eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door Anircha »

liamito schreef:
Anircha schreef:Net een pak Campina magere yoghurt meegebracht zonder de melding "Probeer gratis". Ze trappen er niet meer in bij Campina ... Geen man overboord hoor, ga niet failliet van een pak magere yoghurt. Ga volgende week weer wel eens kijken of de actieverpakkingen al in de winkel staan.
Welke melding kreeg je?
Andere code nodig

De code die je hebt ingevuld is niet geldig voor deze geld-terug-actie. Controleer of jouw aankoop (nog) meedoet aan deze geld-terug-actie of probeer het opnieuw met een andere code.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door Miranda »

Heb je wel de juiste variant meegenomen? Of de juiste code overgenomen? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de codes die er standaard opstaan tevens gekoppeld zijn aan de actieverpakkingen.
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door Anircha »

Miranda schreef:Heb je wel de juiste variant meegenomen? Of de juiste code overgenomen? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de codes die er standaard opstaan tevens gekoppeld zijn aan de actieverpakkingen.
Yep, juiste variant en juiste code. Maar ik lig er niet wakker van he.. zette het hier neer als waarschuwing om toch maar even op de actiepakken te wachten.
bigmamma30
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door bigmamma30 »

pakking gekocht zonder aktie gewoon goedgekeurd
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door Chrisje9999 »

Ook een pak magere yoghurt gekocht en geen actie pak maar wel al de goedkeuring.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb een actieverpakking gekocht, wilde zonet de code insturen, maar ik kreeg als bericht 'code al gebruikt'.
Is er een storing?
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door Mariette »

AmeGrunn schreef: di 02 okt 2018, 18:18 Ik heb een actieverpakking gekocht, wilde zonet de code insturen, maar ik kreeg als bericht 'code al gebruikt'.
Is er een storing?
Nee geen storing maar iemand heeft de codein de winkel al ingevuld zonder het product te kopen, heb het ook ooit eens meegemaakt. Neem morgen even contact met ze op 0800 0765
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door Famke »

Meestal willen zij een foto waarop het pak staat + de kassabon. Je kan het ook via hun contactformulier sturen, dan reageren zij binnen 24 uur.
Banyu
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 29 jun 2018, 11:14

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door Banyu »

Ik heb vorigr week ook geen actiepak gehaald. Code ingevuld goedgekeurd en vandaag op mn rekening! E hebben bij mij nog nooit om de bon gevraagd....
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: eurosparen probeer gratis Campina Magere Yoghurt 1L

Bericht door Famke »

Banyu schreef: di 02 okt 2018, 19:20 Ik heb vorigr week ook geen actiepak gehaald. Code ingevuld goedgekeurd en vandaag op mn rekening! E hebben bij mij nog nooit om de bon gevraagd....
Er staat in de voorwaarden dat je hem moet kunnen laten zien als zij het vragen. Normaal vragen zij er inderdaad niet om, maar bij zaken als werd genoemd wel.
Plaats reactie