Gratis Nestle Avondpapje

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door Mario »

Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door Mario »

Probeer Nestlé Avondpapje nu gratis!
Nog een laatste flesje voor het slapen gaan? Nestlé avondpapje is een unieke combinatie van opvolgmelk, groente en graan. Bovendien zit het boordevol ijzer en het bevat 13 vitaminen. Klaar in een handomdraai. Een perfect papje voor het slapen gaan!

Wil je meer informatie? Kijk hier

Voorwaarden
- Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Alleen geldig op Nestlé Avondpapje Pompoen 2x250 ml, Nestlé Avondpapje Wortel 2x250 ml of Nestlé Avondpapje Meergranen 2x250 ml t.w.v. €1,69
- Maximaal één deelnemend product per huishouden, gekocht in een Nederlandse winkel.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per huishouden maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per huishouden.
- Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 27-08-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 31-12-2018 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door AmeGrunn »

Kan je wel aan de actie deelnemen als je aan de Scoupy app actie van hetzelfde product hebt deelgenomen?

https://scoupy.com/nl/geld-terug/nestle ... 0/50027/co
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door Mario »

AmeGrunn schreef: di 13 nov 2018, 13:54 Kan je wel aan de actie deelnemen als je aan de Scoupy app actie van hetzelfde product hebt deelgenomen?

https://scoupy.com/nl/geld-terug/nestle ... 0/50027/co
Dat zou ik niet weten, heb zelf niet aan die Speciaal voor jou actie meegedaan.....maar metertje staat nog op 93% dus is er een grote voorraad denk ik....Scoupy zal toch niet tegen Nestlé zeggen....we hebben nog 80% over....jullie product is geen succes... ;) Maar misschien bij de klantenservice van Scoupy navragen anders....
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door ikka »

Bij mij is de speciaal voor jou:
Nestlé Avondpapje: van €1,69* voor €0,-
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door BabsMeijers »

AmeGrunn schreef: di 13 nov 2018, 13:54 Kan je wel aan de actie deelnemen als je aan de Scoupy app actie van hetzelfde product hebt deelgenomen?

https://scoupy.com/nl/geld-terug/nestle ... 0/50027/co

Volgens mij kan dit wel en staat de Scoupy app actie los van deze actie.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door Sue-tje »

Ik heb m ook eerder gehad en nu opnieuw. Overigens is het nu niet meer verkrijgbaar bij mijn Jumbo waar ik het verplicht halen moet..
tinekehart
Berichten: 98
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:16

Re: Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door tinekehart »

Ik heb de vraag gesteld via facebook:

Ik heb onlangs Nestle Pyamapapje 2x 250 ml ingediend via een speciaal-voor-jou coupon.
Nu zie ik een algemene actie voorbij komen via https://static.scoupy.nl/nestle/nestle-avondpapje/ Mag ik daar ook aan meedoen?

en dit is het antwoord:

Hoi Tineke,
Je kunt vaker meedoen, indien deze coupon voor jou zichtbaar is. Let wel dat je een nieuwe kassabon nodig hebt hiervoor. Groetjes van Scoupy
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door BabsMeijers »

tinekehart schreef: di 13 nov 2018, 20:52 Ik heb de vraag gesteld via facebook:

Ik heb onlangs Nestle Pyamapapje 2x 250 ml ingediend via een speciaal-voor-jou coupon.
Nu zie ik een algemene actie voorbij komen via https://static.scoupy.nl/nestle/nestle-avondpapje/ Mag ik daar ook aan meedoen?

en dit is het antwoord:

Hoi Tineke,
Je kunt vaker meedoen, indien deze coupon voor jou zichtbaar is. Let wel dat je een nieuwe kassabon nodig hebt hiervoor. Groetjes van Scoupy

Een vriendin van mij heeft het geprobeerd om dezelfde kassabon in te dienen die ze heeft gebruikt voor de Speciaal voor jou coupon in de Scoupy app, en heeft deze ook hier in gediend via de link en is beide goedgekeurd.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Nestle Avondpapje

Bericht door Mario »

BabsMeijers schreef: di 13 nov 2018, 22:34
tinekehart schreef: di 13 nov 2018, 20:52 Ik heb de vraag gesteld via facebook:

Ik heb onlangs Nestle Pyamapapje 2x 250 ml ingediend via een speciaal-voor-jou coupon.
Nu zie ik een algemene actie voorbij komen via https://static.scoupy.nl/nestle/nestle-avondpapje/ Mag ik daar ook aan meedoen?

en dit is het antwoord:

Hoi Tineke,
Je kunt vaker meedoen, indien deze coupon voor jou zichtbaar is. Let wel dat je een nieuwe kassabon nodig hebt hiervoor. Groetjes van Scoupy

Een vriendin van mij heeft het geprobeerd om dezelfde kassabon in te dienen die ze heeft gebruikt voor de Speciaal voor jou coupon in de Scoupy app, en heeft deze ook hier in gediend via de link en is beide goedgekeurd.
TWEE keer met dezelfde kassabon is niet netjes......gelukkig was jij het zelf niet, maar een vriendin ;) :D
Plaats reactie