geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: geld terug Always discreet bij COOP

Bericht door R.W. »

R.W. schreef: di 28 mei 2019, 21:25
ner schreef: di 28 mei 2019, 21:12
R.W. schreef: di 28 mei 2019, 21:07 Ik heb vandaag de always discreet inlegkruisjes gekocht. Online alles ingevuld, geeft hij bij het invoeren van de streepjescode aan dat het een onjuiste code is :( . Morgen maar even contact opnemen.
Mocht je toch al contact met ze opnemen vraag dan gelijk even welke producten van always discreet meedoen met deze actie. Ben benieuwd of de pants/broekjes van always discreet ook meedoen.
Doe ik!!
Inmiddels contact gehad. Beetje vaag allemaal. Doordat ze niet erbij hebben gezet welke producten er allemaal meedoen staan niet alle barcodes in het systeem. Ik moet in ieder geval een mail sturen en dan sturen zij het door naar de betreffende afdeling.
Ik heb gelijk gevraagd of de broekjes ook meedoen. De broekjes waarvan de barcode eindigt op 125 doen zoiezo mee. Meer wist ze ook niet te vertellen.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door petra11 »

ook bericht gehad van HighCO
bericht:
u mag inderdaad weer mee doen aan de nieuwe acties met de deelnemende producten.
Dus kan beide, Kruidvat en Jumbo/Coop/Plus.

toch vind ik het vervelend als je b.v. inlegkruisjes koopt van Always discreet
en je via internet gaat invullen, dat je de melding krijgt dat die niet mee doet aan de actie.
naromi
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 22:53

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door naromi »

Ik heb Always Discreet night gekocht maar ik krijg ook de melding ongeldige code ...
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door Annett »

naromi schreef: vr 31 mei 2019, 19:03 Ik heb Always Discreet night gekocht maar ik krijg ook de melding ongeldige code ...
Hier hetzelfde probleem.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door Famke »

Annett schreef: vr 31 mei 2019, 20:53
naromi schreef: vr 31 mei 2019, 19:03 Ik heb Always Discreet night gekocht maar ik krijg ook de melding ongeldige code ...
Hier hetzelfde probleem.
Ben benieuwd welke dan wel mee doen want zoveel soorten hebben ze niet.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door R.W. »

Ik heb hierover contact gehad. Ik moest een mail sturen met alle gegevens en een foto meesturen van de kassabon en het product. Zij sturen het dan door naar de juiste afdeling.
Het meisje wat ik aan de telefoon had kon alleen maar de nummers van de barcode zien dus kon mij ook niet vertellen welke producten er allemaal meedoen :? .
pluis
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door pluis »

En ja... hier ook een Always discreet produkt gekocht, vandaag bij de Coop, waarvan de streepjescode ongeldig is :oops:
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door Estherp »

Wat FLUT actie! Je krijgt geen reactie op berichtjes en de streepjescode werkt nog steeds niet :evil: :evil:
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door R.W. »

Ik heb vanochtend even gebeld of mijn mailtje toch wel goed was aangekomen aangezien ik helemaal geen reactie had gekregen. Deze had ik vorige week al verstuurd. O zegt ze, ik zal het nu gelijk even doorsturen hoor! Is daar al een week binnen en dan doen ze er niets mee :?
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: geld terug Always discreet bij COOP, Plus en Jumbo

Bericht door Estherp »

Soms helpt het om te "klagen" Berichtje gekregen dat de volgende producten met de actie meedoen (handig om dit achteraf na een klacht te vermelden :( ) Het is een Belgische reactie dus de namen zijn wat anders.

ALWDISCREET INCON PADS LNG 10CT

ALW DISCREET INCON PADS NORMAL 12CT

ALW DISCREET INCON PADS SMALL+ 16CT

ALW DISCREET INCON PADS SMALL 20CT

ALW DISCREET PANTS L 10CT
Plaats reactie