Gratis Fuze tea, 2 verschillende acties!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Gratis Fuze tea, 2 verschillende acties!

Bericht door Luus »

1: https://geldterug.cocacola.nl/fuze-tea-gratishome

Koop bij een willekeurige supermarkt een Fuze Tea 1,5L Pak, 1.25L PET, 400ml PET of 250ml blik, vul de laatste 6 cijfers van de barcode in, upload een kopie van de kassabon en krijg het aankoopbedrag (exclusief statiegeld) retour. De actie loopt van 26 maart 2019 tot en met 4 augustus 2019.

2: https://geldterug.cocacola.nl/fuze-tea-gratiscold

Proef de perfecte fusie van thee, fruit en kruiden nu gratis!

Koop in horeca, een tankstation of kiosk een Fuze Tea 400ml PET, 250ml blik of 200ml glazen horecafles bewaar de kassabon en krijg het aankoopbedrag (exclusief statiegeld) via deze website retour.

De actie loopt van 26 maart 2019 tot en met 4 augustus 2019. Deelnemers kunnen maximaal 1 maal per huishouden deelnemen aan deze actie. Vul hieronder je gegevens in en vraag het geld terug.
Laatst gewijzigd door Luus op do 28 mar 2019, 15:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Where
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 16:55

Re: Gratis Fuze tea

Bericht door Where »

Er staat nog een tweede actie van fuze tea op

https://geldterug.cocacola.nl/

https://geldterug.cocacola.nl/fuze-tea-gratiscold

Proef de perfecte fusie van thee, fruit en kruiden nu gratis!
Koop in horeca, een tankstation of kiosk een Fuze Tea 400ml PET, 250ml blik of 200ml glazen horecafles* bewaar de kassabon en krijg het aankoopbedrag (exclusief statiegeld) via deze website retour.

De actie loopt van 26 maart 2019 tot en met 4 augustus 2019. Deelnemers kunnen maximaal 1 maal per huishouden deelnemen aan deze actie. Vul hieronder je gegevens in en vraag het geld terug.

*Fuze Tea zijn dranken met thee-extracten en 1-5% sap uit concentraat met kruiden-extracten en natuurlijke smaken, met suiker en zoetstof.
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Re: Gratis Fuze tea

Bericht door Luus »

Wat goed dat je die gezien hebt! Ik denk dat ik de titel van mijn bericht even aanpas, anders wordt deze actie door anderen ook niet gezien. En als je het goed vindt zet ik deze tweede actie er gelijk bij in mijn bericht.
Where
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 16:55

Re: Gratis Fuze tea

Bericht door Where »

Luus schreef: do 28 mar 2019, 14:47 Wat goed dat je die gezien hebt! Ik denk dat ik de titel van mijn bericht even aanpas, anders wordt deze actie door anderen ook niet gezien. En als je het goed vindt zet ik deze tweede actie er gelijk bij in mijn bericht.
ik keek vandaag toevallig even op de site van coca cola voor geld terug actie(s) en zag er twee. Toen ik ze wilde plaatsen zag ik dat de supermarktactie al door jou geplaatst was en heb ik de tankstationactie erbij gezet.

Natuurlijk is het goed dat je die actie in het eerste bericht erbij zet, het is toch de bedoeling om mensen erop te attenderen
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis Fuze tea, 2 verschillende acties!

Bericht door BabsMeijers »

Iemand die weet of je de Fuze Tea die je in de supermarkt kan kopen, mag kopen in de actie bijvoorbeeld 2+1 gratis of 1+1 gratis?
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Gratis Fuze tea, 2 verschillende acties!

Bericht door Deezers »

BabsMeijers schreef: vr 29 mar 2019, 10:39 Iemand die weet of je de Fuze Tea die je in de supermarkt kan kopen, mag kopen in de actie bijvoorbeeld 2+1 gratis of 1+1 gratis?
Normaal gesproken wel. Je krijgt dan één product volledig terug.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Gratis Fuze tea, 2 verschillende acties!

Bericht door ronaldo »

Deezers schreef: vr 29 mar 2019, 11:05
BabsMeijers schreef: vr 29 mar 2019, 10:39 Iemand die weet of je de Fuze Tea die je in de supermarkt kan kopen, mag kopen in de actie bijvoorbeeld 2+1 gratis of 1+1 gratis?
Normaal gesproken wel. Je krijgt dan één product volledig terug.
Zojuist 3 pakken 1,5 liter bij AH gekocht, 3 halen 2 betalen, je moet streepjescode, prijs van 1 pak vermelden, en je kassabon uploaden. Nu afwachten wat ik gestort krijg.
suhus
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 17:24

Re: Gratis Fuze tea, 2 verschillende acties!

Bericht door suhus »

Mogen Wij een bij supermarkt een van tankstation kopen ?
Allebij vergoeden?
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Gratis Fuze tea, 2 verschillende acties!

Bericht door Lia »

Gisteren een pak bij de supermarkt gekocht,en een fles bij een tankstation.
Kon ze gewoon allebei indienen en een goedkeuring gekregen.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Gratis Fuze tea, 2 verschillende acties!

Bericht door BabsMeijers »

Lia schreef: za 30 mar 2019, 11:08 Gisteren een pak bij de supermarkt gekocht,en een fles bij een tankstation.
Kon ze gewoon allebei indienen en een goedkeuring gekregen.
Ik heb ook beide kunnen indienen en alleen een bevestiging via de e-mail gehad maar geen goedkeuring.
Plaats reactie