Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door Miranda »

https://campaign.scoupy.nl/shop/get/302

HOLD YOUR HORSES & GRIJP JE KANS! Want deze OP = OP TOP-BOX komt nooit meer terug! Gevuld met maar liefst 20 aantrekkelijke producten en gratis thuisbezorgd! Ook krijg je er hét 24 Kitchen receptenboekje met 7 inspirerende weekrecepten bij. En dat alles voor maar €5,99 ! Waar wacht je nog op?

Wat zit er in de OP = OP TOP-BOX?
· Heineken 0.0 25 cl fles
· Amstel Radler 0.0 33 cl blikje
· Maggi Roerbaknoedels Thai Green Curry**
· Tilda Rice**
· Dream Rice Organic**
· Lipton Macha** 0,33 cl
· MAOAM mix
· Unox vegetarische rookworst
· Sensodyne mini 15 ml
· Quaker havermout breaks**
· Terra groentechips**
· Maggi opkikker**
· Lassie Basmati naturel**
· Dixap 2 pakjes**
· Sultana dadel of granola appel/kaneel
· Lipton sparkling 0,15 cl
· Mi Goreng noodles**
· Calvé pindakaas repen
· 1 zak extra Terra groentechips óf 1 zak Go-Tan Emping Blado

Actievoorwaarden
- Je kunt aan deze actie meedoen zolang de voorraad strekt.
- Max. 10 boxen per persoon. OP=OP!
- Bestellingen worden vanaf 8 maart verzonden.
- Gratis bezorging binnen 7 werkdagen (gerekend vanaf 8 maart).
- Vragen of klachten over je bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice van SCOUPY via klantenservice@scoupy.com
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door Jacky's »

Interessant, heeft hier iemand ervaring mee? Vroeger, heel vroeger via iets anders een box besteld, zaten veel producten over de houdbaarheidsdatum in en totaal andere produkten dan beloofd.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door Miranda »

Jacky's schreef: za 02 mar 2019, 10:14 Interessant, heeft hier iemand ervaring mee? Vroeger, heel vroeger via iets anders een box besteld, zaten veel producten over de houdbaarheidsdatum in en totaal andere produkten dan beloofd.
Ik bestel wel vaker en nooit problemen gehad.

Dit is de inhoud van de huishoudbeurstas en de 9 maandenbeurstas tezamen en nog wat extra zo te zien. Die waren 3,50 per tas en mocht je zelf mee naar huis zeulen. Er zal vast enorm veel over zijn gebleven dus dit is een hele goeie deal vind ik persoonlijk. Aangezien wij normaal ook veel hieruit gebruiken. Maar dat laatste moet iedereen natuurlijk voor zichzelf bepalen.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door AmeGrunn »

Jacky's schreef: za 02 mar 2019, 10:14 Interessant, heeft hier iemand ervaring mee? Vroeger, heel vroeger via iets anders een box besteld, zaten veel producten over de houdbaarheidsdatum in en totaal andere produkten dan beloofd.
Monsterdoos zeker? Daar heb ik een keer besteld, was er niet echt tevreden mee.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door petra11 »

het is wel goedkoop,
maar als ik kijk wat er in zit,
kan ik voor 5,99 beter producten kopen in de aanbieding bij een (of meerdere) supermarkt(en)
en dan heb ik producten die ik wel gebruik/nodig heb.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door Miranda »

petra11 schreef: za 02 mar 2019, 10:44 het is wel goedkoop,
maar als ik kijk wat er in zit,
kan ik voor 5,99 beter producten kopen in de aanbieding bij een (of meerdere) supermarkt(en)
en dan heb ik producten die ik wel gebruik/nodig heb.
Zoals ik al zei dat is voor iedereen persoonlijk te beoordelen en heel verschillend van persoon op persoon. Want wij halen het er zeker wel uit. En die groentechips zag ik toevallig gisteren bij intratuin liggen voor meer dan 3 euro. Volgens mij verkoopt AH dit niet? En die wilden we toch weleens proberen maar niet voor de normale prijs. ;)

Op de hhb zag je bijna iedereen deze tassen mee naar huis zeulen. Nu heb je ze en nog goedkoper en gratis thuisbezorgd. :roll: :D
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door anja61 »

Zo denk ik er ook over.

De verzendkosten zullen zo'n € 5.00 bedragen.
De Unox vegetarische rookworst kost ca € 3.75, de groentechips ca € 2.50 (je ontvangt twee zakken).

Dan blijven er nog 17 artikelen over. Met een gemiddelde prijs van minimaal € 0.50 is dat € 8.50.
kareltt
Berichten: 65
Lid geworden op: di 25 jul 2017, 16:07

Re: Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door kareltt »

anja61 schreef: za 02 mar 2019, 20:18 Zo denk ik er ook over.

De verzendkosten zullen zo'n € 5.00 bedragen.
De Unox vegetarische rookworst kost ca € 3.75, de groentechips ca € 2.50 (je ontvangt twee zakken).

Dan blijven er nog 17 artikelen over. Met een gemiddelde prijs van minimaal € 0.50 is dat € 8.50.
Vergeet niet dat bedrijven vaak goede afspraken hebben met PostNL en dus voor een paar euro kunnen verzenden. Dus de 'winst' is iets lager.

Maar je hebt natuurlijk gelijk, als je de producten verder kan gebruiken is het een goede deal. Zelf vind ik het altijd belangrijk me af te vragen of ik de producten, of iets wat erop lijkt, anders ook had gekocht. Anders zou ik ook niet op dit forum zitten, met mijn beperkte inkomen ;)
shirly1984
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 15 mei 2015, 14:42

Re: Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door shirly1984 »

Jacky's schreef: za 02 mar 2019, 10:14 Interessant, heeft hier iemand ervaring mee? Vroeger, heel vroeger via iets anders een box besteld, zaten veel producten over de houdbaarheidsdatum in en totaal andere produkten dan beloofd.
Dat heb ik inderdaad een keer gehad toen ik een Happybox besteld had.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy OP = OP TOP-BOX: t.w.v. €30,24, nú voor maar €5,99 incl verzenden

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb de doos gekocht. Voor de eerste keer een bestelling via Scoupy. Kijken hoe het gaat. Zal na 8 maart geleverd worden (zegt Scoupy).

Voor 5,99€ vind ik nog een goede deal. Wat ik zelf niet gebruik verdeel ik op familie/kennissen. Zo heeft iedereen er wat aan. Dat de producten van de HHB komen, is voor mij niet zo relevant. Om daar heen te komen van waar ik woon kost het al snel 50€+. Dus zo toch de producten te mogen testen, fine by me.
Plaats reactie