Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

AFGELOPEN! Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door Miranda »

Wegens groot succes is het limiet van deze actie bereikt en is deze actie niet meer beschikbaar.
Sn00pie
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:07

Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door Sn00pie »

Aktie is weer beschikbaar
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door Miranda »

Sn00pie schreef: do 29 aug 2019, 15:42 Aktie is weer beschikbaar
Dat is me ook wat zeg wat een rare actie. Mn zusje wilde het net kopen en kwam erachter dat het niet meer kon en is dus weer naar huis gegaan zonder. En nu opeens toch weer dit??? :shock:
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door Zeeuwsmeisje »

De teller stond een paar uur geleden al op 98% geclaimd en nu ineens 'nog maar' op 77%!
Misschien dat er heel veel aanvragen afgekeurd?
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door Iwan1976 »

Deze actie loopt via Tessa. Via de Tessa app heb ik deze week het maximum aantal van 10 willekeurige kassabonnen geupload om te sparen voor punten. Nu krijg ik een foutmelding bij het oploaden van de Kruidvat bon voor de Andrelon GTA: "Je hebt de weeklimiet van het maximum aantal geldige bonnen bereikt. Maandag start je weer opnieuw!" :evil:
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door ikka »

Iwan1976 schreef: do 29 aug 2019, 18:12 Deze actie loopt via Tessa. Via de Tessa app heb ik deze week het maximum aantal van 10 willekeurige kassabonnen geupload om te sparen voor punten. Nu krijg ik een foutmelding bij het oploaden van de Kruidvat bon voor de Andrelon GTA: "Je hebt de weeklimiet van het maximum aantal geldige bonnen bereikt. Maandag start je weer opnieuw!" :evil:
En als je een ander e-mailadres invoert?
Of kom je na de foto al niet zover?
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door Miranda »

Iwan1976 schreef: do 29 aug 2019, 18:12 Deze actie loopt via Tessa. Via de Tessa app heb ik deze week het maximum aantal van 10 willekeurige kassabonnen geupload om te sparen voor punten. Nu krijg ik een foutmelding bij het oploaden van de Kruidvat bon voor de Andrelon GTA: "Je hebt de weeklimiet van het maximum aantal geldige bonnen bereikt. Maandag start je weer opnieuw!" :evil:
Ik zie deze actie überhaupt niet in m’n tessa app staan?

Vraag je hem aan via de app of linkt hij door via de app? Dan zou ik hem desnoods op een gewone computer proberen in te dienen waardoor hij niet naar de app doorlinkt.

Ik zit ook al m’n max qua bonnen maar heb hier geen problemen mee gehad. Maar misschien omdat ik deze actie ook überhaupt niet kan vinden in mijn tessa app.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door B2B »

Iwan1976 schreef: do 29 aug 2019, 18:12 Deze actie loopt via Tessa. Via de Tessa app heb ik deze week het maximum aantal van 10 willekeurige kassabonnen geupload om te sparen voor punten. Nu krijg ik een foutmelding bij het oploaden van de Kruidvat bon voor de Andrelon GTA: "Je hebt de weeklimiet van het maximum aantal geldige bonnen bereikt. Maandag start je weer opnieuw!" :evil:
Je moet het niet via de app doen maar echt via de site. Hij wordt anders niet goed gekeurd.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door AmeGrunn »

Nu al 89% ... 😳
Ik gok voor 12 uur is het echt op=op.

Dus ff snel naar de Kruidvat, de mijne ging 8:30 uur open.
Gekocht en gelijk ingediend, ging binnen 1 minuut.
Voor de zekerheid de douchefoam en kassabon gezamenlijk gefotografeerd. Op mijn bon staat namelijk ook alleen 'douchefoam'.
Nu afwachten ...

Goedgekeurd e-mail om half 10. Geld komt binnen 5 werkdagen.
riskje
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:17

Re: Kruidvat GTA Andrelon douchefoam m.i.v. 26 augustus

Bericht door riskje »

Waar zien jullie het percentage? Ik moet zo naar Kruidvat. Ik zie niks staan...
Plaats reactie