Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Famke schreef: vr 21 jun 2019, 13:59 Om welke van de 2 codes gaat he?
De WENSKAART code moet kennelijk ook gekoppeld zijn aan je account. Ik had de code vandaag gebruikt en alleen voor de postzegel betaald.
Helaas is deze bestelling ook geannuleerd. Ik heb er geen berichtje over ontvangen. Door de berichten hier ben ik het toch maar even gaan checken!
Rare werkwijze hoor. Je kunt de code namelijk alleen gebruiken als je bent ingelogd en hij wordt dan gewoon geaccepteerd. Later annuleren ze de bestelling alsnog zonder bericht daarover. Ik las hierboven dat ze het geld van mijn postzegel niet eens terugstorten maar omzetten in een tegoed :(
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Bericht door K'tje »

Mijn kaart is wel gewoon gisteren verzonden, mazzel gehad dus.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Bericht door petra11 »

vandaag bericht gehad van Hallmark over de annulering van de kaart en postzegel
en dat ik een tegoed heb in mijn account van 0,20 met een kortingscode
en die code is geldig tot 1 oktober....
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: Hallmark: Gratis kaart t.w.v.€2,50 (t/m 21/06)+ gratis postzegel (t/m 20/06)

Bericht door anja61 »

Ik ben inmiddels ook beticht van fraude....


Beste Hallmark-klant,
Je hebt op www.hallmark.nl een bestelling geplaatst en de code WENSKAART gebruikt. Deze code is persoonlijk en gekoppeld aan geselecteerde Hallmark-accounts.
Er is helaas door diverse online platforms gefraudeerd met een persoonlijke kortingcode en deze is ten onrechte verspreid. Daarom is er een controle gedaan op emailadres. Het emailadres waar je bestelling mee is geplaatst is niet geselecteerd voor deze actie. Om deze reden is je bestelling automatisch geannuleerd.
Omdat je een bijbetaling hebt gedaan bij je order compenseren wij het betaalde bedrag in vorm van een kortingscode t.w.v. 0.87 gekoppeld aan je Hallmark-account.
Hierbij je persoonlijke code: xxxxxxxx Wil je de gemaakte kaart alsnog versturen? Deze vind je opgeslagen in je account.
Mocht je nog vragen hebben dan staan we uiteraard voor je klaar.

Met vriendelijke groet,

Hallmark Cards
Plaats reactie