Gratis ON THAT ASS boxershort

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Jana
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 28 nov 2014, 11:08

Gratis ON THAT ASS boxershort

Bericht door Jana »

Wil jij een gratis ON THAT ASS boxershort ontvangen t.w.v. 19.95? Meld je dan aan via de volgende link:
https://nl.onthatass.com/bestellen
Je kunt alle maten en varianten kiezen.

De actie is net als vorig jaar, alleen werkt het nu iets beter. Nu is die gratis, maar moet je wel je abonnement opzeggen als die niet bevalt binnen één maand. Je betaald alleen 0,01 cent verificatiekosten, om ervoor te zorgen dat je rekeningnummer klopt. Ze sturen je een berichtje als je gratis proefperiode afloopt. En op de site is te lezen dat ze pas een bedrag in rekening brengen nadat je gratis proefperiode is afgelopen (dus gelijk opzeggen bij ontvangst). Geen verplichtingen, altijd online opzegbaar.
Opmerking moderator: referral -link vervangen door algemene link
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Gratis ON THAT ASS boxershort

Bericht door K'tje »

Iets met een abonnement begin ik niet aan, gaat vaak mis met afmelden (zie je ook regelmatig bij radar of kassa).
Hier draagt ook niemand boxershorts.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis ON THAT ASS boxershort

Bericht door ikka »

K'tje schreef: ma 08 apr 2019, 23:01 Iets met een abonnement begin ik niet aan, gaat vaak mis met afmelden (zie je ook regelmatig bij radar of kassa).
Hier draagt ook niemand boxershorts.
Aan deze heb ik vorig jaar meegedaan.
Afmelden na ontvangst van de boxershort.

Hi xxx,

Hierbij bevestigen we de beëindiging van je membership, jammer dat je gaat! Bedankt voor het vertrouwen in ON THAT ASS en we hopen je nog eens terug te zien.

Je ontvangt vanaf nu geen boxershort meer van ons.

Kun je onze boxershorts toch niet missen? Heractiveer dan eenvoudig je membership in je account.
4iyt.png
4iyt.png (255.61 KiB) 4632 keer bekeken
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gratis ON THAT ASS boxershort

Bericht door Lois »

Ik hou er ook niet zo van.
Geeft hetzelfde idee als bij de Bankgiroloterij/Vriendenloterij 1x en dan afzeggen.
Groetjes, Lois
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Gratis ON THAT ASS boxershort

Bericht door Sue-tje »

Heb m aangevraagd. Was totaal niet de boxer zoals getoond. Er staan op 1 ervan op de achterkant op de getoonde foto 1 hartje met mom erop. Op de binnengekomen boxer staan er werkelijk alleen maar hartjes met mom erop. Heel leuk hoor, maar een beetje veel ode voor mijn schoonmoeder :? Heb t dus gelijk weer afgemeld..
Plaats reactie