Gratis 5 Foto's afdrukken via fotokiosk bij Kruidvat

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Gratis 5 Foto's afdrukken via fotokiosk bij Kruidvat

Bericht door sjaak van de Hoek »

Druk gratis 5 foto's ( 10x15cm ) af bij de fotokiosk in de Kruidvatwinkel .
Neem kortingsvoucher uit de folder mee of print het PDF bestand uit .
De foto's worden ter plekke afgedrukt .
Je kan de foto's laten inlezen van je mobiel via Bluetooth of vanaf een geheugendrager .

https://www.kruidvat.nl/fotoservice/acties.html
CouponOma
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:24

Re: Gratis 5 Foto's afdrukken via fotokiosk bij Kruidvat

Bericht door CouponOma »

.
Laatst gewijzigd door CouponOma op di 16 okt 2018, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: Gratis 5 Foto's afdrukken via fotokiosk bij Kruidvat

Bericht door moontjemoon »

Heb aan de actie meegedaan, de verwerkingskosten hoef je niet te betalen bij deze actie.

Dus het is WEL gratis.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis 5 Foto's afdrukken via fotokiosk bij Kruidvat

Bericht door BabsMeijers »

moontjemoon schreef: zo 14 okt 2018, 12:49 Heb aan de actie meegedaan, de verwerkingskosten hoef je niet te betalen bij deze actie.

Dus het is WEL gratis.

Hoe werkt het dan precies want ik wil graag iemand verrassen met de foto's maar weet niet precies hoe de actie werkt, ik heb zowel de bon uit de folder als de uitgeprinte voucher.
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: Gratis 5 Foto's afdrukken via fotokiosk bij Kruidvat

Bericht door moontjemoon »

Hoe werkt het dan precies want ik wil graag iemand verrassen met de foto's maar weet niet precies hoe de actie werkt, ik heb zowel de bon uit de folder als de uitgeprinte voucher.

Vanuit bijv een usb stick of sd kaartje direct in de winkel in het apparaat stoppen, 5 foto's uitzoeken, bevestigen.
Je krijgt een bon, wacht een aantal minuten en klaar zijn de foto's. Met de bon en de bon voor de gratis foto's naar de kassa en je krijgt ze gratis mee.
Kan 1x per transactie, echter weet ik niet of je dit als 1 persoon 2x mag doen, maar denk niet dat dat de bedoeling is.

Ik ben met mijn dochter geweest, allebei foto's mee, geen probleem.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis 5 Foto's afdrukken via fotokiosk bij Kruidvat

Bericht door BabsMeijers »

moontjemoon schreef: di 16 okt 2018, 08:03 Hoe werkt het dan precies want ik wil graag iemand verrassen met de foto's maar weet niet precies hoe de actie werkt, ik heb zowel de bon uit de folder als de uitgeprinte voucher.

Vanuit bijv een usb stick of sd kaartje direct in de winkel in het apparaat stoppen, 5 foto's uitzoeken, bevestigen.
Je krijgt een bon, wacht een aantal minuten en klaar zijn de foto's. Met de bon en de bon voor de gratis foto's naar de kassa en je krijgt ze gratis mee.
Kan 1x per transactie, echter weet ik niet of je dit als 1 persoon 2x mag doen, maar denk niet dat dat de bedoeling is.

Ik ben met mijn dochter geweest, allebei foto's mee, geen probleem.
Super dank je wel. En maakt het wat uit of je de bon uit de folder knipt of de digitale voucher uitprint en die gebruikt?
Plaats reactie