9 maanden besparen op ziggo

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
marleentje
Berichten: 3
Lid geworden op: do 22 nov 2018, 15:28

9 maanden besparen op ziggo

Bericht door marleentje »

Er is een blackfriday actie bij ziggo waarbij je de eerste 6 maanden 29 euro betaalt, maar geef je aan over te willen stappen naar KPN dan geven ze je 9 maanden voor 29 euro. Je hoeft alleen aan te geven dat je wilt overstappen, ik zag de uitleg in de post van https://www.spydeals.nl/ziggo/supertip- ... jaar-91798 staan.


Hier staat:

Kortom hoe het werkt bij Ziggo:
1. Ga naar de opzegpagina van Ziggo en vul je nummer in of bel de opzeglijn op 1200 of 0900-1884 (normaal tarief)
2. Indien je voor ...Zullen we je bellen? kiest word je direct op dit nummer teruggebeld, klik in het keuze menu op 3 ( voor opzeggingen ).

3. Geef aan de telefoniste aan dat je overwilt stappen naar KPN om gebruik te maken van de KPN-Black-Friday-actie, waarbij je de eerste 9 maanden 29 euro betaalt. (BELANGRIJK dus dat je aangeeft naar KPN te willen overstappen, dan krijg je ook 9 maanden korting.)

4. Hierna zal de telefoniste je een check vragen (controle gegevens) en een voorstel doen, die zal matchen aan de KPN.

5. Deze kun je dan afsluiten en zo kun je de eerste 9 maanden 29 euro betalen, het contract zal dan weer 12 maanden zijn waarbij je de laatste 3 maanden het volle bedrag moet betalen. Uiteraard kun je na deze 12 maanden weer dezelfde truc doen!

Succes en laat ook even in de comments weten of het gelukt is bij Ziggo en natuurlijk ook bij KPN ( Deze had ik niet getest ).

Berekening voor mij:
Nu betaal ik voor een jaar 12 maanden x €62 = €744 en door de aanpassing ga ik naar (9 maanden x €29) + (3 maanden x €62) = €447 dus bespaar nu €297 euro.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: 9 maanden besparen op ziggo

Bericht door Lia »

Ik zit bij online voor €41 per maand
Bellen,tv,internet.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: 9 maanden besparen op ziggo

Bericht door Mario »

Gisteren om 19 uur geprobeerd, de 3 ingetoetst van opzeggen......toen 50 minuten in de wacht gehangen en maar gestopt....volgens mij waren de mensen toen al 5 uur bezig met ziggo bellen om op te zeggen en over te stappen naar KPN.....dus misschien dachten ze, opzeglijn beantwoorden we niet meer, alleen nog de lijn van onze actie, kom bij ziggo, 6 maanden voor......
nou, dan ben je dus(net als wij) op de hoogte dat anderen 'n paar honderd euro uitsparen, maar zelf krijg je het niet voor elkaar...en dan denk je...kloteziggo...
marleentje
Berichten: 3
Lid geworden op: do 22 nov 2018, 15:28

Re: 9 maanden besparen op ziggo

Bericht door marleentje »

Ja als je de reacties op de facebook van spydeals ziet, zie dat het echt veel mensen aan het doen zijn
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: 9 maanden besparen op ziggo

Bericht door R.W. »

Ben het momenteel ook aan het proberen. In ieder geval een wachttijd van minimaal 30 minuten tot nu toe.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: 9 maanden besparen op ziggo

Bericht door Lia »

Daar gaat de winst....ze moeten het ergens vandaan halen.
Gebruikersavatar
Alain
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 06 feb 2017, 16:22

Re: 9 maanden besparen op ziggo

Bericht door Alain »

Lia schreef: vr 23 nov 2018, 14:42 Daar gaat de winst....ze moeten het ergens vandaan halen.
Bel 1200 - Gratis vanaf je telefoonaansluiting (ook gsm)van Ziggo
Openingstijden Iedere dag 8.00 tot 22.00 uur
                                        \ \ || / /
                                         ( 0 0 )
--------Skol C{_} -----oOOo--(_)--oOOo----- {_}D Brost----------
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: 9 maanden besparen op ziggo

Bericht door Annett »

KPN heeft ook een Black Friday actie, als je aan de juiste medewerker geraakt kun je als bestaande klant (met afgelopen contract) ook 9 maanden korting regelen, ook via de chat,...gisteren lukte het mij nog niet, maar vandaag wel...
Belachelijk dat ze zo een verschil maken tussen nieuwe en bestaande klanten en ook nog niet elke bestaande klant die erom vraagt, deze korting geven. Maar misschien hebben ze vandaag andere instructies gekregen bij de klantenservice en lukt het nu makkelijker.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: 9 maanden besparen op ziggo

Bericht door suriboy »

Voor de echte liefhebber.

Neem een schotel:
*) meer kanalen
*) meer vrijheid
*) veel goede gratis kanalen

Zo’n twintig jaar geleden, heb ik mot gehad met UPC (voorganger van Ziggo). Sindsdien afgezworen: deze club komt nooit meer van mijn leven binnen bij mij thuis.

Overigens is het geen slechte deal.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: 9 maanden besparen op ziggo

Bericht door R.W. »

R.W. schreef: vr 23 nov 2018, 14:02 Ben het momenteel ook aan het proberen. In ieder geval een wachttijd van minimaal 30 minuten tot nu toe.
Ik heb ruim een uur in de wacht gestaan maar ik heb het met ziggo voor elkaar gekregen om 6 maanden voor 29.95 te krijgen. Toch snel verdiend zo.
Bedankt voor de tip!
Plaats reactie