden bekeken.
Heb elders gezien dat de overige dingen waarschijnlijk vanaf morgen ingaan,woensdag 12 september.
Als je de link gebruikt dan kan de voordeelactie niet gevonden worden heb het net geprobeerd!
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door tequilacin »

Ik vind ook alleen de quaker en struik. Vreemd!
Des te meer omdat ik net hun reclame voor Flora op tv zag.... :shock:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door Famke »

Krijg je echt 2 Mascotte vergoed? Vind het vreemd omdat de prijs van 1 staat aangegeven.
Gebruikersavatar
testpiet
Berichten: 158
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 16:42
Locatie: arnhem

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door testpiet »

Voor de mensen die deelnemen aan de mascotte actie. Bij Jumbo kreeg ik een extra pakje mee, zat geplakt op een kaartje met achterop 1+1 actie.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door Deezers »

Blue band hier nergens te krijgen.. niet in assortiment of leef schap. Lijkt me sterk in die paar uurtjes. Meestal producten die slecht verkopen of bijna assortiment uit gaan laatste tijd.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door Marry »

Deezers schreef:Blue band hier nergens te krijgen.. niet in assortiment of leef schap. Lijkt me sterk in die paar uurtjes. Meestal producten die slecht verkopen of bijna assortiment uit gaan laatste tijd.
Bij Plus staat de Blue band bij de jam in het schap
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door Famke »

testpiet schreef:Voor de mensen die deelnemen aan de mascotte actie. Bij Jumbo kreeg ik een extra pakje mee, zat geplakt op een kaartje met achterop 1+1 actie.
En als de winkel (nog) niet mee doet? Iemand ervaring?
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door petra11 »

iemand schrijft hierboven over Blue Band:
bij Plus in het schap bij jam.
Maar het product moet gekoeld bewaard worden. (dus fout bij die Plus.)
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door Famke »

petra11 schreef:iemand schrijft hierboven over Blue Band:
bij Plus in het schap bij jam.
Maar het product moet gekoeld bewaard worden. (dus fout bij die Plus.)
Ja vond het gewoon bij de gekoelde roomboters.
Plaats reactie