Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (allen actief)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (allen actief)

Bericht door ikka »

Struik maaltijdsoep en Quaker Havermoutrepen zijn m.i.v. maandag 10 september actief voor iedereen.

Mascotte 60 AirPlus: van €0,45* voor €0,- toegevoegd.
Maandag 10 september gestart.
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van 2 pakjes Mascotte 60 AirPlus.

Er staat bij de overige coupons:
Deze cashback actie is begonnen op 12-09-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Waarschijnlijk gaat deze voor niet- geselecteerden dus woensdag 12 september van start.

Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd voor Scoupy Sneak Preview! Hierdoor krijg jij eerder toegang tot de coupon dan andere Scoupy gebruiker

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/flor ... 0/50056/co
Flora smeerbaar: van €2,39* voor €0,50
Probeer Flora smeerbaar voor €0,50.
Koop het actieproduct bij Albert Heijn & bewaar de kassabon.

Flora smeerbaar is gemaakt met een uniek recept van koolzaadolie, tropische kokosolie & shea-olie, ’n vleugje smeuïge amandelpasta, ’n kneepje citroen & ’n scheutje wortelsap, Onweerstaanbaar lekker!

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/blue ... 0/50051/co
Blue Band Fruit & Groente Spread: van €2,59* voor €0,50
Probeer Blue Band Fruit & Groente Spread voor €0,50.

Blue Band Fruit & Groente Spread in de smaak aardbei & bietjes is heerlijk zoet beleg voor op brood, speciaal voor kids. Het zit boordevol groente en fruit en bevat geen toegevoegde suikers.

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/blue ... 0/50052/co
Blue Band Nét zo lekker als roomboter: van €1,49* voor €0,-
Let op: niet verkrijgbaar bij Albert Heijn.
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Blue Band Nét zo lekker als roomboter.

De nieuwe Blue Band met Botermelk is een heerlijke mix van plantaardige oliën en botermelk. Lekker voor op brood en ideaal om mee te bakken en koken. Direct smeerbaar uit de koelkast.

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/bece ... 0/50055/co
Becel 100% plantaardige drink: van €2,29 - €2,79* voor €0,-
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Becel 100% plantaardige drink.
Koop het actieproduct bij Jumbo & bewaar de kassabon.

Planten zijn de nieuwe koeien. Ze stoten minder Co2 uit en de zaden zijn een bron van Omega 3. Daarom hebben we er bij Becel nu ook lekkere drinks van gemaakt. Rijk aan Calcium en de helft minder suiker dan koemelk.

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/quak ... 1/50037/co
Quaker Havermoutrepen: van €1,99* voor €1,-
Probeer Quaker Havermoutrepen voor €1,-.

Quaker ken je al van zijn voedzame ontbijtjes. Nu hebben zij ook een manier bedacht om jou op een nieuwe én makkelijke manier van havermout te laten genieten: Quaker Havermoutrepen. Perfect als tussendoortje!

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/stru ... 1/50078/co
Struik Maaltijdsoep: van €2,19 voor €1,-
Probeer Struik Maaltijdsoep voor €1,-.

Met deze lekkere Maaltijdsoep zetten onze koks écht iets goeds bij jou op tafel.

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/masc ... 0/50102/co
Mascotte 60 AirPlus: van €0,45* voor €0,-
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van 2 pakjes Mascotte 60 AirPlus.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Sneak preview Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep

Bericht door Alwiene »

Bedankt. Voor mij echt een prut ronde dit. De plantaardige drink wil ik waarschijnlijk nog wel hebben maar de rest... nope.
hoihoi
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:47

Re: Sneak preview Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep

Bericht door hoihoi »

hoi hoi

Becel 100% plantaardige drink staat in de jumbo bij de houdbare melk. choco hazelnoot lijkt me erg lekker.
Bij jumbo hebben ze alleen de zoute variant van Blue Band Nét zo lekker als roomboter: kan je mooi mee bakken dan.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Sneak preview Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep

Bericht door Famke »

Heb nu Quaker staan in mijn account (rest niet) met gefeliciteerd je bent geselecteerd voor de preview en ingangsdatum is 10-9. :lol:
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Sneak preview Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep

Bericht door AmeGrunn »

Famke schreef:Heb nu Quaker staan in mijn account (rest niet) met gefeliciteerd je bent geselecteerd voor de preview en ingangsdatum is 10-9. :lol:
Ik heb precies hetzelfde.

Het is wel vreemd, vink ik. Normaal worden de andere sneak preview acties ook op de daarop volgende maandag vrijgegeven.

Nu niet?
Gebruikersavatar
Natasja79v
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:05

Re: Sneak preview Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep

Bericht door Natasja79v »

AmeGrunn schreef:
Famke schreef:Heb nu Quaker staan in mijn account (rest niet) met gefeliciteerd je bent geselecteerd voor de preview en ingangsdatum is 10-9. :lol:
Ik heb precies hetzelfde.

Het is wel vreemd, vink ik. Normaal worden de andere sneak preview acties ook op de daarop volgende maandag vrijgegeven.

Nu niet?
Meestal pas na 9u... het is nog vroeg. Zie dat de soep nu ook erin staat.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Sneak preview Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep

Bericht door Mario »

Het forum was even uit de lucht volgens mij? 24 uur ofzo...Maar nu werkt het weer.....
Laatst gewijzigd door Mario op di 11 sep 2018, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep (deels actief)

Bericht door ikka »

Waarschijnlijk stond bij de soep en de havermoutrepen al sinds vorige week 10 september bij de coupon.
Ik heb niet bij alle coupons de actievoorwaarden bekeken.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep (deels actief)

Bericht door Mario »

ikka schreef:Waarschijnlijk stond bij de soep en de havermoutrepen al sinds vorige week 10 september bij de coupon.
Ik heb niet bij alle coupons de actievoorwaarden bekeken.
Heb elders gezien dat de overige dingen waarschijnlijk vanaf morgen ingaan,woensdag 12 september.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep (deels actief)

Bericht door ikka »

Dit was al bekend, ik had alleen niet bij de andere coupons gekeken en had dus vorige week gemist dat er al 2 op 10 september zouden beginnen.
ikka schreef:Struik maaltijdsoep en Quaker Havermoutrepen zijn m.i.v. maandag 10 september actief voor iedereen.
Er staat bij de overige coupons:
Deze cashback actie is begonnen op 12-09-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Waarschijnlijk gaat deze voor niet- geselecteerden dus woensdag 12 september van start.
Mario schreef:
ikka schreef:Waarschijnlijk stond bij de soep en de havermoutrepen al sinds vorige week 10 september bij de coupon.
Ik heb niet bij alle coupons de actievoorwaarden bekeken.
Heb elders gezien dat de overige dingen waarschijnlijk vanaf morgen ingaan,woensdag 12 september.
Plaats reactie