Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door R.W. »

R.W. schreef: wo 25 sep 2019, 12:35 Super Zeeuwsmeisje!!! Ik ga een mail sturen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Berichtje gestuurd met de foto van het screenshot. Ook maar even gebeld of het daadwerkelijk is aangekomen. Dit was gelukkig het geval.
Krijg nu net een berichtje terug of er misschien ook een screenshot is van de voorwaarden :cry: .
Ik heb hem niet, zeeuwsmeisje, heb jij daar toevallig ook een screenshot van gemaakt??
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door Zeeuwsmeisje »

R.W. schreef: do 26 sep 2019, 15:34 Berichtje gestuurd met de foto van het screenshot. Ook maar even gebeld of het daadwerkelijk is aangekomen. Dit was gelukkig het geval.
Krijg nu net een berichtje terug of er misschien ook een screenshot is van de voorwaarden :cry: .
Ik heb hem niet, zeeuwsmeisje, heb jij daar toevallig ook een screenshot van gemaakt??
Helaas geen screenshot van de voorwaarden gemaakt :(
Ik mag toch hopen dat ze zelf wel op de hoogte zijn van hun eigen voorwaarden?
De screenshot die ik heb gemaakt was van de startpagina, dus vóórdat je deelneemt. Als de voorwaarden vervolgens aangeven dat het product niet bij de eerder genoemde winkels gekocht kan worden, dan is dat behoorlijk misleidend voor de deelnemer.

De huidige voorwaarden wijken trouwens (ook) af van de informatie op de startpagina: in de voorwaarden staat dat het product bij de Coop gekocht dient te worden terwijl op de startpagina staat aangegeven dat de actie alleen voor de Jumbo geldt...

Ik ben benieuwd wat hun verklaring hiervoor is. Ze maken er wel een puinhoop van.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door R.W. »

Zeeuwsmeisje schreef: do 26 sep 2019, 17:28
R.W. schreef: do 26 sep 2019, 15:34 Berichtje gestuurd met de foto van het screenshot. Ook maar even gebeld of het daadwerkelijk is aangekomen. Dit was gelukkig het geval.
Krijg nu net een berichtje terug of er misschien ook een screenshot is van de voorwaarden :cry: .
Ik heb hem niet, zeeuwsmeisje, heb jij daar toevallig ook een screenshot van gemaakt??
Helaas geen screenshot van de voorwaarden gemaakt :(
Ik mag toch hopen dat ze zelf wel op de hoogte zijn van hun eigen voorwaarden?
De screenshot die ik heb gemaakt was van de startpagina, dus vóórdat je deelneemt. Als de voorwaarden vervolgens aangeven dat het product niet bij de eerder genoemde winkels gekocht kan worden, dan is dat behoorlijk misleidend voor de deelnemer.

De huidige voorwaarden wijken trouwens (ook) af van de informatie op de startpagina: in de voorwaarden staat dat het product bij de Coop gekocht dient te worden terwijl op de startpagina staat aangegeven dat de actie alleen voor de Jumbo geldt...

Ik ben benieuwd wat hun verklaring hiervoor is. Ze maken er wel een puinhoop van.
Klopt helemaal wat je zegt hoor! En een puinhoop is het zeker. Ik heb een gedeelte van je tekst wat aangepast en opgestuurd naar ze. Ben benieuwd naar de reactie.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag bij de Jumbo gekocht, coupon kon ik nog krijgen.
Alleen die coupon werkt alleen maar als je kan tijdreizen. Coupon zegt dat je het moet kopen tussen 9 september en 6 oktober 2019 bij een Jumbo in Nederland. Maar je moet het uploaden binnen 14 dagen na aankopen en vóór 20 juni 2019!
Vertel mij maar hoe dat moet functioneren ...
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door R.W. »

AmeGrunn schreef: do 26 sep 2019, 19:07 Vandaag bij de Jumbo gekocht, coupon kon ik nog krijgen.
Alleen die coupon werkt alleen maar als je kan tijdreizen. Coupon zegt dat je het moet kopen tussen 9 september en 6 oktober 2019 bij een Jumbo in Nederland. Maar je moet het uploaden binnen 14 dagen na aankopen en vóór 20 juni 2019!
Vertel mij maar hoe dat moet functioneren ...
:lol: Goeie actie Promolife! :roll:
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door petra11 »

vanmorgen antwoord gehad van High Co /Promolife
vanwege product gekocht bij Plus:

u zult een weigeringsbrief ontvangen
en daar kan u dan op reageren en krijgt u een uitzonderings-terugbetaling.

dus ik krijg het straks wel vergoed, maar ik moet er moeite voor doen......
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door liamito »

petra11 schreef: ma 30 sep 2019, 10:36 vanmorgen antwoord gehad van High Co /Promolife
vanwege product gekocht bij Plus:

u zult een weigeringsbrief ontvangen
en daar kan u dan op reageren en krijgt u een uitzonderings-terugbetaling.

dus ik krijg het straks wel vergoed, maar ik moet er moeite voor doen......
Gewoon via de 'ouderwetse' briefpost?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door Famke »

liamito schreef: ma 30 sep 2019, 15:39
petra11 schreef: ma 30 sep 2019, 10:36 vanmorgen antwoord gehad van High Co /Promolife
vanwege product gekocht bij Plus:

u zult een weigeringsbrief ontvangen
en daar kan u dan op reageren en krijgt u een uitzonderings-terugbetaling.

dus ik krijg het straks wel vergoed, maar ik moet er moeite voor doen......
Gewoon via de 'ouderwetse' briefpost?
Vermoed van wel.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door R.W. »

Ik heb ook een verpakking gekocht bij de plus en 2 andere familieleden ook. Wij hebben nog geen bericht gehad.
pmswinkels
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 04 apr 2018, 21:35

Re: Always discreet nieuwe aktie Jumbo Plus Coop van 9.9.2019 tot 6.10.2019

Bericht door pmswinkels »

vandaag deze mail gehad:
Geachte mevrouw,
Geachte heer,
Betreft: Always Discreet 14745 (ref.: 147451940MO000007)
We hebben uw aanvraag goed ontvangen, waarvoor onze dank.
Deze kan niet gevalideerd worden om de volgende reden:

- Deze actie is enkel geldig bij Jumbo
We vragen u om de ontbrekende informatie en documenten vóór 13 november 2019 per mail op te sturen naar het adres pgconsument@promolife.be.

In geval van originele document(en), gelieve deze per post te sturen naar Actie c/o HighCo DATA – PB 14745 – 1733 Asse (België).
Na ontvangst van uw antwoord, zullen we het nodige doen om uw aanvraag zo vlug mogelijk in orde te brengen.
Indien u andere vragen heeft of u meer informatie wenst, aarzel niet om met ons contact op te nemen op 08000226991 of via pgconsument@promolife.be.
PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV dankt u voor uw vertrouwen.
Promolife Team


heb de screenshot gestuurd waar jumbo coop en plus op staan dus ben benieuwd!
Plaats reactie