Lia schreef: ↑di 16 okt 2018, 12:01
Deze persoon geeft zijn mening,en hij/ zij vind 1,29 te duur voor een fles drinken.
Ik geef het er ook niet aan uit.
Deze persoon meldt bij alles hoe dan ook dat het te duur is.
Of "te deur" ...
Staat bij vrijwel elk product dat op de Scoupy pagina.
Lia schreef: ↑di 16 okt 2018, 12:01
Deze persoon geeft zijn mening,en hij/ zij vind 1,29 te duur voor een fles drinken.
Ik geef het er ook niet aan uit.
Deze persoon meldt bij alles hoe dan ook dat het te duur is.
Of "te deur" ...
Staat bij vrijwel elk product dat op de Scoupy pagina.
Ik denk dat ze géén idee heeft dat die berichten voor iedereen te lezen zijn. Volgens mij heeft ze het licht niet uitgevonden
Maar ik moet toegeven dat ik het wel irritant vind dat ze het bij werkelijk elk product zet.
Alles is zogenaamd te duur maar wel een dolce gusto en nu de cups voor dit apparaat in huis halen. Die snap ik dan weer niet. Ga dan van voor simpele filterkoffie.
Als je echt zuinig wilt doen, is 2 euro voor een tandpasta nog steeds veel geld.
Alles wordt toch maar mooi gekocht.
Ik vind het ook prijzig voor een fles water met een smaakje en zou het daarom ook niet snel kopen. Maar het blijft een leuke actie.
Zoals iemand al schreef, leest EvdB waarschijnlijk de recensies niet. Ik begrijp dit ook niet. Ze koopt bijna alles (ja, ik heb het gecontroleerd) en vindt alles te duur/deur/duer. Het lijkt wel een spammer. Ik vind ook dat als je een recensie geeft, je deze moet onderbouwen. Omdat de producenten dat waarschijnlijk ook verwachten van Scoupy. Hoe serieuzer 'wij' hier mee omgaan, des te interessanter wordt het voor de producenten om hun producten via Scoupy aan te bieden.
'Te duur/lekker/niet lekker' voegt volgens mij niets toe.
Mijn mening.
@typmachine: ik ben het helemaal niet met je eens. De meesten hier zullen weten dat de acties van Scoupy vaak op maandag ingaan en er worden ook e-mails gestuurd vanuit Scoupy. Ik heb echter nog nooit een zogenaamde preview mail ontvangen. En ja, als een artikel gratis of bijna gratis is, dan gaat het snel. Het staat allemaal heel duidelijk uitgelegd in de voorwaarden. Ik heb nog nooit problemen gehad met Scoupy. Zij behandelen de aanvragen nota bene binnen een paar uur en betalen over het algemeen binnen een dag uit. Het enige dat ik hoef te doen is een duidelijke bon op tijd insturen.
De Scoupy-producten koop en betaal ik altijd apart (zodat ik alleen een kassabon heb met die producten erop). Dan blijft het overzichtelijk. Ik vind het ook niet erg om wat extra moeite doen en op tijd naar de supermarkt te gaan. Mijn teller staat inmiddels op 135 euro en ik koop alleen producten die ik gebruik of weg kan geven.
Ook bijzonder dat zij als enige op 10-10 al twee "recensies" heeft geplaatst voor twee producten, en de overige recensies voor die producten zijn pas na 15-10 geschreven.
In de actievoorwaarden van Crystal Clear staat: Deze cashback actie is begonnen op 01-10-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Dit is misschien een typefout in de voorwaarden want op deze datum was de (nieuwe) actie volgens mij nog niet actief.
Maar: Blue Band Fruit
Deze cashback actie is begonnen op 12-09-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Recensie:
nee
10-09-2018 12:53 door E. v. d. B.