geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door petra11 »

vandaag bij COOP flyers zien hangen (en eentje mee genomen)
van geld terug van Always discreet bij COOP.
van 20-05 toto 16-06 2019.
flyer en tekst zowat hetzelfde als die van Kruidvat, ander plaatje aan de voorkant
en
het actienummer is: 14334
dus ik ga er van uit dat je hier ook weer aan mag mee doen.
ander actienummer, dus andere actie.

Ik mail daar nog even over en zal wel een dag of 2 moeten wachten op antwoord.

Quote toegevoegd door moderator
sjaan71 schreef: di 28 mei 2019, 14:51 https://www.alwaysdiscreetpromo.nl/

Mag ook bij Jumbo of Plus gekocht worden
sjaan71
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 12:54

Re: geld terug Always discreet bij COOP

Bericht door sjaan71 »

https://www.alwaysdiscreetpromo.nl/

Mag ook bij Jumbo of Plus gekocht worden
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: geld terug Always discreet bij COOP

Bericht door R.W. »

Ik heb vandaag de always discreet inlegkruisjes gekocht. Online alles ingevuld, geeft hij bij het invoeren van de streepjescode aan dat het een onjuiste code is :( . Morgen maar even contact opnemen.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: geld terug Always discreet bij COOP

Bericht door ner »

R.W. schreef: di 28 mei 2019, 21:07 Ik heb vandaag de always discreet inlegkruisjes gekocht. Online alles ingevuld, geeft hij bij het invoeren van de streepjescode aan dat het een onjuiste code is :( . Morgen maar even contact opnemen.
Mocht je toch al contact met ze opnemen vraag dan gelijk even welke producten van always discreet meedoen met deze actie. Ben benieuwd of de pants/broekjes van always discreet ook meedoen.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: geld terug Always discreet bij COOP

Bericht door R.W. »

ner schreef: di 28 mei 2019, 21:12
R.W. schreef: di 28 mei 2019, 21:07 Ik heb vandaag de always discreet inlegkruisjes gekocht. Online alles ingevuld, geeft hij bij het invoeren van de streepjescode aan dat het een onjuiste code is :( . Morgen maar even contact opnemen.
Mocht je toch al contact met ze opnemen vraag dan gelijk even welke producten van always discreet meedoen met deze actie. Ben benieuwd of de pants/broekjes van always discreet ook meedoen.
Doe ik!!
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: geld terug Always discreet bij COOP

Bericht door AmeGrunn »

Gaat wel rond nu, deze actie. Eerst de AH, dan Kruidvat, en nu Jumbo, Plus & Coop!
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: geld terug Always discreet bij COOP

Bericht door Famke »

AmeGrunn schreef: di 28 mei 2019, 22:11 Gaat wel rond nu, deze actie. Eerst de AH, dan Kruidvat, en nu Jumbo, Plus & Coop!
Ja toen ik contact op nam met Promolife zeiden ze al dat er meerdere acties liepen van dit merk. :)

Ben wel benieuwd of je ook met deze actie mee mag doen.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door petra11 »

ik had vorige week naar HighCo gemaild met de vraag of ik weer mocht mee doen bij Kruidvat, na de actie van AH,
en
kreeg als antwoord dat dit een nieuwe actie was en ik weer mocht mee doen bij Kruidvat.
De actie van Coop, Jumbo en Plus heeft een ander actie-nummer bij HighCo, dus ik neem aan dat je daar dan ook aan mag mee doen, anders was het actie-nummer wel gelijk.
Op de vraag of het inderdaad mag, heb ik nog geen antwoord gekregen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door Famke »

petra11 schreef: wo 29 mei 2019, 17:09 ik had vorige week naar HighCo gemaild met de vraag of ik weer mocht mee doen bij Kruidvat, na de actie van AH,
en
kreeg als antwoord dat dit een nieuwe actie was en ik weer mocht mee doen bij Kruidvat.
De actie van Coop, Jumbo en Plus heeft een ander actie-nummer bij HighCo, dus ik neem aan dat je daar dan ook aan mag mee doen, anders was het actie-nummer wel gelijk.
Op de vraag of het inderdaad mag, heb ik nog geen antwoord gekregen.
Oops, niet eens opgelet want dacht dat die van de AH via Desk Services ging en daarom die van Kruidvat opgestuurd. Hoop dat je gelijk hebt.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: geld terug Always discreet bij COOP

Bericht door R.W. »

R.W. schreef: di 28 mei 2019, 21:25
ner schreef: di 28 mei 2019, 21:12
R.W. schreef: di 28 mei 2019, 21:07 Ik heb vandaag de always discreet inlegkruisjes gekocht. Online alles ingevuld, geeft hij bij het invoeren van de streepjescode aan dat het een onjuiste code is :( . Morgen maar even contact opnemen.
Mocht je toch al contact met ze opnemen vraag dan gelijk even welke producten van always discreet meedoen met deze actie. Ben benieuwd of de pants/broekjes van always discreet ook meedoen.
Doe ik!!
Ik heb gebeld maar ze zijn maar tot 13.00 uur bereikbaar. Ik probeer morgen onder werktijd dan maar even te bellen
Plaats reactie