Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door ikka »

https://scoupy.com/nl#/geld-terug/natur ... 1/50256/co
NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.
Probeer NaturNes® Bio zuivel voor €1,-

Een lekker zuivelhapje op basis van natuurlijke en biologische ingrediënten, voor kindjes vanaf 6 maanden. Verkrijgbaar in 2 varianten Peer-Banaan en Naturel. NaturNes® Bio zuivel is te vinden in het babyschap.

Misschien te combineren met onderstaande ;)

https://static.scoupy.nl/nestle/nestle-naturesbio/
Probeer Nestlé NaturNes® Bio voor €1,-
imgw_20181203151339.jpg
imgw_20181203151339.jpg (85.21 KiB) 4114 keer bekeken
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door Famke »

Link doet het niet, maar hij staat ook in mijn account https://scoupy.com/nl#/geld-terug/natur ... 1/50256/co
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door ikka »

Ik had de link nog niet geplaatst wel die van de andere actie.
Het is de goede link maar vanuit het topic kom ik er ook niet op.
Edit: nu wel.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door Famke »

Ik weet niet of dit nieuw is, maar hier heeft een vriendin problemen met indienen bij het gebruik van deze specifieke coupon van de Scoupy account. Ondanks bij de coupon enkel staat "Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een winkel in Nederland." en verder geen aparte winkel vernoemd staan doen blijkbaar alleen de genoemde winkels bij waar kan ik dit product kopen mee. Alle andere verkooppunten worden afgekeurd en Scoupy geeft tot nu toe geen thuis. Iemand dit al eerder ervaren?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door AmeGrunn »

Famke schreef: za 08 dec 2018, 20:36 Ik weet niet of dit nieuw is, maar hier heeft een vriendin problemen met indienen bij het gebruik van deze specifieke coupon van de Scoupy account. Ondanks bij de coupon enkel staat "Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een winkel in Nederland." en verder geen aparte winkel vernoemd staan doen blijkbaar alleen de genoemde winkels bij waar kan ik dit product kopen mee. Alle andere verkooppunten worden afgekeurd en Scoupy geeft tot nu toe geen thuis. Iemand dit al eerder ervaren?
Bij mij staat de NaturNes® nog in behandeling, net zoals de Nescafé. Allebei vandaag gekocht.
Ik heb nog even nagekeken, en zowel de winkelketen als ook de winkel zelf worden in de app genoemd. Ik heb het product ook al een keer eerder gekocht (Insiders actie), toen werd het ook goedgekeurd.
Ik heb het vandaag bij dezelfde winkel gekocht, ik hoop dat het wel goedkomt.

Zijn er dan nog andere winkels waar je het kan krijgen? De enige die ik me kan bedenken zijn Etos en Trekpleister, want die staan niet in de lijst.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door Famke »

Mijn vriendin heeft het gewoon gekocht bij een supermarktketen, die alleen niet is genoemd in het rijtje maar het product dus echt wel verkoopt.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door AmeGrunn »

Famke schreef: zo 09 dec 2018, 10:04 Mijn vriendin heeft het gewoon gekocht bij een supermarktketen, die alleen niet is genoemd in het rijtje maar het product dus echt wel verkoopt.
Ik heb zonet alles goedgekeurd gekregen. Duurde wel langer dan normaal.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door ikka »

Bij mij is de cashback net ook afgekeurd vanwege "niet gekocht in een deelnemende winkel".
Ik heb deze bij Emté gekocht. Welke gewoon bij de deelnemende winkels staat.
Je kunt het beste contact leggen via de klantenservice en niet de mail beantwoorden.
AmeGrunn schreef: za 08 dec 2018, 23:08
Famke schreef: za 08 dec 2018, 20:36 Ik weet niet of dit nieuw is, maar hier heeft een vriendin problemen met indienen bij het gebruik van deze specifieke coupon van de Scoupy account. Ondanks bij de coupon enkel staat "Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een winkel in Nederland." en verder geen aparte winkel vernoemd staan doen blijkbaar alleen de genoemde winkels bij waar kan ik dit product kopen mee. Alle andere verkooppunten worden afgekeurd en Scoupy geeft tot nu toe geen thuis. Iemand dit al eerder ervaren?
Bij mij staat de NaturNes® nog in behandeling, net zoals de Nescafé. Allebei vandaag gekocht.
Ik heb nog even nagekeken, en zowel de winkelketen als ook de winkel zelf worden in de app genoemd. Ik heb het product ook al een keer eerder gekocht (Insiders actie), toen werd het ook goedgekeurd.
Ik heb het vandaag bij dezelfde winkel gekocht, ik hoop dat het wel goedkomt.

Zijn er dan nog andere winkels waar je het kan krijgen? De enige die ik me kan bedenken zijn Etos en Trekpleister, want die staan niet in de lijst.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door Famke »

ikka schreef: zo 09 dec 2018, 17:29 Bij mij is de cashback net ook afgekeurd vanwege "niet gekocht in een deelnemende winkel".
Ik heb deze bij Emté gekocht. Welke gewoon bij de deelnemende winkels staat.
Je kunt het beste contact leggen via de klantenservice en niet de mail beantwoorden.
Is gedaan en die verwijzen naar de winkels en verder niet.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Scoupy NaturNes® Bio zuivel: van €3,09* voor €1,-.

Bericht door ikka »

Heeft ze hier naar verwezen?
Hoe werkt deze actie?
Koop het actieproduct waar jij maar wilt & bewaar de kassabon.
Famke schreef: zo 09 dec 2018, 19:54
ikka schreef: zo 09 dec 2018, 17:29 Bij mij is de cashback net ook afgekeurd vanwege "niet gekocht in een deelnemende winkel".
Ik heb deze bij Emté gekocht. Welke gewoon bij de deelnemende winkels staat.
Je kunt het beste contact leggen via de klantenservice en niet de mail beantwoorden.
Is gedaan en die verwijzen naar de winkels en verder niet.
Plaats reactie