Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Annett »

Denk dat het wel goed komt, vorig jaar was een vergelijkbare actie, kan wel een tijdje duren voordat je je geld krijgt. Kwekkeboom is bij mij nog niet goedgekeurd voor uitbetaling, maar misschien komt dat omdat ik bij ah 3,79 heb betaald en er wordt maximum 3,59 vergoed volgens de voorwaarden, maar ook bij Plus kosten ze 3,79.

Is wel stom dat je eerst de vragenlijst moet invullen voordat je je geld terug kunt vragen.....als ze echte feedback willen, zouden ze dat anders moeten doen. Zodat je in elk geval je gegevens en bon kunt oploaden en later pas de vragenlijst moet invullen en dan pas goedkeuring voor uitbetaling. Ik ben veel te bang dat ik het vergeet of de bon ergens tussen komt, dus ik doe het meestal dezelfde dag.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

Marieke schreef: do 17 okt 2019, 07:37 Ik ben benieuwd wanneer iemand iets krijgt uitbetaald. Heb er weinig vertrouwen in, dus ik hoor het graag.
Vorig jaar is alles ook keurig uitbetaald al duurde het wel wat lang. Uiteindelijk komt het wel goed dus ga ik van uit.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Marry »

Crazy9 schreef: do 17 okt 2019, 04:18 Klopt, de EAN code staat ook op de website.

tequilacin schreef: wo 16 okt 2019, 23:45
Marry schreef: wo 16 okt 2019, 23:32

Die code staat op de website bij het bestelde product :)
Zie ik er echt niet staan:
https://www.lucovitaal.nl/multivitamine-vrouw.html
Helemaal onderaan, onder de maat van de tablet
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Marry »

De lucovitaal vrouwen is inmiddels goedgekeurd, mail zat in de spam. Mijn mannen inzending nog niet...
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door ikka »

Marry schreef: do 17 okt 2019, 19:36 De lucovitaal vrouwen is inmiddels goedgekeurd, mail zat in de spam. Mijn mannen inzending nog niet...
Bij mij zijn de man en vrouw beiden goedgekeurd.
Bij mijn man ook beiden goedgekeurd.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door ikka »

Bij de Olaz moest er ook een beoordeling op kruidvat geplaatst worden. Ik kon geen review plaatsen maar ik zag dat ik toch alle activiteiten heb uitgevoerd.
Sterker nog, ik kreeg meteen mail dat het ticket geaccepteerd is. Bij het afwasmiddel staat nog steeds een uitroepteken.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb vanavond via e-mail/app ping het bericht gekregen dat de Kwekkeboom Old Amsterdam bitterballen goedgekeurd zijn!
2 down, 3 to go ... :)
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Amber »

Als een cashback is goedgekeurd, krijg je dan ook weer ruimte om aan een nieuwe deel te nemen?
Crazy9
Berichten: 138
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 16:30

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Crazy9 »

Alleen als je er zelf aan minder dan 5 hebt deelgenomen ;)


Amber schreef: vr 18 okt 2019, 14:53 Als een cashback is goedgekeurd, krijg je dan ook weer ruimte om aan een nieuwe deel te nemen?
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Amber »

Crazy9 schreef: vr 18 okt 2019, 15:07 Alleen als je er zelf aan minder dan 5 hebt deelgenomen ;)


Amber schreef: vr 18 okt 2019, 14:53 Als een cashback is goedgekeurd, krijg je dan ook weer ruimte om aan een nieuwe deel te nemen?
Maar ook als je er wel aan 5 hebt deelgenomen moet er toch een moment zijn dat je weer aan nieuwe kan deelnemen? Wat is anders de zin van die punten en medailles zodat je een volgende keer eerder geselecteerd wordt?
Plaats reactie