5 Euro cadeau bij ANWB (met pasje uit kampioen)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: 5 Euro cadeau bij ANWB (met pasje uit kampioen)

Bericht door Alwiene »

Iemand toevallig een idee van het allergoedkoopste artikel in de webwinkel? Had iets uitgezocht maar is exact 5 euro, de code pakt wel maar als ik vervolgens wil bestellen zegt het systeem dat er minimaal 1 betaald artikel in mijn mandje moet zitten :(
Where
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 16:55

Re: 5 Euro cadeau bij ANWB (met pasje uit kampioen)

Bericht door Where »

Alwiene schreef: vr 28 dec 2018, 22:19 Iemand toevallig een idee van het allergoedkoopste artikel in de webwinkel? Had iets uitgezocht maar is exact 5 euro, de code pakt wel maar als ik vervolgens wil bestellen zegt het systeem dat er minimaal 1 betaald artikel in mijn mandje moet zitten :(
in de sale staan 2 koelelementen voor 99 cent
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: 5 Euro cadeau bij ANWB (met pasje uit kampioen)

Bericht door Alwiene »

Where schreef: vr 28 dec 2018, 22:24
Alwiene schreef: vr 28 dec 2018, 22:19 Iemand toevallig een idee van het allergoedkoopste artikel in de webwinkel? Had iets uitgezocht maar is exact 5 euro, de code pakt wel maar als ik vervolgens wil bestellen zegt het systeem dat er minimaal 1 betaald artikel in mijn mandje moet zitten :(
in de sale staan 2 koelelementen voor 99 cent
Tnx die had ik gezien, maar had gehoopt op iets nog goedkopers haha, een of ander onbenullig onderdeeltje ofzo. Koelelementen zijn nuttige dingen maar ik stil er al in, anders was het wel een goed idee geweest. :D Tnx voor het meedenken!
Plaats reactie