Pagina 3 van 5

Re: Via Tessa app: GTA Vifit Sport kwark of drinkyoghurt en Friesche Vlag Latte

Geplaatst: ma 14 jan 2019, 14:41
door Annett
Bij mij beide producten op één bon, bon in delen gefotografeerd (omdat je alleen in landscape mag fotograferen) en hoewel ik met de latte ben begonnen ook direct Vifit herkend, twee mails gekregen voor uitbetaling, mail voor Vifit afgekeurd, omdat bon al is gebruikt, mail voor latte goedgekeurd.

Re: Via Tessa app: GTA Vifit Sport kwark of drinkyoghurt en Friesche Vlag Latte

Geplaatst: ma 14 jan 2019, 16:14
door AmeGrunn
Zonet beide Tessa producten uitbetaald gekregen.
Alle twee waren op een bon en bij de AH gekocht.
Gaat via Desk Services BV.

Re: Via Tessa app: GTA Vifit Sport kwark of drinkyoghurt en Friesche Vlag Latte

Geplaatst: ma 14 jan 2019, 17:43
door Marie-Louise
AmeGrunn schreef: ma 14 jan 2019, 16:14 Zonet beide Tessa producten uitbetaald gekregen.
Alle twee waren op een bon en bij de AH gekocht.
Gaat via Desk Services BV.
Ik ook net uitbetaald gekregen. Ook beide producten, ook op 1 bon en bij AH gekocht.

Iemand al reacties van Tessa zelf?

Geplaatst: ma 14 jan 2019, 19:26
door koekje
Ik lees dat diverse mensen mail getuurd hebben naar Tessa. Ik lees echter nergens of er ook antwoorden op komen en hoe snel?

Klopt dat?

Re: Iemand al reacties van Tessa zelf?

Geplaatst: ma 14 jan 2019, 19:30
door Marry
koekje schreef: ma 14 jan 2019, 19:26 Ik lees dat diverse mensen mail getuurd hebben naar Tessa. Ik lees echter nergens of er ook antwoorden op komen en hoe snel?

Klopt dat?
Ik heb nog geen antwoord...maar pas een dag geleden gestuurd...

Re: Iemand al reacties van Tessa zelf?

Geplaatst: ma 14 jan 2019, 19:31
door greetje11
koekje schreef: ma 14 jan 2019, 19:26 Ik lees dat diverse mensen mail getuurd hebben naar Tessa. Ik lees echter nergens


>> Bericht van Tessa <<
Tessa (Tessa)

14 jan. 14:04 CET

Hi,

Ik zie dat je mee hebt gedaan aan de actie maar dat het product niet was herkend op je bon. Ik heb de geld terug actie op je account gezet. Als je nu naar de actiepagina gaat in de Tessa app kun je je geld terug claimen.

Hopelijk ben je zo geholpen.

Groetjes,

Tessa
Heeft 4 dagen geduurd, alleen zie ik nog steeds niet hoe ik mn geld terug kan vragen

Re: Via Tessa app: GTA Vifit Sport kwark of drinkyoghurt en Friesche Vlag Latte

Geplaatst: ma 14 jan 2019, 19:33
door Marleen
Ik heb dat zelfde mailtje gehad. Heeft inderdaad 4 dagen geduurd. Ik heb net het geld terug gevraagd. Dat kan in de app. Op de zelfde plaats waar je de bon moest inscannen staat nu dat je je geld kan terug vragen.

Re: Via Tessa app: GTA Vifit Sport kwark of drinkyoghurt en Friesche Vlag Latte

Geplaatst: ma 14 jan 2019, 20:44
door ner
Als ik de berichten lees, kun je beter aparte bonnen nemen voor de producten.
Wel een slordig begin van Tessa met cashbacks.

Re: Via Tessa app: GTA Vifit Sport kwark of drinkyoghurt en Friesche Vlag Latte

Geplaatst: ma 14 jan 2019, 21:37
door Marleen
Ik weet niet of dat wat uitmaakt. Ik had mijn bon ingediend bij de Friesche Vlag Latte. Die had hij niet gevonden, maar hij had wel uit zichzelf bedacht dat er Vifit op staat.

Ik denk zelf eerder dat het iets te maken heeft met de omschrijving die de supermarkt op de bon geeft aan het product. Hij zei namelijk dat Friesche Vlag niet was gevonden. Dat klopt ook, want op de bon stond het product als Cappuccino Latte vermeld.

Re: Iemand al reacties van Tessa zelf?

Geplaatst: di 15 jan 2019, 17:02
door Marry
Ik heb ook dit mailtje...maar ik snap niet waar ik mijn geld kan claimen...ik zie het niet in de app. Wie kan me helpen?
greetje11 schreef: ma 14 jan 2019, 19:31
koekje schreef: ma 14 jan 2019, 19:26 Ik lees dat diverse mensen mail getuurd hebben naar Tessa. Ik lees echter nergens


>> Bericht van Tessa <<
Tessa (Tessa)

14 jan. 14:04 CET

Hi,

Ik zie dat je mee hebt gedaan aan de actie maar dat het product niet was herkend op je bon. Ik heb de geld terug actie op je account gezet. Als je nu naar de actiepagina gaat in de Tessa app kun je je geld terug claimen.

Hopelijk ben je zo geholpen.

Groetjes,

Tessa
Heeft 4 dagen geduurd, alleen zie ik nog steeds niet hoe ik mn geld terug kan vragen