Eurosparen: Gratis Campina Drinkyoghurt met vleugje 1l (actiepakking enkel!)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Eurosparen: Gratis Campina Drinkyoghurt met vleugje 1l (actiepakking enkel!)

Bericht door liamito »

Shiven schreef: ma 30 sep 2019, 15:17
liamito schreef: ma 30 sep 2019, 09:32 Actie staat er nog niet in.
E-mailreactie van vanmiddag van FrieslandCampina:
Helaas hebben wij besloten deze geld-terug-actie niet door te laten gaan. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.
Huh? :o Dat is raar, de actieverpakkingen waren nog niet voldoende verspreid en nu blazen ze het af? Ga ik deze week toch eens kijken of die pakken aanwezig zijn.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Eurosparen: Gratis Campina Drinkyoghurt met vleugje 1l (actiepakking enkel!)

Bericht door Miranda »

liamito schreef: ma 30 sep 2019, 15:37
Shiven schreef: ma 30 sep 2019, 15:17
liamito schreef: ma 30 sep 2019, 09:32 Actie staat er nog niet in.
E-mailreactie van vanmiddag van FrieslandCampina:
Helaas hebben wij besloten deze geld-terug-actie niet door te laten gaan. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.
Huh? :o Dat is raar, de actieverpakkingen waren nog niet voldoende verspreid en nu blazen ze het af? Ga ik deze week toch eens kijken of die pakken aanwezig zijn.
Ik had het al gekocht en heb de code dus bewaard zoals ze zeiden tot nu ?? :shock:
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Eurosparen: Gratis Campina Drinkyoghurt met vleugje 1l (actiepakking enkel!)

Bericht door liamito »

Miranda schreef: ma 30 sep 2019, 16:01
liamito schreef: ma 30 sep 2019, 15:37
Shiven schreef: ma 30 sep 2019, 15:17
E-mailreactie van vanmiddag van FrieslandCampina:
Helaas hebben wij besloten deze geld-terug-actie niet door te laten gaan. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.
Huh? :o Dat is raar, de actieverpakkingen waren nog niet voldoende verspreid en nu blazen ze het af? Ga ik deze week toch eens kijken of die pakken aanwezig zijn.
Ik had het al gekocht en heb de code dus bewaard zoals ze zeiden tot nu ?? :shock:
Dat maakt het helemaal vervelend, maar daar zullen ze wel een oplossing voor verzinnen hoop ik.
Plaats reactie