jaarabonnement Vereniging Eigen Huis - gratis met alleen rentepunten

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
sebastiaan
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

jaarabonnement Vereniging Eigen Huis - gratis met alleen rentepunten

Bericht door sebastiaan » ma 22 okt 2018, 23:16

Alleen geldig voor diegene die een rekening hebben bij ING.

€ 0,00 +€1.000Punten
Het lidmaatschap is 1 jaar geldig (12 maanden) en loopt automatisch af.

https://www.ing.nl/punten/productdetail ... Eigen-Huis
1 x

EdArnhem
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 30 nov 2014, 17:34

Re: jaarabonnement Vereniging Eigen Huis - gratis met alleen rentepunten

Bericht door EdArnhem » za 05 okt 2019, 15:12

Dit gratis abonnement blijkt nu ongevraagd verlengd te worden. Ik had gerekend op automatische beëindiging. :evil: :evil:
0 x

sebastiaan
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: jaarabonnement Vereniging Eigen Huis - gratis met alleen rentepunten

Bericht door sebastiaan » za 05 okt 2019, 20:17

Ook een brief van VEH ontvangen met een automatische verlenging van 1 jaar.
Klacht ingediend bij VEH.
ING gebeld en na 4x doorverbinden en 25 minuten aan de lijn, Er waren al diverse mensen die ook dezelde klacht hadden. Ze gaan het communiceren met VEH en Ik krijg binnen 3 dagen een reactie
0 x

EdArnhem
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 30 nov 2014, 17:34

Re: jaarabonnement Vereniging Eigen Huis - gratis met alleen rentepunten

Bericht door EdArnhem » di 08 okt 2019, 10:31

Zojuist mail ontvangen dat de ongevraagde verlenging van de baan is. :D :D
0 x

sebastiaan
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: jaarabonnement Vereniging Eigen Huis - gratis met alleen rentepunten

Bericht door sebastiaan » di 08 okt 2019, 17:45

Hieonder de (heel vreemde) reactie van ING want in mijn brief staat toch echt dat mijn abbo met 1 jaar is verlengd.


Geachte heer/⁠mevrouw

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met klantenservice ING punten.

Wij hebben vernomen dat u de  Speciale Aanbieding: Lidmaatschap Vereniging Eigen Huis in oktober 2018 heeft besteld. In de voorwaarden stond destijds vermeld dat het lidmaatschap automatisch werd stopgezet. U heeft echter wel een bericht ontvangen van Vereniging Eigen Huis.

Wij hebben hier navraag over gedaan bij de vereniging.  Ze geven aan dat de klanten die vorig jaar lid zijn geworden een acceptgirokaart hebben ontvangen. Dit betreft echter een verlengingsaanbieding, die Vereniging Eigen Huis mag aanbieden.

Als de klant hier niet op in gaat vervalt het lidmaatschap per einde van de maand. Wij hopen dat dit voor verduidelijking heeft gezorgd.

Ik heb geprobeerd om uw vraag zo goed en volledig mogelijk te beantwoorden. Heeft u behoefte aan meer (of andere) informatie, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice ING Punten
0 x

Plaats reactie